YES! Roadster 3,2 Turbo
6 fotografiíZajímavosti o autech
Německá firma Funke & Will AG přichází s druhou generací ručně vyráběného roadsteru YES!
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
6 fotografiíZajímavosti o autech
Německá firma Funke & Will AG přichází s druhou generací ručně vyráběného roadsteru YES!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je pěkný vědět že ještě existují nadšenci co dělaj auta skoro na míru řidiče. Jenom mě zaráží dost malá bezpečnostní výbava a to navíc za příplatek!!!! Kde to žijem
to je sice pravda, ale verim, ze mnozi nadsenci, kteri si tenhle roadster kupuji, po ABS vubec netouzi, obejdou se bez nej a budou brzdit s kourem od pneumatik jako v F1.
Žijeme ve světě, kde si spousta nadšenců takovéhle auto koupí na okruh. Když máte čtyř(pěti)bodové pásy a helmu, nepotřebujete airbagy. A když máte citlivý pedál brzdy, závodní boty a suchý okruh, nepotřebujete ani ABS. Jen by vás omezovalo.
To je taky pravda ale na okruhy jsou podle mě jiný auta a když to ABS udělaj vypinatelný tak se taky prd stane
Všechno něco stojí… vývoj snad ani ne, ale vyladit to na konkrétní auto už je těžší… delší… dražší… A lehká auta ABS tolik nepotřebují, jestli se nemýlím.