Volkswagen Polo 1.2
21 fotografiíTesty automobilů
Jak se změnil nový Volkswagen Polo proti svému předchůdci? A je to vůbec auto, která budete chtít?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
21 fotografiíTesty automobilů
Jak se změnil nový Volkswagen Polo proti svému předchůdci? A je to vůbec auto, která budete chtít?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Volant skvěle padne do ruky. Grrrrr! Ještě napište, jak velká láhev se vejde do kapsy ve dveřích a kolik je v interiéru měkčených plastů.
A design Fiesty (světla z Focusu, zbytek z Koreje) je možná nápaditější, ale je to ten druh nápadů, které si ve Fordu mohli odpustit.
Ale abych jen nehaněl, aspoň je z fotek vidět, že posloucháte to správné rádio 🙂
Není motor uložen "vpředu napříč"?
samozřejmě je… to jsem se jen při zadávání technických údajů ukliknul 🙂
ono je to u takového komára pod kapotou stejně fuk. Když neberu převodovku, která by se tam stejně i tak vlezla 😀
Mám model 2009 s 1,2l motorem-51kw a že bych ho musel ždímat na čtyřku,abych dosáhl 130km/h to je blbost-130km/h pětka,něco málo přes 3000ot,po sešlápnutí plyn.pedálu jde pěkně za plynem a 4200ot. mám 155km/h
Netestovaly jse Trabanta?
This is csraytl clear. Thanks for taking the time!