Odpoledne pro Alonsa

2.páteční trénink VC Maďarska.

Oproti rannímu tréninku se jelo hned od začátku mnohem rychleji a hned zpočátku se na čele překvapivě držel Heikki Kovalainen s Renaultem a díky neustálému zlepšování byl první skoro půl tréninku, poté ho předčil velmi rychlý Fernando Alonso se svým MP4-22. V jednu chvíli byly dokonce oba Renaulty na čele výsledkové listiny. Je vidět, že tato trať by jim mohla svědčit a mohly by dosáhnout velmi dobrých výsledků. Ferrari opět nepatřilo mezi ty úplně nejrychlejší a i když mezičasy Räikkönena i Massy byly srovnatelné s Alonsovými, tak v průměru na obhájce titulu poměrně výrazně ztrácely a jejich výkony tak dávají za pravdu těm, kteří tvrdili, že pomalé tratě F2007 nesvědčí.   Třetí čas zajel Lewis Hamilton, který byl skoro o půl sekundy pomalejší než nejrychlejší Španěl a na konci tréninku skončil mimo trať, odkud se již nedostal. Těsně za ním skončil Nico Rosberg, který podal působivý výkon a dává svému týmu velkou naději pro zbytek víkendu. Pátý čas patří zásluhou Nicka Heidfelda stáji BMW-Sauber, který byl rychlejší než obě Ferrari. Räikkönenovi nevycházel hlavně třetí úsek a i když by jeho teoretické kolo stačilo na druhé místo, tak s časy na delší vzdálenost nemůže být příliš spokojený.   Až sedmý skončil Felipe Massa, kterému se rovněž příliš nedařilo. Navíc stejně jako Hamilton, tak i on si dovolil hrubou chybu při nájezdu na cílovou rovinu, kde udělal hodiny. Důvodem mohlo být i pár kapek vody, které dopadaly na trať těsně před vypršením časového limitu. Toyota pokračuje v solidních výkonech a oba jezdci skončili okolo hranice první desítky s velmi podobnými časy. Vklínil se mezi ně vítěz ranního tréninku Robert Kubica se svým BMW. Dvanáctý čas patří Alexu Wurzovi, který sice za svým týmovým kolegou zaostal o 0,5s, ale jako výchozí pozice pro víkend to není zas tak špatné.    Pomyslnou sedmou řadu obsadily oba vozy RB3, pro něž nejsou dosažené časy příliš dobré a odstup na konkurenci byl značný. Patnáctý čas zajel Anthony Davidson, který byl po většinu dne spíš na chvostu, ale nakonec se zlepšil a porazil všechny své kolegy od Hondy. Zbylí tři piloti od koncernu Hondy se seřadili hned za Britem a jejich výkony nejsou příliš lichotivé, i když Button s Barrichellem občas nakoukli do první desítky. Devatenáctý Tonio Liuzzi jistě není spokojený se svým časem a podobně tomu bude i u dvacátého Sebastiana Vettela, který zažívá premiéru u Toro Rosso. Již tradičně patřily poslední dvě místa oběma Spykerům, Adrian Sutil ztratil půl sekundy na Vettela a Yamamoto dokonce více než tři sekundy.   1.  F.Alonso  McLaren  1:20.919  28 2.  H.Kovalainen  Renault  1:21.283  + 0.364  38 3.  L.Hamilton  McLaren  1:21.338  + 0.419  32 4.  N.Rosberg  Williams  1:21.485  + 0.566  40 5.  N.Heidfeld  BMW-Sauber  1:21.517 + 0.598  37 6.  K.Räikkönen  Ferrari  1:21.589  + 0.670  29 7.  F.Massa  Ferrari 1:21.620  + 0.701   29 8.  G.Fisichella  Renault  1:21.698  + 0.779  36 9.  J.Trulli  Toyota   1:21.857  + 0.938   34 10. R.Kubica  BMW-Sauber  1:21.906 + 0.987  37 11. R.Schumacher  Toyota  1:21.912  + 0.993  29 12. A.Wurz  Williams  1:21.987 + 1.068   35 13. M.Webber  Red Bull  1:22.325 + 1.406  28 14. D.Coulthard  Red Bull  1:22.483 + 1.564  33 15. A.Davidson  Super Aguri  1:22.510 + 1.591  41 16. J.Button  Honda  1:22.550 + 1.631 47 17. T.Sato  Super Aguri  1:22.556  + 1.637  42 18. R.Barrichello  Honda  1:22.727  + 1.808  29 19. V.Liuzzi  Toro Rosso  1:23.136  + 2.217  42 20. S.Vettel  Toro Rosso  1:23.148  + 2.229  39 21. A.Sutil  Spyker   1:23.673  + 2.754   34 22. S.Yamamoto  Spyker  1:26.307  + 5.388    29  

Aleš Jirásek

3.8.2007 3:09

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist