Závodníci, kteří přežili svou smrt
4 fotografiemotorsport
Motoristický sport si často vybere tu nejvyšší daň. Jsou tady ale jezdci, kteří se po vážné nehodě opět postavili na nohy. Tedy pokud ještě nějaké měli.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
4 fotografiemotorsport
Motoristický sport si často vybere tu nejvyšší daň. Jsou tady ale jezdci, kteří se po vážné nehodě opět postavili na nohy. Tedy pokud ještě nějaké měli.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Trochu mimo mísu ale k tématu. Ono na okruzích se zmrzačí a zabije i spousta amatérů ale moc se o tom neví a nepíše. A je samozřejmně jasné proč. Protože by to odlákalo spousty zájemců.Znáte snad větší negativní reklamu. Vím, že se okruhové ježdění propaguje jako nejbezpečnější zábava, ale vše není tak růžové, jak se zdá!!!
http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/1-formula–alone-oleg-konin.jpg
Zanardi je jeden z největších machrů mezi závodníky. Po čtyřicítce proháněl ve WTCC všechny ostatní, pričemž to, že nemá nohy, mu neztěžuje jen ovládání auta, ale taky to šíleně zhoršuje zvládání horka, které v závodním autě panuje, protože nohy fungují jako hlavní chladič celého těla. A ještě si z toho dělá srandu, že má ve skutečnosti výhodu, protože je lehčí.
Mika Hakkinen, Adelaide 1995, páteční kvalifikace.
Po defektu narazil do bariéry v rychlosti přes 200 km/h. Prasklá lebka, otok mozku, několik dní v bezvědomí. Život mu nejspíš zachránil Prof. Watkins tracheostomií provedenou přímo na dráze…
http://www.youtube.com/watch?v=F1gqpQBkDuU
Rozohdně větší havárie než havárie Blocka byla havárie Vatanena z Argentiny 1985, Kopeckho z Tater nebo Latvaly z Portugalska, dále McRae na Korzice atd… těch havárii je celá řada,