Honda rozšiřuje tým expertů na aerodynamiku

Testovacím jezdcem bude zřejmě Gary Paffett.

Po zmrazení vývoje motorů bude aerodynamika od příštího roku ještě důležitější než dosud. Týmy samozřejmě nezahálejí a hodlají postavit monoposty v oblasti aerodynamiky co nejlepší.Zaspat nechce ani tým Honda, který dlouho trápil fakt, že neměl hotový moderní aerodynamický tunel. Za posledních šest měsíců nový tunel v Brackley, jehož výstavba stála 50 milionů dolarů, procházel kalibrací. Pracovalo na něm 35 techniků.Honda se sice bude muset po přerozdělování funkcí obejít bez technického ředitele Geoffa Willise a šéfa oddělení aerodynamiky Simona Laceyho, který odchází do McLarenu, podle Nicka Frye ale tým najal takové pracovníky, kteří aerodynamiku Hondy pozvednou na výrazně vyšší úroveň.Kvůli plánům na nepřetržitý provoz aerodynamického tunelu musela Honda přijmout nové pracovníky. Šéf týmu Nick Fry se také nechal slyšet, že byl ohromen tím, jak dobře si Honda vedla i se zastaralým tunelem:“Najímání nových lidí je nezbytné, pokud chceme, aby nový tunel fungoval na sto procent. Když vezmeme v potaz, jak dobře jsme si vedli i s pouze jedním zastaralým tunelem, jsme velmi optimističtí.“V souvislosti s Hondou se objevila další zpráva, a to ohledně obsazení postu testovacího jezdce. Během nejbližších několika dní by měl s Hondou podepsat Gary Paffett. Na místo u Hondy má údajně stále šanci i Christian Klien, pro Paffetta ovšem hraje zkušenost s testováním u McLarenu.Smlouvu však ještě Paffett podepsanou nemá. Je možné, že se poohlíží i po jiných možnostech. Pokud k Hondě přestoupí, nahradí Anthonyho Davidsona, který má namířeno k Super Aguri.

Michal Mikoláš

9.11.2006 4:20

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist