Žák: Děkuji, že už vám Škoda Rapid leze krkem
Škoda
Přijímám s uklidňujícím potěšením, že už máte Škody Rapid dost...
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Škoda
Přijímám s uklidňujícím potěšením, že už máte Škody Rapid dost...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vážený pane Žáku,
bohužel to není pravda, většinu Čechů zajímají jen kombíci ftédéíčku. Nicméně cílová skupina většiny (ne všech, viz. svět motorů) automobilových periodik jsou petrolheadi, zvláště pak autoweb je svým stylem pro petrolheady velmi lákavý. A ty nezajímá rapid, čili tady těžko budete mít větší množství lidí, kteří by dali rapidu přednost před třeba zmíněným Méganem RS.
Tak pod toto bych se podepsal!
Nezbývá, než panu Žákovi popřát hezkou dovolenou. Hmm a snad jen dodat, že se jedná o první smysluplný text, který sem v plném rozsahu od tohoto mladého muže četl.
Děkuji Dalibore.
zařadil jste se do skupiny, která dělí svět na sporťáky a to podřadné ostatní a dává to vše znát.
Proč si myslíte, že každá rodina má na bávo apod. ? Ten kdo vybírá rodinné auto a není zrovna motofanda je tedy jak jste hezky nastínil trouba co jezdí k mácháči a do chorvatska, zatímco ti správní si vyberou místo nového auta 3 roky staré \“zánovní\“ bávo s 200tkm ? Nezlobte se, ale tohle posuzování lidí podle auta mi přijde velice divné.
Vybírám si rodinné auto, zajímal jsem se i o rapíka, ale vzhledem k mým požadavků na podvozek jsem ho zavrhnul. Věnuji výběru docela hodně času a chápu, že ne každý si na to najde čas. Prostě potřebuje auto a tak si ho koupí.
To že ses zajímal i o \“rapíka\“ mluví za vše.
Vždyť jsem o ojetém BMW nepsal ani slovo. A už vůbec ne o tom, že člověk, který si koupí Rapida, je sociál a trouba.
rapik jse vy 🙂 mnohe sociologicke vyzkumy dokonce uvadeji jako jeden z ukazatelu jaka auta kdo pouziva. tak snad si vyberete to vase spravne.
Jsem rad za Vas clanek, malokdo napise clanek o tom co si opravdu mysli, to je v dnesni dobe vzacnost a vazim si toho. Mam jeste jednu pripominku, vase prehnana orientace na nemecky auta, fakt me porovnani/degradace testovaneho vozu s BMW a dalsima nebavi, protoze to ve skutecnosti tak vubec neni a akorat matete ctenare. Jste moc zaujati na dnesni dobu temito prumernyni znackami, pokud vas tedy za to neplati.
Teda ne že by na tom záleželo, ale jakou mají Vaše slova souvislost s článkem pana Žáka? 8-o
uz to nezachranite 😀
a vlastne, rapid sa mi uz vdaka tym clankom zhnusil a bodkou bola ta vasa RS verzia 😀
To že se na diskuzi objeví alespoň jeden člověk vašeho ražení, který slyší \“trávu růst\“ je bohužel statistická nutnost. Dalibor nemluvil o tom, že lidé, kteří zvolí Rapid jsou hlupáci, chtěl sdělit něco naprosto jiného. Celý ten humbuk okolo Rapida už se začíná (normálně uvažujícím) zajídat, o tom to celé je. To auto nebude nic jiného než kvalitnější \“Logan,\“ ale prezentace modelu si nezadala s prezentací supersportu, to mi přišlo trochu směšné. Kdybych měl rodinu tak by byl na wish – listu i Rapid, (pokud vychytají problémy s TSI), ale rozhodně bych z toho auta nebyl \“vodvařenej\“ jako kdejaký trouba a nebylo by to jediné auto v rodině, jelikož se tak trochu považuji za petrolheada, takže kromě Rapida bych si ponechal svou starou Hondu, která má menší výkon než Rapid, je proti němu dost nepraktická a přesto skvělá.
máte pravdu, to jste doslovně nenapsal. Čtu někdy trochu mezi řádky a asi to není vždy ideální. Těch článků podobného ražení je poměrně hodně a v podstatě z většiny toto vyznívá. Pokud to tak nebylo myšleno, pak se omlouvám.
Jit se stadem a \“parazitovat\“ na zajmu o Rapida a nasledne vykladat jak se vam to vlastne prici mi prijde dost ubohe.
Na to jak se vam Rapid ekluje jste si dali podezrele \“dost\“ prace s jeho imaginarni RS verzi.
Berte to tak ze jste splnily svoji povinost informovat sirokou motoristickou verejnost a nebo web preorientujte na \“vysnene\“ znacky a priste se podobne potupy muzete vyvarovat.
Ahoj všem, řekl bych, že každá \“mainstreamová\“ Škoda je k uzoufání nudná – koupil jsem letos Seat Leon, 1.2 TSI, protože \“spotřeba mne baví\“ a teď jsme dostali v práci nový služebák Octavii – auto na stejném podvozku, jen klasických 1.9 TDI a můžu potvrdit, že když srovnávám (auta asi tak za stejné peníze, tj. škodovka skoro \“holátko\“, SEAT skoro plná výbava), je škodovka fakt \“k uzoufání nudná\“ a po 200 km v Octavii jsem se fakt těšil na přesednutí do svého Leonka. V něm mne řízení opravdu baví. A když jsem se podíval při přesedání na počítadla spotřeby, tak v obou případech 5,4 l/100 km (pro rýpaly – ano, s oktávkou jsem jel po dálnici a s Leonem jen po státovce). Takže není divu, že nový Rapid je též nudný k uzoufání – jiný ani být nemůže, dokud bude Octavia \“snem českých rodin\“.
Mám dva postřehy:
1) Další zbytečný článek \“Škoda Rapid\“ v nadpisu.
2) Velice by mě zajímalo, kolik vás stál ten Jaguar výlet na Nürburgring, za který tak utrácíte, když jste v pražských průhonicích s dalšími dvěma kolegy z jiných redakcí dostali Range Rover. Skoro to vypadá, jako že vás tam automobilka pozvala. Za to se něco platí?
já udělal to samé a je radost s leonem jezdit. A že se neprodává, to je jen dobře, nekrade se B-)
Musim rict, ze do precteni vaseho blogu jsem netusil, ze nejaka Martin Gavriely existuje. Tak jsem tedy pridal dalsi hit ve vyhledavaci pro Martinu, akorat nevim, co je horsi, jestli Rapid nebo ty kozy.
Tak to je take dobre srovnani, pokud jsem si vsiml, jsou diesely vzdy drazsi na porizeni, takze pok ta auta stala stejne, nejde je asi srovnavat z hlediska vybavy. A navic srovnavate stare auto s novym ,protoze jestli jste dostali auto s motorem 1,9, tak ten uz se tri roky nevyrabi;-)
Pane Žáku, laskavě uklidněte svoje vášně. Rozvášnit se můžete na dovolené. To, že je Rapida všude plno se není čemu divit. Vyjelo z výroby, a lidé se budou rádi informovat co dovede, umí a o jeho vlastnostech. To, že se nelíbí Vám, to je Vaše věc ale nemusíte to hned odsuzovat. Vzhled je na autě to poslední. Ovšem pro vás ne. Vám je asi jedno, kolik to bude žrát, ale hlavně aby se každý otočil že? Tak abyste jednou neprodělal kalhoty 🙂 Jo a ještě jedna věc..Ne každý má na dovolenou na Maledivách a konec konců se spokojí i v naší zemi na tom Vašem zmiňovaném Macháči.
Zdravim pana Žáka, moc se mi zamlouvá vaše averze vůči Rapidu. Souhlasím že jde o nudnou šedou nezajímavou káru o které nestojí za to úsilí psát. Jen na ten test už asi nedojde, tipuju že Škoda Auto už vám nepůjčí ani Citigo v základu… Ale nu což žádná škoda (nebo-li žádná Škoda na Autowebu 🙂
Čest redakci která se nebojí vyjádřit vlastní názor.
Pravda, Rapid už leze krkem… Chtělo by to zase něco o té nejlepší BMW M3