Test Volkswagen Polo GTI 2.0 TSI: Až nudně dobré
17 fotografiíVolkswagen Polo
Ostré Polo GTI platí za schopnou kapesní raketu, Vyzkoušeli jsme novou verzi s větším dvoulitrovým motorem.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
17 fotografiíVolkswagen Polo
Ostré Polo GTI platí za schopnou kapesní raketu, Vyzkoušeli jsme novou verzi s větším dvoulitrovým motorem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Takže má vlastně všechno co člověk u téhle třídy vlastně nechce.
No prostě „folks Wagen“ lidový vůz.
Režim Cco Volkswagen nemá.
Jen nyní je pouze s možností DSG 6kvalt, s manuálem nikoliv, to je o ničem 🙁 … automat řadí i v manuálním režimu.
Není nad manuální převodovku !!!
Buď jsem slepý a nebo nám autor zatajil docela důležitou véč a tou je u verze GTI bezesporu výkon motoru.
Ty údaje o spotřebě bych si troufl palubnímu počítači nevěřit ani omylem.