Zabalte svoje dárky stylově! Toyota nabízí vánoční papír se vzorem maskování nové Supry

Zjistila snad Toyota, že je výroba balícího papíru výnosnější, než výroba aut?

Foto: Toyota

Jedním z výrazných prvků připravované Toyoty Supra paté generace byl netradiční vzor maskování využívající stínovaných plošek bílé, černé a výrazně červené barvy spolu s občasným výskytem označení interního vozu A90. Výrazný vzor skrývající tvary karoserie prototypů se mnohým zalíbil a Toyota toho samozřejmě musela využít.

Díky oblíbenosti kamufláže si tak nyní můžete pořídit balící papír právě s maskovacím vzorem použitým na prototypech nové Supry. Balící papír je dostupný pouze skrze e-shop britského zastoupení, v prodeji je omezená série 500 kusů a jedna role vyjde na 5 liber, tedy v přepočtu zhruba 150 korun.

Nebo více, pokud bude zájemce o výjimečnou roli papíru chtít. Toyota se totiž samozřejmě nesnaží jen lacině obohatit na fanoušcích značky. Celý výtěžek z prodeje půjde na charitativní účely – konkrétně na účet charity Crisis UK, která se snaží (nejenom) během Vánoc pomáhat lidem bez domova.

21.12.2018 10:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: carthrottle.com
Více o tématu: Toyota

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist