zavodni-nissan-gt-r-r35-splha-driftem-vzhuru-japonskym-nuerburgringem.jpg

Závodní Nissan GT-R R35 šplhá driftem vzhůru japonským Nürburgringem

Nissan GT-R

(+ videa) A společnost mu na zakroucené silnici horského průsmyku Hakone dělají další sportovní speciály včetně starého závodního Fordu GT40.

Diskuze

3 komentáře

    Křídloň

    Není trochu blbost mít přítlačné křídlo na driftování?

    Marty

    Ne křídlo tam není zbytečné. Drift je kontrolovaný smyk a při těchto rychlostech a typů aut už vlastnosti křídla poznáš. V driftu ti křídlo pomáhá držet stabilitu, bez křídla by měla auto náchylnost k větší přetáčivosti.

    Křídloň

    Drift znamená pouze smyk. Pokud myslíš kontrolovaný smyk, tak to se nazývá power slide. Ale oba víme o čem, když se bavíme o driftování. Je asi každému jasné, k čemu slouží přítlačné křídlo. Tlačí zadek k vozovce, aby měla kola lepší přilnavost. Tohle právě u driftování není zrovna hlavní požadavek. Kontrolovat smyk se dá i na mokru, či sněhu. Mám za to, že s tím křídlem si tak akorát dříve sjede pneumatiky, protože bude potřebovat více plynu, aby auto „utrhnul“. Borci určitě ví, co dělají, ale nutí mě, se nad tím pozastavit.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist