Midland: Křídla byla už stará, proto se ohýbala

"Jsme malý tým, nemůžeme neustále vyrábět nové díly."

Oba vozy týmu Midland byly kvůli ohebnosti zadních křídel diskvalifikovány z Grand Prix Německa (informovali jsme Vás zde). Sami komisaři však naznačili, že spíše než úmysl stála za jejich nadměrnou flexibilitou únava materiálu. To potvrdil i Midland a proto se proti jejich rozhodnutí neodvolával.“Byli jsme s křídlem spokojeni, ale když se podívám na některé jeho části po skončení závodu, musím přiznat, že byly už relativně staré. Částečně již nebyly v dobrém stavu, poněkud změkly,“ přiznal technický šéf James Key.Jednotilvé aerodynamické prvky mají za sebou stovky kilometrů ať už během testů nebo předchozích závodů. U týmu s rozpočtem Midlandu se navíc šetří na každém dílu.“Měly za sebou spoustu mil a byly vystaveny velké dávce vysokých teplot z výfukových plynů. Jsme malý tým a nemůžeme neustálě vyrábět nové díly. Když se však ohlédnu zpět, měli jsme to udělat už před nějakou chvílí, protože to nám zpúsobilo tento probém.“Na nápravu před Velkou cenou Maďarska má ruská stáj pouhý týden a tak je možné, že spíše než nové komponenty instaluje na vůz upravené původní díly. 

Martin Ševčík

2.8.2006 4:15
Více o tématu: křídlo

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist