-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Marketing je to sice chytry ale ne v pripade Volkswagenu. Takovou pozici totiz uz nekolik let ma bohuzel Toyota. Zvlaste pak na asijskych trzich plati Auto = Toyota a naopak. V Nemecku by sice takova pozice Volkswagenu mohla pripadnout, ale tam zase lide kupuji auto i kvuli necemu jinemu nez preprave z A do B. Z necoho takoveho uplne vypadla snaha o image, o vnimani kvality, designu ci cehokoliv jineho. Coz je mimochodem presne protiklad toho, o co se VW snazil poslednich nekolik let.
Mozna to bude fungovat u Golfu, ale reditel banky si asi nekoupi Phaeton protoze je to proste "Auto". To stejne s Touaregem, Eosem, Golfem GTI a R32 a castecne s Passatem.
Pod pojmem auto si predstavim cokoliv jineho, jen ne Volkswagen