volvo-mozna-prestane-vyrabet-s60.jpg

Volvo možná přestane vyrábět S60

Volvo

Skandinávský rival pro BMW 3, Audi A4 a Mercedes třídy C má údajně příliš blízko k menšímu modelu S40.

Diskuze

5 komentářů

    Roman

    Neslysel jste nahodou nekdo zakulisni informaci, jestli Volvo do svych vetsich modelu planuje montaz sestivalcove vznetove 2,7-ky? Volvum by urcite slusel jeste nejaky silnejsi diesel…

    petr

    no nevim jestli by to bylo stastne reseni,V5je vyzkouseny a velmi spolehlivy a mam uz sete volvo s timto motorem a jezdi bezva,je rychli a usporny,moc bych te 2.7 z produkce ford vs.PSA neveril,aa technici od volvo asi vedi proc ho nechteji

    Jakub B.

    Pokud vím a co se tak informuji (chci jít do starší S60) tak má vzadu katastroficky málo místa pro cestující. Vnější rozměry možná odpovídají A4/A6 ale uvnitř rozhodně ne! Tohle je podle mého názoru naprostá kravina. Ani S80 nedosahuje takových prostorových kvalit jako audi 8.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Protože S80 rozhodně nemá být konkurentem A8, ale A6, pětkového BMW a éčkového Mercedesu. S60 je zase prostorově spíš na úrovni trojkového BMW, Mercedesu třídy C a Audi A4.

    Anndy

    Asi takto:

    S60 – je konkurent strednej triedy (MB-C/BMW-3/A4/VW-Passat/Monde/etc…) s tym, ze vnutornym (ne)priestorom sa vyrovnava premovkam (MB/bmw) s tym rozdielom, ze u nich je dovodom mensieho priestoru na zadnych sedadlach zadny nahon, kdezto S60 ma predny

    S80 – je konkurent vyssej strednej triedy (MB-E/BMW-5/A8/etc.)

    K S60. Vazne je vzadu dost malo miesta – aj nad hlavou aj na kolena. Subjektivne tam mam pocit ako v oktavke. Kdezto vpredu je miesta na rozdavanie. O nic lepsie nie je na tom ani kufor. Ten je naozaj mizerne maly. Inak mam este dve vyhrady k S60-ke. Prvou je maly reid (velky polomer otacania) – proste vytocit sa niekede v podzemnych garazch, ci na uzkom priestrastve da zabrat. Dalej co by som mu vytkol oproti konkurencii je dost velky valivy hluk od kolies. Proste toto nema dobre odhlucnene. Inak je to komfortne auto. A tiez zalezi aky motor, verzia S60 T5 je super na jazdenie avsak zivit ho z vlastneho vrecka da zabrat (velka spotreba, a len 98okt. benzin). Este ma napadla dalsia nevyhoda – prevadzkove naklady, servis je drahy, poistka je draha… Proste to auto sa neoplati prevadzkovat ako jazdene (vychazdam z toho, ze nemam na nove a tym padom kazdych zbytocne minutych 10tisic pocitim). Este ma napdlo – prevodovka – ziaden zazrak, to fabia radi presnejsie a lahsie. Avsak ziaden francuz to nie je. Nieco medzi tym. Nap. 4 rocne S60 v dobrom stave s cca 100-120tis. km sa da kupit okolo 350-370tis. SKK (vsetky tri firemne sme takto predali – za viac to nikto nechcel). Este poznamka. Vybava je v podstate na dnesne pomery zakladna, ak neratam kozu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist