Volvo V70 2.4D – recenze týdne na AutoTube.cz
Žhavé novinky o autech
Má pohon jen předních kol, manuální převodovku a slabší motor z nabídky. Jenže dohromady to vše funguje ukázkově.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Žhavé novinky o autech
Má pohon jen předních kol, manuální převodovku a slabší motor z nabídky. Jenže dohromady to vše funguje ukázkově.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jezdil jsem 7 let ve Volvech V70 a 2 dny v BMW 5 Touring a na to tedy Volvo opravdu nemá.
Jestli nehraní si na sportovnost znamená gumové řízení a nejisté jízdní vlastnosti, tak v tom je Volvo špička.
Ano, je to svym zpusobem nesrovnatelne, ale mel jsem zkusebni jizdu s XC70 (ve ktere se da mimochodem kombinovat pohon vsech kol s manualem – at uz s D5 nebo 2,4D, ktera bude nahrazena motorem D3, predstavenym v nove S60 a se dvema turby) a nemel jsem zdaleka dojem nejistych jizdnich vlastnosti…naopak to bylo krasne prehledne, videl jsem rohy auta, jelo to presne tam, kam jsem chtel a to v rychlostech, ve kterych si to s oktavkou scout, kterou ridim normalne, sice dovolim, ale trvalo mi to hezkych par tisic kilometru za volantem toho auta…a tesi me, ze je ten manual dobry, protoze jsem jel s automatem, ktery byl dost pomaly, i kdyz akceptovatelny…:-)