Žák: Necítíte se na to? Tak nikam nejezděte!
Zajímavosti o autech
Sněhová nadílka je pro mnoho řidičů velká překážka. Tak proč jí namáhavě a ve stresu zdolávat? Lepší je nikam nejezdit.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
Zajímavosti o autech
Sněhová nadílka je pro mnoho řidičů velká překážka. Tak proč jí namáhavě a ve stresu zdolávat? Lepší je nikam nejezdit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jsem sám, kdo se na zimu na cestách těší? A to mám zadohrab 😀
Autor mi mluví z duše, naprosto přesně napsáno. Akorát ta 1/5 je podle mě přehnaně optimistická.
Co tak zavést \“zimní řidičák\“, aby mohli na silnice jen ti, kteří aspoň elementárně ovládají auto za zhoršených podmínek… I když na to by se měl vztahovat i ten normální, že.
Taky mam zadohrab, na zimu se těšim vždy jak malej a sníh na silnici miluju.. 🙂
Tak to nejsi sám 😀 jakože mě celkově zima celkem leze na nervy tak právě jízda po sněhu je jediný co na zimě přímo zbožňuju 🙂
Chcete legraci na sněhu? Pořiďte si Subaru Libero. Zadní náhon, dá se připnout předek, motor vzadu, užší rozvor a rozchod. Ne že by mi odpustilo plno chyb na sněhu, ale díky řízení a přední nápravě jde velice snadno vysledovat co si mohu dovolit, zvlášť na sněhu se to hodí. Když nerozhrnou cestu? Nevadí, v rámci mezí si ji auto prohrne samo. A to co vyjede, nad tím mi někdy zůstává rozum stát. A pokud není ledovka tak se dá v zasněženém kopci zastavit a znovu rozjet.
těšit se je jedna věc… uvíznout někde je věc druhá… Ale i to má cosi do sebe 😉
těšit se je jedna věc… uvíznout někde je věc druhá… Ale i to má cosi do sebe 😉
těšit se je jedna věc… uvíznout někde je věc druhá… Ale i to má cosi do sebe 😉
Děkuji Vám za Váš článek, dnes ráno jsem zdolal 200 km a u předjíždění nepřirozeně napnutých lidí za volantem jsem se také pobavil.
Mohl by už někdo konečně těm majitelům SUV vysvětlit rozklad sil zatěžujících kola v kopci?
Dneska ráno zase dva chytří/é zatarasili/y SUVéčkem kopec nad Chýnicí. Ještě že tam mezi nima/i zbyly dva metry mezery na projetí…..
Já předo a stejně je to bezva zábava 😀
Jasně že ne, s předohrabem to není taky špatný. Zvlášť s takovým co komunikuje.
Hold viděj v techničáku napis 4×4 a myslej si, že to bude mít průjezdnost jako lada niva….. 😀 Hold nejde spolíhat na elektroniku a tyhle srágory rádoby 4×4.
tak tohle ještě jde, ale te´d si vemte důchodce nebo lidi ve středním věku co v tomhle jezdí i meziměstsky na kole!!!Co si ty zprominutím hovada dokazujou?
Taky jsem si ty sváteční jezdce dneska ráno užil i na D11. Valí si to Oktávkou 50 a i nákladáky za ním musí brzdit.
já se taky na zimu strašně těším, mám sic jen předohrab, ale i tak je sranda. A jakou srandu sem si včera užil na zasněžený louce na fichtlu 🙂
Tak třeba dnes jsem se rozhodoval zda pojedu vozidlem či půjdu pěšky.Bylo to nějakých šest km. tam a šest nazpět v bývalém ocelovém srdci republiky. Zvítězilo jít pěšky. Né, že bych se na to necítíl, ale měl jsem strach, aby někdo do mého miláčka nenapakoval. Vím Dalibore, že budete namítat, že bych potom vůbec nemohl vyjet na silnici a proč tedy vlastním automobil. Odpověď je jednoduchá, miluji své autíčko, a tak jsem se rozhodl. I výrobce tohoto vozidla v manuálu popisuje, že krátké cesty vozidlu nevyhovují. A tím je vše jasné. Ale pozor nejsem žádný staršpytel a své kvality znám, jen to nedávám moc najevo. Přeji Vám Dalibore i Vám ostatním klidnou a bezpečnou jízdu v tomto období.
Naprosto Vás chápu. Z podobných důvodů jsem zřejmě přestal jezdit na motorce. Začal jsem se bát. Ne o to, že to někam narvu, ale že mě prostě někdo sestřelí. Dodnes vidím jako živý obraz ten moment, kdy jsem jel na rovné silnici asi 80 (kde ostatní jezdí tak dvojnásobek), blížil jsem se ke křižovatce po hlavní, z vedlejší přijel pán a zastavil. Kouká se na mě, směje se a když jsem asi dvacet metrů od něj, tak se na mě dál směje a rozjede se. Au.
no já si myslím že je lepší když někdo jede pomalu a zvládá to, než když jede rychle a skončí to jako neplánovaný destrukční derby. Když někdo nechce nebo z jakéhokoliv důvodu nemůže jet tak rychle jak by si ostatní představovali, tak ať si jede. Ať se drží po straně a hlídá si zrcátka, případně na vhodném místě uhne na kraj, do pomalého pruhu, na odpočívadlo, na autobusovou zastávku aby ho ostatní mohli snadno předjet. Pořád to bude bezpečnější než kdyby se snažil za každou cenu držet tempo který pak nezvládne. jak tak sleduju různý debaty, živý i webový tak zjišuju že největší problém zpomalit za někým mají ti co mají nějaký údajně silný auto. Tak buď mám silný auto, v tom případě jistě není problém ubrat, pak zas zlehka pošimrat plyn a třeba předjet, libovolně zrychlit, anebo prostě jen dělám ramena a 1.9 TDI není silný auto.
Zdaleka nejsi sám. 🙂 Taktéž si užívám jízdu dveřma napřed, těším se na první prázdné a neuklizené parkoviště a trénuju si kontra volantem. Protože lehko na cvičišti, těžko na bojišti. Kdo je připraven, nebývá překvapen. Škoda jen že šestihrnek zadohrab nemám to srdce do té slané břečky vytáhnout.
Dle mě jsou nejhorší \“manažeři\“ typu abcd, kteří jedou minimálně o 30 kmh rychleji, než by bylo na bezpečné a ve výsledku mají oproti popsaným křečovitým řidičům pouze vyšší sebevědomí, ale driving skill už ne.
Nic si nedokazují, jen jedou do práce (či za jinou činností) stejně jako ostatní…
Samozřejmě, ať každý jede ve ztížených podmínkách jen tak tychle, nakolik se cítí, je to mnohem lepší, než aby zbytečně riskoval a ohrožoval tak sebe i ostatní. Ale ať při tom trochu myslí a nezdržuje nikoho víc, než je nezbytně nutné. Typicky včerejší jízda po D1 – Brno Praha a zpět – celý levý pruh je na kilometry ucpaný, kvůli pár umělcům vepředu, kteří mají pocit, že maximální bezpečná rychlost je 90 a místy si raději ještě přibrzdí. Ale přece se nebudou vracet do pravého pruhu. Nakonec to dopadá tak, že vpravo jedou plynule kamiony s rozestupy několik set metrů a v levém pruhu poskakuje jako banda idiotů vláček osobáků, leckdy s minimálními rozestupy a rychlostí cca o 5 km/h vyšší (někdy i pomaleji).
v mínus deseti? ani když mi bylo 18 let jsem si na to netroufnul sednout na kolo. to už pěšky jsem byl rychlejší a neohrožoval jsem chodce ani řidiče automobilů kolem
Now I know who the brinay one is, I\’ll keep looking for your posts.