Závodní Nissan GT-R R35 šplhá driftem vzhůru japonským Nürburgringem
Nissan GT-R
(+ videa) A společnost mu na zakroucené silnici horského průsmyku Hakone dělají další sportovní speciály včetně starého závodního Fordu GT40.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Nissan GT-R
(+ videa) A společnost mu na zakroucené silnici horského průsmyku Hakone dělají další sportovní speciály včetně starého závodního Fordu GT40.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Není trochu blbost mít přítlačné křídlo na driftování?
Ne křídlo tam není zbytečné. Drift je kontrolovaný smyk a při těchto rychlostech a typů aut už vlastnosti křídla poznáš. V driftu ti křídlo pomáhá držet stabilitu, bez křídla by měla auto náchylnost k větší přetáčivosti.
Drift znamená pouze smyk. Pokud myslíš kontrolovaný smyk, tak to se nazývá power slide. Ale oba víme o čem, když se bavíme o driftování. Je asi každému jasné, k čemu slouží přítlačné křídlo. Tlačí zadek k vozovce, aby měla kola lepší přilnavost. Tohle právě u driftování není zrovna hlavní požadavek. Kontrolovat smyk se dá i na mokru, či sněhu. Mám za to, že s tím křídlem si tak akorát dříve sjede pneumatiky, protože bude potřebovat více plynu, aby auto „utrhnul“. Borci určitě ví, co dělají, ale nutí mě, se nad tím pozastavit.