Volkswagen připravuje spuštění levné značky
Volkswagen
Německá automobilka se pouští do segmentu, kde bude nabízet produkty, které má odjakživa v názvu - lidová auta za opravdu malý peníz.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Volkswagen
Německá automobilka se pouští do segmentu, kde bude nabízet produkty, které má odjakživa v názvu - lidová auta za opravdu malý peníz.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já osobně považuju Škodovku za značku která je v kategorii Dacie, Lada apod… Nicméně vše je o strategii a tak se nechme překvapit. Možná by stačilo dát na Rapida cena která by mu odpovídala tj. o 50t míň a mají ihned k dispozici alespoň jeden model.
Škoda je značka, která má stoletou tradici a světový zvuk. To není žádná rychlokvaška typu dacie, lada, hyundai, kia, lexus, infiniti….. a další marketingové výpotky posledních let.
To samozřejmě neznamená, že se nedá pod značkou škoda vyrábět nejlevnější produkty. Dá, v tom není žádný problém. Paradoxně značku to nemusí ani poškodit.
Tak srovnávat Škodu s Ladou s Dacii, to chce hodně odvahy…
No pokud to bude mensi, jednoduchy, spolehlivy a levny, navic s atmosferickym motorem, tak to je auto presne pro me. Zadnej luxus nepotrebuju.
Proč WV nepoužije tyto populární značky??
Veru tak, porovnávať Škodu so spoľahlivejšími a lacnejšími (i keď škaredšími) značkami, to chce veľa odvahy.
V mediální masáži pro koncern VW se cudně obchází, že koncern VW pro levný typ auta už dlouho nevyvinul trochu solidní motor. HTP hrůzy, diselové tříválce hrůza ještě větší, TDI Pumpe – Düse se ukázala jako slepá ulička, motorybTSI zatím trestuhodně problémové, co zbývá? Starý, celkem spolehlivý 1,416V, už v době vzniku ale kulhající za motory 1,4!jiných značek. Čili vyvinout tu levnou Dacii nemusí být tak snadné. Ostatně Polo, Fabie a menší UP by mohl zlevnit, Toyota Yaris je oproti Upu lepší volba. A Lada? Té rozhodně nepraskal řetěz už v záruce a nezlobilo zapalování s cívkami jako u HTP………….
V mediální masáži pro koncern VW se cudně obchází, že koncern VW pro levný typ auta už dlouho nevyvinul trochu solidní motor. HTP hrůzy, diselové tříválce hrůza ještě větší, TDI Pumpe – Düse se ukázala jako slepá ulička, motorybTSI zatím trestuhodně problémové, co zbývá? Starý, celkem spolehlivý 1,416V, už v době vzniku ale kulhající za motory 1,4!jiných značek. Čili vyvinout tu levnou Dacii nemusí být tak snadné. Ostatně Polo, Fabie a menší UP by mohl zlevnit, Toyota Yaris je oproti Upu lepší volba. A Lada? Té rozhodně nepraskal řetěz už v záruce a nezlobilo zapalování s cívkami jako u HTP………….
Dacii musíš porovnávat s podřadnějšími značkami, jako třeba Kia a tak…
Možná sis toho nevšimnul, ale veškerý motorářský pokrok v posledních cca třiceti letech je spojen s VW. Všechno, co se dnes používá po celém světě v motorech jako něco, co symbolizuje moderní řešení motorů, protlačili do hromadné výroby němci z VW. Není nic jednoduššího než počkat 5-10 let, až se vychytají všechny mouchy a pak to s velkou slávou začít vyrábět.
Úspěch rendlíku je spojen s přemístěním výroby do superlevných zón v rumunsku, turecku a tunisu. Těžko vyrobíš levné auto v odborářské boleslavi. Tam jsou náklady na mzdy příliš vysoké. Škodu by museli přesunout do rumunska, turecka, bulharska……
To je nesmysl!! VW přišlo s některými vylepšeními, to je pravda, viz motory TDI ve své době asi těžko hledaly konkurenci, ale není pravda, že VW=pokrok. Nyní slavné TSI apod., tedy foukané motory jsou spojeny se Saabem, nejmodernější diesely současnosti zase s Renaultem (1,6 dCi) a BMW. Renault vyráběl před 6 lety nejsilnější, dvoulitrový diesel na světě!! Měl 127 kW. Jako jeden z prvních výrobců, ne-li zcela první, zavedl chlazení turba vodou. Je průkopníkem předního pohonu. Dále použil další moderní řešení – zapínání sahary termostatem. To jen příkladem. Jiný francouzský výrobce je zakladatelem předního pohonu – Citroën. Peugeot zase položil základy nízkotlakých dieselů – motory HDi. Honda je zase známá systémem VTEC, variabilní časování ventilů. Mitsubishi vyvinulo systém MIVEC – týká se ventilů a vstřikování paliva. Nová generace nepotřebuje škrtící klapku. Opravdu mě nic nenapadá, krom výše uvedeného, co vymyslelo VW. Rád se nechám vyvést z nevědomosti. Pláša