-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
-
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Uplne to chapu. Driv jsem taky mel zadokolku celorocne. Se soucasnym bmw jezdim taky jen v lete, vpodstate ze stejnych duvodu. Chtelo by to nejakou zadokolku se samosvorem na zimu. Me by klidne stacila nejaka e30.
balada o nesmrtelnosti brouka. Ale tak třeba pak pan žák pochopí, že nové auto není vždy dobré, protože v dnešní době aby automobilky předvedli něco pro řidiče, to prostě není očividně v jejich silách
Jednička je opravdu úžasná. Mám na denní ježdění do práce 130i a je to radost. Ve městě je neskutečně mrštná a věčně hladová překonat každou mezeru, kterou vidí. 🙂 No a za městem, tam ze sebe umí na okreskách dostat to nejlepší. Samozřejmě až na suchu a na širokých letních pneumatikách.
Už aby pořádně napadlo a dalo se jít někam zařádit na zasněžené parkoviště. 🙂
Úplně mi mluvíte z duše. Byl jsem hrdým majitelem E36 318is coupe a byla radost s nim jezdit. Nakonec jsem se nechal ukecat a koupil kombíka v TDIčku aby byl provoz levnější(to že není ani náhodou je zase jiný příběh). Zadní náhona a relativně silný motor se skvělou trakcí(beze srandy) a skvělý podvozek je to, co mi schází.
Nerad to píšu, ale myslím si, že stesk po zadokolce je taková řidičská puberta. Asi tím prošli všichni, kdo na nich začínali, mě nevyjímaje. Už 17 let sedlám Subo a samozřejmě jsem mezitím nějakou tu trojku (jedničku ne), i v šestiválci, řídil. Pánové, sorry, ale už bych si to nekoupil. Čistá stopa je čistá stopa a žádný vlající zadek se takovému plachtění nemůže vyrovnat. Snad jen jízda na motorce.
S temito auty to neni jen o jizde bokem. Moje konkretni auto to zvladlo jen tak tak. Spis ani to ne. Na suchu byla trakce moc velka. Ta cista stopa o ktere mluvis plati rozhodne i u techhle aut. Jde spise o chovani auta, přenášení váhy, o tom jak se auto stáčí a jak motor reaguje. Je to duše auta co mi schází.
Ano je to hodně o přístupu. Můžete mít 500 koní na zadních kolech a taky můžete jet čistou stopu. Stačí přemýšlet. Já bych si zas nikdy nekoupil čtyřkolku. Krom Range Roveru TVD8 (nebo Supercharged), protože ten se v zadokolce nedělá. Bohužel.
Možná hloupý dotaz, ale proč jste neprodali fabii? http://static.autoweb.cz/img/smiles/biggrin.png
Možná hloupý dotaz, ale proč jste neprodali fabii? http://static.autoweb.cz/img/smiles/biggrin.png
Za duplicitní odeslání příspěvku se omlouvám, a ten odkaz měl být smailík no zjevně nemám svůj den.
Jako přes kopírák.
Měl jsem E36 320 a celoroční provoz zvládala v pohodě. Pak jsem koupil E21 320/6 na letní ježdění a nechal jsem se ukecat k prodeji E36 a koupi něčeho praktičtějšího a úspornějšího. Laguna Gradndtour 2.2 DCi byla trochu úspornější a praktičtější, ale fun factor z řízení se limitně blížil nule. Motor byl relativně úsporný, ale celkově byl provoz tak 2x nákladnější než u E36… Po dvou letech a 70tis. kilometrech šla z domu a byl to první a poslední metač briket, který jsme si pořídili…
Holt petrolhead míní, manželka mění 😀
Jak to tak čtu, asi si prodej E36ky rozmyslím. Sice má už své roky, ale ta jízda!
Jojo, E36 udržovat, netunit a nechat ji dožít. Je to dobrý auto.
No comprende! 🙂
Se svojí zadokolkou, která je na ježdění bokem v podstatě výrobcem předurčena jsem to (záměrně) nikdy neudělal. A příští auto bude bohužel muset být zřejmě stejné koncepce, řiditelné a poslušné. Co bych si naopak nekoupil je těžká, nedotáčivá, buď ultra-žravá anebo v přímce nepružná potvora (ropák, který žere spojku rychlostí snad destiček teď nepočítám), z pohledu komfortu lehce nedořešená, která na našich okruhových závodech dostává pravidelně na prdel od slabších aut… Byť se tím vzdávám velmi uklidňující stability ve sračkách a vodě, uznávám! Takže no offence, každý máme to svoje B)