Závodník Gigi Galli jezdí bokem se Subaru kombi z roku 1996 a učí české nadšence driftovat

3 fotografieautovideo

SnowDrift Livigno 2015 pohledem jednoho z účastníků, za osobní "asistence" profesionálního závodníka, který jezdí rád dveřmi napřed.

Diskuze

4 komentáře

    Bubaak

    Konečně pořádný článek! A ne že aplle uděla auto a asi se bude jemnovat icar a podobny hovadiny…
    Tiše zavidím, dodnes se jednou za čas podivám na video, který nechápu dodnes a vy jste to zažili na živo 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=ewxrNSOKFow

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Děkujeme : ) Věřte nám, že bychom podobné věci podnikali neustále, bohužel 95 % naší práce je právě o psaní o věcech jako je auto od Applu. Snad Vás ale potěší, že připravujeme s Gigim rozhovor (protože je to milý a ukecaný chlapík) a někde bychom našli i pár jeho bláznivých průjezdů kufrem napřed jeho vlastním Evem. Možná ještě šílenějších než jeho slavné video z rallye : )

    Muf

    Hugo nekecá, s Gigim byla neskutečná sranda a taky jsme ho spolu zpovídali přes půl hodiny o všem možném. Jaké měl rád … ale proč to budu prozrazovat, počkejte si. 😀

    modrovous

    Sti rady GC mely minimlane 280 koni, byly vyrabeny v casech gentlemanske dohody, kdy se jap. vyrobci zavazali, ze nebudou prodavat nic s vykonem vyssim nez tech 280 koni. A samozrejme to vsichni porusovali, viz supra mk4, skyline, mitsu 300 gt vr4, evo 4-6…
    265 koni mely oficialne GDcka, od roku 2001, ale ty i pribraly pres 200 kg a sti z devadesatek mely i kratsi prevodovky, tudiz byly na akceleraci rychlejsi nez GD.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist