Volkswagen Passat Variant 2.0 BiTDI 4Motion R-Line DSG 240 k (2016)

14 fotografiíVolkswagen Passat

Naftový Passat je obvykle měřítkem mnohého, především ale úsporné nudy. Dieselové biturbo je nicméně krásnou ukázkou toho, jak se dají tradice postavit kompletně na hlavu.

Diskuze

9 komentářů

    Luise

    Zajímalo by mě, jestli jste v testu tohoto auta dělali i test akcelerace od nějakých 165 výše, to auto je totiž v těchto rychlostech nepoužitelné. Motor táhne hezky tak do 160 a pak zhasne jak svíčka. Zrychlení z této hranice na 220 zabere tak 2X i více času, než i slabší benzíny (cca 30 sekund) a za stejnou spotřebu. Nesmysl.

    XXX

    Netuším jak se to pozdává Vám ostatním, ale mě to už nějak přestává dávat smysl. Jakou že má tento motor vlastně výhodu proti benzínu? Je komplikovanější, má vyšší hmotnost, spotřeba se už asi zas tak neliší, je dražší. Tak vám nějak nevím….

    Johnnn

    Takže, tuctový mainstream, nudného vzhledu, tvrdý podvozek a hlučný (manažerské vozidlo -:D ), vyhoněný dieslový dvoulitr, který moc dieslově úsporný není a chtěj za to v této verzi hoooodně přes 1,25 milionu. To si normální řidič prostě koupit nemůže. Už jen kvůli motoru ne, když benzin udělá více radosti a při klidné jízdě bude spotřeba skoro stejná. Leda by tíhl k jistému druhu masochismu.

    Petr

    Asi bude komfortnější motorizace 2.0 tsi 162 kw DSG pokud stačí předokolka. Vracíme se z Alp v superbu liftback s touto kombinací , s menší rakví na střeše a s plným kufrem , spotřeba je od rána 8.3/100 dle počítače, vůz nemá najeto ani 2 tisíce km..Motor je hodně tichý, při 140 km/h točí 2400 ot/min. Na volnoběh není slyšet vůbec. Biturbo by bralo asi o něco málo méně (?) ale mysím, že je o dost dražší.

    nojojo

    5.4 L udavana spotreba, realita 2x vyššia. Vidno že sa koncern poučil, dufam, ze ich zažaluju v USA, lebo Adolfa Makrelova ich tu ochrani. Zivotnost 2x turba je stale rovnaka, takze po 200 000 km, vymena všetkeho čo sa k motoru montuje…..odhad servisu cca 3-4 000 eur-))))

    Len masochista si kupi koncern dnes.

    Peter

    Neda ma nereagovat,mam tento motor a tie bludy co tu pisete realne po meste jazdim za 7 mimo mesta ziadny problem jazdit za 5,7 a dialnica 6,5
    Mozte tu polemizovat ze aka spotreba ale ked na nom nejazdis nekritizuj

    Jindra Denk

    Moc hezký, ale ne každý si může dovolit koupit nový vůz, který ztrácí 20-30 % své hodnoty již po odjezdu od prodejce. Koupě ojetého vozu je tak výbornou a úspornější variantou, šel jsem do Mercedesu. Mám z autobazaru C220CDI a jsem spokojen. Je to auto které má charakter, je mladě působící, nezastará, vše je precizní.

    Milda

    Mám tohoto Passata v r-line s Biturbem a musím potvrdit to co píše Petr, celkový průměr mám do 7 litrů. Když jedu s rodinou jezdím většinou podle předpisů a spotřeba se pohybuje okolo 6 l/100km, když jsem sám občas si zazávodím a celkově jezdím styl brzda/plyn, ale i tak je průměrná denní spotřeba max do 7,5l/100km.

    Luise nevie nic

    Luise – uplne sa mylis. Tento motor zvladne 200km/h za 26 sekund. 100ku bez esp zvladne za 6 sekund. 3.0 tdi v6 od audi to za rovnaky cas neda… vdaka 500nm krutiaceho momentu taha od 1500 az po max hranicu s rovnakou silou a tahom, tak netrep

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist