Volkswagen Polo GTI oficiálně
3 fotografieAutosalon Ženeva
Tuhle techniku bude mít pod kapotou i nová Škoda Fabia RS!
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
3 fotografieAutosalon Ženeva
Tuhle techniku bude mít pod kapotou i nová Škoda Fabia RS!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Může mít třeba 250koní a stejně s ním podle mě nebude sranda. Stejně jako s Golfem VI. Ale nebudu předbíhat, to se uvidí až po testech. Co je ale absurdní je spotřeba. Dám obě ruce do ohně za to, že 6litrů je hrozná kravina. Realita bude minimálně o dva litry jinde…
To záleží jak moc velká cihla bude na plynu 🙂 Motor je výkonný, auto lehoučké – v běžném provozu při klidné jízdě budou stačit nízké otáčky, které jde snadno držet díky 7mi stupňům. Ta spotřeba vůbec nemusí být tak nereálná. Jenže každý s tím autem bude jezdit tak, že za každou vesnicí sešlápne plnej a pak se bude divit, že jezdí za 10 a bude nadávat že výrobce kecá. Jenže kdo se nedokáže přenést přes spotřebu 10 litrů, tak si nemá co kupovat benzín se 180 koňmi 🙂 Můj typ je reálných 8-9, což se na 1.4 může zdát hodně, ale na 180 hp mi to přijde adekvátní. Tak uvidíme až se někde dostane do nějakého testu…
S tou spotřebou bude záležet na způsobu jízdy, já mám Golf GTI DSG a když chci tak nemám problém jezdit za výrobcem udávanou spotřebu, problém mám spíše s tím, že tak jezdit nechci… Koho na jízdě nejvíc zajímá údaj o spotřebě má možnost jít do Bluemotion TDI a jezdit za 2,5 litru na sto:-)
…tak třeba loni, to se ti nechtělo ani jednou, viď !
🙂 jednou jsem to vyzkoušel, abych zjistil, jestli se dá jezdit za normovanou spotřebu a fakt dá, dokonce mi to mimo město vyšlo ještě méně než udává výrobce, oficiální údaje jsou 10,8/6,3/8 a já jel asi za 6, ve městě se taky dá udržet těch 11.
ehm taky jsem zkoušel jet na spotřebu se svou Fiestou ST a jakože dá se jet i za 6,1l mimo město (řídila moje slečna…) 🙂
V současné době český dovozce nemá v nabídce ani 3 dveřovou haťapku. Takže největší zábava s Polem GTI bude asi to objíždění německých dýlerů a smlouvání.
Tak to se pleteš, POLO je i u nás standardně 3dveř., za 5 dveří musíš i u nás připlatit. Objednávka bez příplatku je možná, problém je spíš v tom, že u nás skoro nikdo o 3dveř. verzi nestojí.
V ceníku to sice je, ale nedováží se.
Líbí se mi, jako druhé auto do práce a blbnutí super, ale pokud tam nedají i manuál, tak to auto nechci. V řazení a vzhledu jsem konzerva.
Absence manuálu je podle mě největší handicap, ne každý chce automat – zvlášť u tak malého auta. Ale na druhou stranu buď rád, že ještě jezdí na benzín, v další generaci se klidně může stát, že to už bude "elektrický jezdec".
A to mě taky štve. Standardně automat!!!!! Nejen cena bude odporná, ale i hmotnost navyšuje. U mě nepochopitelný krok vůči zákazníkům :-/
DSG ve verzi 7st. má suché spojky, hmotnost navýší celkem minimálně, tipuju 20-30kg a spotřebu spíše sníží, ale jde spíš o možnost volby, prostě ne každému automat vyhovuje. Navíc VW motor 1.4 TSI s manuálem běžně prodává…
Třeba bude manuál mezi příplatkovou výbavou 😀
Někdo mi říkal, že se tam dává automat proto, že je prý měnší než manuál a lépe padne… Tak kdo ví. Ale určotě to i s tím pojede dobře, s tím nemám obavy.
Dam krk na to ze predni naraznik Fabie RS se bude tvarit sportovneji. Tohle je od seriovky k nerozeznani,hanba. Manual nebude,i nova S1 je planovana s 7 st. DSG,proc vi jen buh?!
To je právě moc dobře, že to nevypadá tak teatrálně, jako třeba Focus RS..
Focus RS je taky jediný hot hatch, který teatrálně vypadá. Je otázkou vkusu každého z nás, jestli chce nevinného zabijáka nebo chce, aby ten vlk byl i vidět.
90% dnešních hatchů má větší a většinou i hezčí kola, jiné přední a zadní nárazníky, koncovky výfuků atd., ale když se dívám na Polo GTi, tak můj názor je, že je nenápadný až příliš. Ten přední a zadní nárazník je snad úplně stejný, což se mi veůbec nelíbí. A taky je vidět, že se šetří, kde se dá. Tyhle kola měli v různých velikostech Golf 5 GTi, Golf 6 GTi a minulé Polo GTI. Trochu trapas.
Na Fabii jsem zvědavý určitě víc.
A Seat Ibiza Cupra už tohle všechno nějakou dobu má 😉
Navíc musím říct, že zvuk motoru je překvapivě drsný a hluboký a co se týče chování vozu to je moc slušné.
Navíc pokud s tím budu jezdit jako s normálním autem, věřím tomu, že se dá na těch 6 – 6,5 l určitě dostat 😉 Když totiž nejedete pilu, jedete jen třeba svižně, tak 7 rychl. stupňů které udržuje DSG v rozmezí 1500 – 2200 ot.min. Kolik si myslíte že bude auto s motorem 1.4TSI mít spotřebu? Pořád je to objem 1.4 i když má 180k, ale otázka je, zda ty koně využíváte pořád 😉
Uz se tesim az ho clio rs na okruhu roztrha !!!!
no jo, kdyz nemas love kup si zabozrouta 😉
no taky nejsem priznvcem zabaku, ale jestli bych si mel vybrat: tak radsi zabaka nez fabii, kamarad v tom jel a rikal ze to frci famozne. jinak k dsg: nekde sem cetl test-tusim ze faster magazin a psali ze rozhodne manual, dsg se tam fakt nehodi a to auto ztraci na zabavnosti. jo a jinak kam patri teda fabie kdyz ne an okruh? na honeni ega jak to obcas vidime ted u minule generace?
Co by Polo GTI dělalo na okruhu? Na to není určeno.
Mě osobně se Cupra nelíbí. Takhle to vypadá, když pustíte designéra Lamborghini na obyčejný hatch od Seatu. Na lambu vypadají ty obrovské výdechy dobře, ale na malém Seatu? Hnus. Ibiza FR vypadá mnohem povedeněji a synergičtěji než tohle předěravěné auto. Což je škoda, Cupry jinak fakt můžu, ale poslední dobou mě Cupry designově rmoutí.
jen pro info, vydech je to, z ceho neco proudi smerem ven.. takze cupra asi "nevydechuje" prednim naraznikem pred sebe, ze :-))))) ale uz je nto, ze jste priznovec seatu neco malo naznacuje 🙂
Zajímavé, v souvislosti s výdechama jsem o předním nárazníku nenapsal ani slovo. I idiot ví, že výdech není v předním nárazníku. Takže nejdřív otevřu oči a přečtu si celý text, že ano?
A příznivec Seatu? Opět Vám selhali rohovky. Napsal jsem příznivec Cuper (ale poslední dobou právě už moc ne), tzn. jednoho kokrétního modelu a ne celé značky.
Ještě něco chcete upřesnit?
rychle radici dsg? hmmm, to pisou vzdycky a kutek je jinde… zadne dsg rychle neradi, jsou to supliky… a ke vsemu to ma saltpaku jak volvo z 80 let… fakt pekne sportovni :-))))
Brepto , brepto, asi jsi nejel s DSG, když tu tvrdíš, že neřadí rychle. Stačí si projít pár sofistikovaných článků a zjistíš, že řadí rychleji než většina konkuretů a to i mezi supersporty. Jinak já měl Golfa V GTi i s Manuálem i DSG a řeknu Vám DSG řadí neskutečně hladce, a rychle. Ale prý ne každé motorizaci sluší! Manual SUX!