Volkswagen Scirocco vs. Mini John Cooper Works

21 fotografiíSrovnávací test

Za oběma se otáčí celá ulice a oba se hodí pro každodenní provoz, ale který z nich dokáže lépe odměnit nadšeného řidiče?

Diskuze

13 komentářů

    joseph

    Chlapi, tohle je snad nejlepší článek, kterej sem za poslední dobu na Autowebu četl! Nějak v tom vidím britské EVO… 🙂

    Fakt super! Jen je škoda, že neni video…

    Jirka Červenka

    Video bude zítra v iMOTORu, ale takové to naše jednoduché – žádný TG:-)

    imfree

    Diky za fotky, opravdu se povedly!

    milan

    Pekny clanek,bohuzel zcela postradam srovnami ergonomie posazu,kvalitu sedadel jejich moznosti serizeni a totez u volantu.

    Narazim na skutecnost ze treba takove Clio Sport je bajecne auto ale v zivote bych si ho nekoupil protoze v nem clovek sedi jako kreten. Seriove sedacky jsou priserne a i celkova ergonomie pokulhava. Ve Sciroccu se mi sedi dobre,dostatecne dlouhy sedak i operadlo,solidne tvarovane. Siroke moznosti serizeni,stejne tak i volantu,jedine co bych snad mohl vytknout je ponekud siroky A sloupek a utisk prave nohy od stredoveho tunelu. Pokud Mini nabizi totez,coz jsem se nedozvedel vnimam ho jako viteze na cele care. Jeste by me zajimalo kolik dalsich tisic je treba prihodit aby auto vypadalo tak jako to testovane?

    eFko

    Opravdu výborný článek. Emotivní zážitek i z židle u počítače 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného, ale v Mini JCW se mi sedělo lépe. To ovšem nechápejte tak, že posaz v Sciroccu je špatný. Kdyby aspoň polovina aut na trhu měla tak dobrou pozici za volantem, jakou nabízí Scirocco, hned by bylo na světě veseleji.

    milan

    Tak jsem cely nateseny mrknul na to Mini John Cooper Works,procetl cenik a sestavil si auto dle svych predstav. Cena? Zatim 950 tisic korun českych. A to jsem nepocital s navigaci. Jenze cenu za sedadla Recaro a karbonovy zadni spoiler s rady tuning jsem nenasel. Kazdopadne pocitam ze jeste s par malickostmi by se clovek zastavil nekde u 1,2 milionu korun. Je to hodne ci malo,stoji to auto za to ???

    stunty

    Já bych si něčeho šlehnul a koupil si Caterham 🙂

    Lancer

    Pod tohle bych se podepsal! 😉 Ale musel bych být teda pořádně sešlehanej! 🙂

    Charger

    po včerejším svezení v jednou Roadsportu nemůži nic jiného než souhlasit:-)

    Lancer

    Musím, říct, že tohle byl asi nejlepší článek, co jsem kdy na utowebu četl – a že jich bylo už hodně. Tipl bych si, že pár výtisků Eva už vám rukama prošlo, protože tohle byl velmi podobný styl i úroveň.

    Dost chvály, teď k autům – překvapilo mě, že i přes velký rozdíl ve výkonu mají velmi podobnou spotřebu. V případě srovnání s 2.O TFSI by VW v otázce spotřeby zřejmě utžilo velkou porážku. Docela by mě zajímalo, jak velký rozdíl by byl ve spotřebě 1.4 a 2.0, co myslíte? (zjistil bych si to, ale oficiálním údajům se často moc věřit nedá)

    Osobně je mi chování a charakter JCW blíž, ale kvůli tomu cirkusovému vzhledu Mini, který má tak strašně pokaženou image tím, kdo si ho obvykle kupuje (zlatá mládež, bohaté manželky a milenky, atd.), bych zvolil Scirocco. Problém je, že Mini (podobně jako iPod atd.) je tak strašně "cool" a "in", až je to najednou odporné a začíná být cool mít cokoliv jiného. Škoda, ale VW je mi tak nějak sympatičtější a jako bonus se s ním dá snadněji žít… 🙂

    Lancer

    Na video se sice těším, ale úplně největší radost by mi udělal nesestříhaný, neupravený zcelá obyčejný záznam z vaší projížďky po berounských kopcích – umístit kameru na přední nárazník Scirocca (+ případně 2 bluetooth mikrofony k výfukům obou aut 🙂 a hnát se za JCW. Žádná hudba, žádný stříhání, žádný komentář, žádný cukrbliky – jenom zvuky motoru, rychlost a zážitek z jízdy. Problém je, že by to asi nebylo zveřejnitelné… 🙁

    Škoda… ikdyž, třeba by to JUDr. Beran nějak právně ošetřil a kdyby se rozmazaly SPZ, možná by to šlo… 😉

    Fuzzy_Stone

    , opravdu 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist