Závodník málem uhořel při testu silniční formule!
motorsport
Jezdec BTCC Plato utrpěl popáleniny, když se Caparo T1 vznítilo v rychlosti 240 km/h.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
motorsport
Jezdec BTCC Plato utrpěl popáleniny, když se Caparo T1 vznítilo v rychlosti 240 km/h.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tomu rikam borec!
Tohle asi prodejum moc nepomuze….
vzpomen když prisla ochta jeste ani nebyla na znackach a už se vni zabil manager skodovky… a taky se prodavala:)
a kolik se rozsekalo veyronu a kolik schorelo audi R8 ……
Pochopim kdyz pri pomale jizde mestem zacne horet jakykoli auto, ale proc ve 240…
Při pomalé jízdě je to porucha termostatu, resp. nedostatečné chlazení.
U takovéhoto polozávodního stroje je motor na samém limitu a při jízdě takhle vysokou rychlostí může u prototypu snadno dojít k poruše. Mohlo to být cokoli (elektrika, olej, cojávím) a já věřím, že se to časem dozvíme. Jsem jen rád, že se Platovi nic moc nestalo…