Zásadní legislativa v ojetinách za 25 let
Autobazary a vše o ojetých autech
Legislativní vývoj na trhu s ojetými automobily za uplynulých 25 let zaznamenal mnoho změn. Od zavedení a pozdějšího zrušení zákazu dovozu starých aut, přes problematiku stáčení tachometrů až po nedávnou novelu zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích....
Tak to ohledně stáčení kilometrů.. to už si tolik ty soukromé autobazary netroufnou 🙂 to je dobrý tah, to už tu mělo být dávno
Ta vlada snad uplne dlouhodobe proste zamerne udrzovala byznys s ojetinama aby bylo cesko odpadistem evropy, asi aby pak bylo co delat, ty auta zas rozmontovat kdyz uz jsme si je smontovali
nucené dokončení přihlášení
tak to je hláška dne. Na automotoserveru by mohli vědět, že povinnost dotáhnout převod byla vždy, jen na to úřady kašlaly z hlediska sankcní a lidi udělali v registru takový bordel, že se polopřevody musely zrušit.
Ale dle novinářů bylo nově zavedeno nucené dokončení přihlášení
No sláva, ta registrace, to to trvalo, konečně.. čas jsou peníze a jezdit někam a tam čekat ve frontě..
Ano, to zavedeno bylo. Protože v době polopřevodů sice mohly hříšníky postihovat, byť se to nedělo, ale nuceně dokončit přepis stejně úřad nemohl.
Naprosto jedna z nejrozumnějších věcí jsou ty registrace veliké ulehčení a ušetření času. To byl správný krok kupředu. Jinak stáčení mě nepříjde až taková šílenost i s vysoko najetými kilometry může auto slouřžit superově je to je o udržbě předešlého majitele…
S tím stáčením to je velmi dobrý krok, určitě vítaný. Registrace, no to už mělo takto fungovat dávno ulehčilo by to všem mnoho teď už ztraceného času,takže určitě velký pokrok, děkujeme páni poslanci.