Čtenáři Formule.cz o Velké ceně Velké Británie

Vox populi, vox dei.

Tomf1
Kimi odvedl super práci: Mám radost z pódia. Renault zřejmě nemá konkurenci. ALe je fakt, že Ferrari a Renault jsou na těch rovinkách až příliš rychlý. Zavání to nějakou mezírkou v pravidlech. McLaren tam hodně ztrácí, prakticky celou ztrátu nabere na rovince a v rychlých zatáčkách, to je část, co zdobilo Mclaren v minulých letech. Míša dobrý výkon, Alonso jako stroj. Monty dá se říci,že dobrý výkon.-arne-
Mně se „líbilo“ když jel Alonso ke druhé zastávce, jak pomalinku v pohodě dojel mezi mechaniky a to je právě to co toho zmetka 😉 mimo jiné zdobí – vždy jede přesně tak jak potřebuje. Ferrari zase pokazilo strategi. V kvaldě měli zbytečně moc paliva, takže startovali „až“ 3. a 4. Ještě že Míša to palivo který sebou vláčel od startu dokázal nakonec při druhé zastávce přetavit ve 2. místo. Škoda, kdyby nejezdil za Raikkonenem který ho brzdil, mohl šlapat na paty Alonsovi. Tak doufám že pro příště se Ferrari poučí.Black@White
Kimi ho ani náhodou nebrzdil, na to byla vzdálenost mezi nima moc velká… ostatně ani na tiskovce si šumák na žádnou brzdu nestěžoval.major
Nakoniec si myslím, že to bol pre McLaren pozitívny výsledok. Bodoval aj Monty a ako ďalšie plus treba uviesť to, že KR mal motor z Monaca. Veľmi pekný výsledok obe BMW. Preteky inak lepšie ako Barcelona, Nurburgring sa mi ale zdal lepší, na Monaco sa to zďaleka nechytalo. Renault je bez konkurencie. Bohužiaľ Fisichella je ešte neschopnejší ako Barrichello (oproti Schumacherovi, keď s ním jazdil vo Ferrari) 🙁endemit
Průběžně jsem sledoval časomíru a bylo vidět, že to Kimimu nejede – zvláště po druhé zastávce. Bud měl nějaký problém, nebo šetřil motor, protože se u McLarenu báli, že nevydrží do konce závodu na plný výkon. V každém případě bylo Ferrari dnes rychlejší.MaF
Tak ten závod byl docela nudný, ale výsledky slušné. BMW má další 3 body a zdá se je stále rychlejší a jinak vše při starém, Renault nebo lépe řečeno FA nemá konkurenci. Tahle sezona je už jasnou záležitostí, ale ta příští…to bude jiná, nejlepší kombinace na vítězství se nám rozpadne a co pak..? 🙂rudej 33 let
Gratulace Alonsovi a Renaultu. Zřejmě obhájí. Co dělat 🙁 Snad to v Kanadě bude o něco lepší a Michael se porve o vítězství. McLaren se drobně zlepšuje, ale podle mne aby stačili v kvaldě musí o něco méně natankovat. Přikláním se k názoru, že MS jel k prvnímu pitu dříve, než bylo plánováno. Asi věřili , že i s plným autem se před Kimiho dostane. Vyšlo to až při druhé zastávce, jsem rád i za to.Petik
Ja bych dal tvrdy trest pro MS. Kdyt to museli videt vsichni jak se na zacatku zavodu snazil sestrelit Kimiho. Kdyby Kimi neuhnul, tak ho Sumak trefil do bocnice. 🙂Vory
😮 Tobě šibe? Trest za to? Že je jeden z posledních mohykánů, co se snaží předjet, byť to není trend současné F1?endemit
Už je to tady zase – jenom nuda a taktika. Znovu se předjíždí jen „v boxech“. Jak to bylo fajn, když se nesměly měnit gumy a jezdci se museli pokoušet předjížět na trati… 😀withim    
Jedno nechápu, když suveréním zůsobem vyhrával Šumi tak to většině lidí připadalo nezáživné a teď když to samé v bleděmodrém dělá Alonso tak spousta lidí včetně televizních moderátorů kteří by z principu měli být nad věcí tak ještě nepokrytě fandí Alonsovi.Hurvajs
Ja zase jedno chapu: Alonso to jeste nedela 5 let v rade. 😉Petik
No to jsou teda nazory!? Ale alespon se potvrdilo, ze Ferrari nepodvadi s pruznym kridlem.Mr.B
A jak se to projevilo? 😮rudej 33 let
Je to poměrně snadné na pochopení. Když nějaký tým postoupí v technologii prohýbání dál než soupeři, poznáme to nejspíše podle toho, že bude rychlý na rovinkách i v zatáčkách. A to Ferrari evidentně není. Na rovinkách měli nejvyšší top speed, v zatáčkách byli naopak pomalí. McLaren pravý opak. Vím, že je to velmi zjednodušeno, rozhoduje mnoho dalších faktorů. Ale chápu Petika jak to myslel. Nic prostě nenasvědčuje tomu, že je Ferrari v prohýbání dál než McLaren.Mr.B
Petik: Uznávám, že svojí logiku to má, ale jako důkaz bych to rozhodně neviděl. Taky je možný, že Bridgestony v zatáčce držely hůř, než Micheliny, proto ten pomalejší průjezd zatáčkou. Vysvětlení je několik, pochybnosti zůstávaj. Ale když jim to prochází u FIA, tak je asi všechno OK. Což není „chyba“ Ferrari, ale právě FIA.Kaspery
Koukam preferujes presumpci viny 🙂cobra 11
Fair play Alonsa za safety carom!? Lahko mohlo dojst k nehode… :-(Autory komentářů jsou registrovaní čtenáři magazínu Formule.cz
Přednost mají hodnotné příspěvky, které jsou navíc správně česky a s diakritikou.

Tomáš Richtr

13.6.2006 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist