Volkswagen: showroom podle nových pravidel

V Praze bylo otevřeno nové prodejní místo značky Volkswagen. V mnoha ohledech dealerství připomíná architektonickou studii.

Prodejní místo jako neosobní hala s jedním ukázkovým autem, poloprázdnými stojánky na katalogy, pomačkanými ceníky, starými časopisy na dávno nemytých stolcích a prodejci v upocených polokošilích? Možná kdysi, kdesi… A nikdy u VW!

U Volkswagenu byla, je a bude situace vždy jiná, tady se odjakživa hleděla na špičkovou kvalitu ve všech směrech, a teď jde značka ještě dál.

Společnost NH Car v Praze na Strahově otevřela nový autosalon, značka Volkswagen rozšiřuje svou síť a nový autosalon je prvním v České republice, který je postaven v nové architektonické podobě takzvaného „Modulárního konceptu Volkswagen.“

To je norma, která platí pro obchodníky Volkswagen po celém světě od roku 2010. Vychází z minimalistického pojetí architektury, jehož základem jsou jednoduché tvary kvádru. V prostředí vytvářeném neutrální a  funkční architekturou tak prý vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka.

Filip Rakovan

DOPORUČUJEME: Velký test Volkswagen Golf R

27.2.2012 8:00| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist