Volvo S60 D3 R-Design
9 fotografiíTesty automobilů
Důrazem na sportovní notu sedan od Volva možná potencionální zákazníky nepřesvědčí, skvělým motorem ano
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
9 fotografiíTesty automobilů
Důrazem na sportovní notu sedan od Volva možná potencionální zákazníky nepřesvědčí, skvělým motorem ano
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den, jezím s S 60 new 2.0T, nikoli R-design, ale mohu potvrdit slova článku: dynamicky,rychle a plynule. Najezdím po CZ tankodromech (D1, D2, atd.) hodně, a z praktického hlediska pro mne není rozhodné, jestli je auto \“sportovní\“, ale jestli mne rychle, pohodlně a bezpečně přepraví tisíce km měsíčně. To Volvo umí skvěle, sedadla jsou super, ale 18ky na naše silnice moc nejsou. Mně osobně – je to věc názoru – nerozčilují varovné systémy, za rok jsem se je naučil \“číst\“ a říkám – ano, občas hodí chybové hlášení, ale NIKDY nevynechají. BLIS je úžasná věc, a když auto \“řve\“, že kolona přede mnou brzdí, nezlobím se na ně, i když to vidím. Musím totiž uznat, že je vždy o 0,5 sekundy rychlejší než já (tím jediným mně štve :-)) při vší úctě k většině velebící německé značky, nedám na Volvo (mám už třetí) dopustit a neměnil bych. Přeji všem spoustu šťastných km bez ohledu na značku 🙂