Volvo možná přestane vyrábět S60
Volvo
Skandinávský rival pro BMW 3, Audi A4 a Mercedes třídy C má údajně příliš blízko k menšímu modelu S40.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Volvo
Skandinávský rival pro BMW 3, Audi A4 a Mercedes třídy C má údajně příliš blízko k menšímu modelu S40.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Neslysel jste nahodou nekdo zakulisni informaci, jestli Volvo do svych vetsich modelu planuje montaz sestivalcove vznetove 2,7-ky? Volvum by urcite slusel jeste nejaky silnejsi diesel…
no nevim jestli by to bylo stastne reseni,V5je vyzkouseny a velmi spolehlivy a mam uz sete volvo s timto motorem a jezdi bezva,je rychli a usporny,moc bych te 2.7 z produkce ford vs.PSA neveril,aa technici od volvo asi vedi proc ho nechteji
Pokud vím a co se tak informuji (chci jít do starší S60) tak má vzadu katastroficky málo místa pro cestující. Vnější rozměry možná odpovídají A4/A6 ale uvnitř rozhodně ne! Tohle je podle mého názoru naprostá kravina. Ani S80 nedosahuje takových prostorových kvalit jako audi 8.
Protože S80 rozhodně nemá být konkurentem A8, ale A6, pětkového BMW a éčkového Mercedesu. S60 je zase prostorově spíš na úrovni trojkového BMW, Mercedesu třídy C a Audi A4.
Asi takto:
S60 – je konkurent strednej triedy (MB-C/BMW-3/A4/VW-Passat/Monde/etc…) s tym, ze vnutornym (ne)priestorom sa vyrovnava premovkam (MB/bmw) s tym rozdielom, ze u nich je dovodom mensieho priestoru na zadnych sedadlach zadny nahon, kdezto S60 ma predny
S80 – je konkurent vyssej strednej triedy (MB-E/BMW-5/A8/etc.)
K S60. Vazne je vzadu dost malo miesta – aj nad hlavou aj na kolena. Subjektivne tam mam pocit ako v oktavke. Kdezto vpredu je miesta na rozdavanie. O nic lepsie nie je na tom ani kufor. Ten je naozaj mizerne maly. Inak mam este dve vyhrady k S60-ke. Prvou je maly reid (velky polomer otacania) – proste vytocit sa niekede v podzemnych garazch, ci na uzkom priestrastve da zabrat. Dalej co by som mu vytkol oproti konkurencii je dost velky valivy hluk od kolies. Proste toto nema dobre odhlucnene. Inak je to komfortne auto. A tiez zalezi aky motor, verzia S60 T5 je super na jazdenie avsak zivit ho z vlastneho vrecka da zabrat (velka spotreba, a len 98okt. benzin). Este ma napadla dalsia nevyhoda – prevadzkove naklady, servis je drahy, poistka je draha… Proste to auto sa neoplati prevadzkovat ako jazdene (vychazdam z toho, ze nemam na nove a tym padom kazdych zbytocne minutych 10tisic pocitim). Este ma napdlo – prevodovka – ziaden zazrak, to fabia radi presnejsie a lahsie. Avsak ziaden francuz to nie je. Nieco medzi tym. Nap. 4 rocne S60 v dobrom stave s cca 100-120tis. km sa da kupit okolo 350-370tis. SKK (vsetky tri firemne sme takto predali – za viac to nikto nechcel). Este poznamka. Vybava je v podstate na dnesne pomery zakladna, ak neratam kozu.