Volvo XC60 3.2 AWD
9 fotografiíTesty automobilů
Má pohon všech kol, vyšší podvozek, automatickou převodovku a silný motor. Tedy splňuje všechny předpoklady k tomu být optimálním SUV. Nebo je to přeci jen trochu jinak?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
9 fotografiíTesty automobilů
Má pohon všech kol, vyšší podvozek, automatickou převodovku a silný motor. Tedy splňuje všechny předpoklady k tomu být optimálním SUV. Nebo je to přeci jen trochu jinak?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zase trefa. Jen tak dál.
Tak tak. Po odchodu pana Koubka jsem na videa zanevřel, ale poslední dobou to je jedna pecka za druhou!!! Gratulace
Samozrejme ze racionalne sa benzinovy 6-valec obhajit neda a vytazit bude len v nemeratelnych faktoroch, ktore ale nie je odveci niekedy pripomenut 😉 Podla mna ten motor pridava autu urcitu noblesu, ktoru diesel nemoze mat. (vynechajme Q7 V12 :-)) Jemnostou chodu a zvukom bude niekde inde ako ospevovany diesel. Sice mu piaty valec pridava na charaktere, ale aj tak bude hlucnejsi. Lenze ludia ochotni priplatit take velke prachy za zvuk motora asi nebudu uvazovat nad Volvom, aj ked raz som videl na vlastne oci XC90 V8 :-))
Vyhybam sa komentarom na dizajn, ale tentokrat mi to neda. Tie strieborne ramena volantu vyzeraju strasne plastovo a kycovite, na to by som sa pozerat nemohol.
design je vážně věc osobního názoru =) mě ten volant padl do oka na první pohled! ale tvůj názor respektuju a aspon je hned na 2 příspěvcích vidět, že 100 lidí 100 chutí 😉
Musím povedať že mne sa tento test páči z pomedzi posledných testov najviac. Jednak Volvo mi je veľmi sympatické a páčilo sa mi aj spomenutieto toho že Volvo si nekúpi hňup, ktorý si niečo chce dokazovať, čo sa o Cayenne,ML,X5,6 nedá povedať. Celkovo podarený test, len tak ďalej.
Pěkný test. Jen teda nevím, co si mám myslet o těch poznámkách s mužným vzhledem. Jako že chlapsky vypadá, když někdo jezdí po městě s Land Roverem? Nebo Q7 s tmavými skly? Není to spíš maskování problému s vlastní orientací, popř. malým ptákem?
jak Morak tak ty Tome jste mimo. bud jste jeste v puberte chlapci nebo ridite zigula po dedovi a na nic lepsiho nemate a jen zavidite. rika vam neco byt fandou znacky? nebo proste mit spoustu prachu? chcete rict ze kdyz budete mit na noveho cayenna tak si radeji koupite santa fe aby si lidi nemysleli ze mate male pero?
jinak volvo opravdu povedene.
Tak tak Martin, moja rec. Tych poznamok na orientaciu, ego a maleho ptaka u majitelov velkych SUV mam uz plne zuby, je to trapne, detinske a otrepane. Hned ako zarobim, kupim Cayenne Turbo S a bude mi putna, co si o mne kto mysli. Howgh
Jsou to prostě závistivý kecy, sami si tím kompenzují svoje komplexy… pochybuju, že kdyby tyhle kecálisti vyhráli 100 mega ve sportce, tak si koupí vrcholnou verzi Hyundaie i30 aby všem dali najevo, že vlastně mají neuvěřitelně dlouhé přirození a nemusí si ho ničím nastavovat 🙂 Nakonec by si stejně do garáže přidali tu "nechutně přerostlou" Q7ku nebo Cayenne.
co mate s tim hyundaiem? srovanvat tu mate volvo a treba X5 nebo zmineny cayenne. nevim no, jak bych si treba ani v pripade, ze mam 100 milionu na ucte a nevim co s nimi /to by bylo fakt smutny/, tak si rozhodne SUV kupovat nebudu. kazdyho vec, co si SUVeckem kompenzuje, kdyz je na trhu dost skvelejch, praktickejch kombiku, ktery patri na silnice. SUV vzniklo pro prasteny amiky, kdo jinej muze tahat offroady na silnice. tak jim udelali tvrdy podvozky a jako celek takove auto nedava smysl. proc chcete jezdit po beznych silnicich o 20cm vyse? aby se na vas vsichni divali? nebo proto, ze by vas to bavilo? nechte toho a sednete si za volant M5, kdyz uz chcete utracet 2M za auto.
Vis, ondro, americka SUV rozhodne nemaji betonove podvozky, to se malicko pletes. Svez se nekdy s Acurou MDX, v zamori nejprodavanejsim SUV (ale da se koupit i u nas) nebo zkus neco primo z americke provenience. Typicke SUV s tvrdym podvozkem je BMW X3 nebo X5 zvlaste se "sportovnim podvozkem". Jeste k te Acure – ma nastavitelnou tuhost tlumicu, takze si muzes vybrat, jestli chces vice kontaktu s vozovkou nebo pohodli. Jiste, neni to auto na okruh ani na pravidelne blbnuti na okreskach, na to je fakt moc tezke, ale pokud se o auta zajimas, tak mozna vis, ze na skidpadu dosahuje kolem 0,86 g. Schvalne se zkus podivat na hodnoty u sedanu typu Audi A4 apod., mozna budes prekvapenej. A jeste k tem kombikum: rekni mi, co si clovek ma vybrat, kdyz chce auto, ktere uveze 5-7 lidi, ma pohon vsech kol a trochu vetsi svetlou vysku? Skoncis nejspis u SUV. A nerikej mi, ze to nikdo realne nevyuzije, protoze zrovna ja treba ano. Nicmene souhlasim, ze rada lidi si tim hlavne lesti svoje ego. A jeste posledni vec: nez jsem koupil Subaru Tribeca, mel jsem VW Sharan (koupeny novy). Neustale se kazil a to vcetne podvozkovych komponent, ktere jsou poddimenzovane a spatne snasi nase bajecne silnice. Jinymi slovy ztrata casu a po kratke zaruce i spousty penez. U Subaru behem ctyr let a 90 000 km ani nevim, ze nejakej podvozek ma, prestoze se nemusim bat jet do mist, kam bych s beznym autem nemohl. Asi je to aspon u Subaru stavene tak, ze to zkratka vic vydrzi a to i diky tomu, ze se predpoklada, ze se to auto obcas podiva i do lehciho terenu.
