I 35 milionů může být málo
pokuty
Kdo má povinné ručení, tomu pojišťovna ze zákona zaručuje, že za něj uhradí škody do výše 35 milionů korun. U většiny pojišťoven však lze sjednat také pojištění s vyššími limity, např. až 100 milionů Kč.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
pokuty
Kdo má povinné ručení, tomu pojišťovna ze zákona zaručuje, že za něj uhradí škody do výše 35 milionů korun. U většiny pojišťoven však lze sjednat také pojištění s vyššími limity, např. až 100 milionů Kč.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
takze jedna dobra rada… po pripadne nehode se poskozeneho optat zda neni spickovy manazer a pokud ano, neda se nic delat, ale dorazit ho.. to vyjde levneji
To vypada, ze se to tu zmenilo na jednu velkou reklamu na direkt pojistovnu 😀
No je to sice zajimavej pripad, ale platit za povinny ruceni vic uz taky vyzaduje byt spickovy manazer..
Rozdíl mezi plněním 50mio a 100mio u ČP dělá cca ±300 Kč/rok u objemu do 1350 cm (nebo jak jsou tedy ty skupiny. Píšu orientačně.) A to si snad může dovolit každý Jantar, i když není manažerem.