Zapomeňte na karbon! Budoucnost si říká Inrekor
Dopravní nehody
Auta z nového konstrukčního materiálu jsou stejně pevná, stejně bezpečná, ale lehčí a levnější než klasické ocelové konstrukce. Čeká automobilový průmysl revoluce?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Dopravní nehody
Auta z nového konstrukčního materiálu jsou stejně pevná, stejně bezpečná, ale lehčí a levnější než klasické ocelové konstrukce. Čeká automobilový průmysl revoluce?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ze se lepene spoje v pevnosti rovnaji svarovanym ja samozrejme uplnej nesmysl… nejlepsi soucasna lepidla dosahuji pevnosti cca 50Mpa, coz je desetina oproti prumerne konstrukcni oceli…
Nezapomeň že konstrukce lepeného spoje je jiná než u svařovaného. Zejména plocha spoje je větší, takže těch pevností dosáhnout půjde.
Materiál složený z vrstev hliník-plast-hliník je dodáván už asi 20 let pod obchodním názvem Alucobond. Je používán na obklady staveb. V automobilovém průmyslu byl používán v síle stěny 6 mm na kabiny Liaz Xena, Fox, Praga NTS. Pro pevnostní vlastnosti, tepelně a hlukově izolační vlastnosti se používal na tunely motorů, zadní stěny a střechy kabin.
.. myslíš sendviče … z kterých se montují haly a obchoďáky?
Zřejmě ale tam bude ještě nějaký fígl … neboť plech-pěna-plech je známá jak staré boty ….
Neměl jsem na mysli sendviče s pěnou na stavbu, ale ale s polypropylenem nebo polyetylenem na obklady. Pokud je tam nějaký fígl = evoluce, tak bych čekal, že se s tím pochlubí :-D.
Myslím si, že snižování hmotnosti je ta správná cesta do budoucna jak pro ovladatelnost tak i na spotřebu a tím i na dotěrné ekology:-) Už jenom záleží na ceně a tím i na ochotě výrobců tyto materiály používat.