A jeste k tem prastenejm Amikum: ze v necem nevidis smysl ty, jeste neznamena, ze tu vec nevyuzije nekdo jinej. USA neni jen New York apod. Je tam spousta cest, ktere jsou nezpevnene a taky peknej kus divociny. Na rade mist maji taky docela hory se spoustou snehu, vis? I farmari mivaji dost rozlehle pozemky, po nichz potrebujou jezdit a traktor s vleckou neni vzdycky ta nejlepsi volba. No a vsude tam najednou zacina SUV nebo off-road davat jinej smysl nez policejni Hummer v Praze, protoze s obycejnym kombikem nebo Mazdou MX-5 (nic proti ni, skvele auto), bys brzo volal na pomoc souseda s pick-upem. Vzdycky mi prijde legracni, jak lidi jako ty soudi potreby ostatnich optikou sveho zivota (a konta).
Vdaka ze si to Onrejovi vysvetlil. Tiez to neznasam, ked si niekto mysli, ze SUV nema zmysel, bezpodmienecne na tom trva a este aj opovrhuje majitelmi tych aut. Nechcem nikoho urazit, ale podla mna to budu hlavne teenageri bez auta, ktori vyrastli na clankoch motoristickych novinarov, ktori obecne SUV neznasaju. (Zrejme to je nejaka osveta alebo co) Bohuzial mnohi citatelia ten nazor preberaju a nie su schopni si utvorit vlastny. Aj keby do terenu nikdy nesli, no a co? Mozno sa citia lepsie, ked sedia vyssie. Je to ciste ich vec! Preco nas trapia dovody, pre ktore si auto kupili? Kazdy nech si kupi, co sa mu paci a na co ma prachy, zijeme v slobodnom svete.
Vystihl jsi to hezky, taky mam casto dojem, ze nekteri jen papouskuji, co cetli nebo slyseli jinde. Ale to prece neni nic noveho, ze vetsina lidi v podstate postrada vlastni nazory.
A jeste jednu vec jsem zapomnel, ktera je zvlast na nasich cestach dulezita. Kdyz budu sedet s rodinou v novem dvoutunovem velkem SUV a napali do nas nejakej ten debil, co si na okreskach hraje na zavodnika (a ze jich u nas je pozehnane) s patnact let starym trojkovym bavorakem nebo nejakym TDI zazrakem ftuninguvoe!, kdo ma vetsi sanci prezit? Ja a moje deti nebo on? A jaka je sance, kdyz moje rodina bude sedet ve Fabii? Videl jsem crash test (celni naraz) Volva XC90 s Golfem – obe auta mela tehdy pet hvezd v NCAP, no a figurina v Golfu v podstate mrtva, v XC90 poranena holen, tedy lehke zraneni. V techto pripadech na velikosti (na rozdil od normalniho penisu) zatracene zalezi. A protoze je na nasich silnicich takova dzungle a vazne nehode jsem se nekolikrat vyhnul jen o vlasek, budu jezdit velkym autem uz jen z tohoto duvodu.
Pragmatický, střízlivý a nehysterický pohled na věc. Díky.
kolik americkych SUV jezdi na nasich silnicich? a kdyz rikas, ze SUV mohou mit v USA smysl – souhlasim. nemyslis ale, ze drtiva vetsina jejich majitelu skutecne farmari nejsou a jezdi po meste? 🙂 a u nas v cayennech aspol. se po silnicich pohybuje kdo, cesti farmari? ja myslim, ze jsi si uz odpovedel, aniz jsi si vsiml.
no sice fajn nazor, ale. Co třeba jestli si nechteji dokazovat neco jinyho? co treba jen pocit nadrazenosti nad ostanima floutkama na svete-mam nejvetsi auto, nejvetsi barak s nejvetsim pozemkem a nejnadutejsi konto?tak at vsichni vedi, s kym maji tu cest?:]
proc si probuh zrovna ty s takovym nickem nechces kopit GT-R?
Nemienim to tu riešiť proste Cayenne sa mi absolútne nepáči a vôbec by som si ho nekúpil ani keby som mal na troch. A puberte sa skôr podobá že niekto slintá za Cayenne ako za Volvom…
Ja keby som mal na noveho Cayenna, tak by som si kupil Volvo S80. Vobec netuzim mat nieco, za cim su vsetci nadrzani.
Co třeba trochu míň uhlazená XC90?
Tenhle test se mi hodně líbil, v poslední době si na videa pana Trojana začínám upravovat názor. Konečně přišel na to, že každé auto má svoje určení a stěžovat si na malou zpětnou vazbu u SUVčka je to samý jako kritizovat nízký účinek posilovače u Focusu ST 🙂
Takže za mě palec nahoru a jen tak dál.
Souhlasim,nadherny test navic meho hodne oblibeneho vozu!!!
:o)))) 100% souhlas..