Volkswagen Passat CC 2.0 TDI DSG R-Line
25 fotografiíTesty automobilů
Menší kufr, méně místa a vyšší cenovka nemusí nutně dělat s Volkswagenu Passat CC horší auto. Proč také jednou nevystoupit z davu, že?
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
25 fotografiíTesty automobilů
Menší kufr, méně místa a vyšší cenovka nemusí nutně dělat s Volkswagenu Passat CC horší auto. Proč také jednou nevystoupit z davu, že?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Stále nechápu, proč u většiny testů srovnáváte všechno s BMW. Chápu, že jste BMWfil (kazdý má nějakou úchylku), ale všichni nutně nemusí být \“sportovci\“ a nevyžadují sportovní jízdní vlastnosti a \“upovídané\“ řízení, které mi pak třeba v kolejích tahá volant z rukou.
Zaprvé, Passat se v testu srovnává s BMW 3er proto, protože trojka je prostě etalon v jízdních vlastnostech a nepotřebuje k tomu žádný pseudosportovní paket. A za druhé, autor testu se snaží bořit mýty… tedy, že příplatkový nárazník a o palec větší kola nedělají z auta sportovní náčiní, což si ale myslí minimálně polovina lidí, co si ho kupuje. Tobě se snad nikdy nestalo, že tě na okresce opral pasát v místě, kde by nepředjížděl ani Vettel nebo tě snad na dálnici při pohodovém předjíždění kamionu nevyblikával?
Za prvé: Stejně jako mají u BMW M paket, tak mají u VW paket R-Line, máš s tím problém? Nikde nikdo netvrdí, že s R-Line paketem se z Passatu stane sporťák.
Za druhé: Stejně jako mě blbě předjížděl Passat, tak stejně blbě mě předjížděl i bezmozek s BMW, protože si někde přečetl, že jeho etalon má nejlepší jízdní vlastnosti, takže si to přece může dovolit.
Za třetí: Netvrdím, že BMW nemají nejlepší podvozky co se týče jízdních vlastností, ale proč tady všechno srovnávají zrovna proti BMW? Někdo preferuje komfort a pohodlí a tam zrovna BMW nevyniká. Proč tedy autor nesrovnává Passata třeba s Lagunou?
Vždycky když čtu něco o BMW jako etalonu v jízdních vlastnostech, tak si s úsměvem vzpomenu, jak jsem loňskou zimu 2x tahal na laně svou tchýni do kopce, která ho se svým \“etalonem\“ nemohla vyjet a já se svojí plečkou od VW úplně bez problémů a to mám prosím úplně nekomukativní řízení a nemůžu ani driftovat!
To už bych si raději koupil Mazdu 6, přeci jenom pašíci osobně vnímám jako lepší autobusy(nasednu a jedu, žádný emoce) a když si majitel připlatí 36 500 korun, který mu tam přidaj víc RRRRRRRRRRRR, tak stejně samurajskou mazdu v zatáčkách nedá(rovinky nehodnotím, tam to je jenom o motoru)
PS: srovnání s BMW taky moc nechápu, copak je passat zadokolka??? bych to srovnával třeba s mondeem, nebo již zmíněnou mazdou 🙂
za ty prachy radši 318d nebo c 200cdi. Prostě něco, co se dá považovat za auto a ne se tváří jako auto. Obyčejnej passat podle mě dává víc smyslu, tohle je jen parodie na CLS pro chudinu
Já se zadním náhonem a kvalitním zimním obutím nemám ani v kalamitě a ani v kopci žádný problém. Chyba je tedy mezi sedadlem a volantem… Vše je jen o umu a troše té plynulosti. Kdo neumí řídit a nerozumí svému autu, nechť za volant zadokolky v zimě nesedá…
někdo to říct musel xD
Autor podle mě pasáta porovnává s BMW proto, že filosofie psaní testů na autowebu je prostě jiná než je zvykem. K autowebu je třeba přistupovat tak, že je psaný nadšenými řidiči pro nadšené řidiče.
A navíc řidiči pasátu jej sami často staví do porovnávání s německou prémií… Byl jsem dokonce svědkem zvolání na adresu pasátu, že to je Mercedes. Což je přinejmenším úsměvné…
Jo a k tomu komunikativnímu řízení. Do kolejí tě zatáhne i zmiňovaný pasát na obyčejných sedmnáckách. Navíc, komunikativní řízení může zachránit nejednu horkou dopravní situaci.
Prostě test je napsaný moc dobře a jediná škoda je, že autoweb prostě moc nečtou dálniční pasátníci.
Vzhled prodává. A tenhle VW je i v té příšerné bílé barvě mnohem hezčí než zmínění rivalové, ať už jde o BMW nebo Mazdu (mimochodem zrovna proti Mazdě má ještě jednu podstatnou výhodu – lépe zvládnutý interiér po všech stránkách). R-Line je sice jen zbytečně drahý \“na oko\“ paket, ale autu moc sluší. Většina lidí prvně kouká po tom, co se jim líbí a až pak řeší zbytek. Sebelepší nabídku – auto – si prostě nekoupí, když se jim nebude líbit. Tak to je a VW to ví. Proto vznikl Passat CC i samotný R-Line, který je pochopitelně k mání i k jiným autům.
Samozřejmě, že je třeba rozlišovat mezi normálním průměrným řidičem a polobohem. Jenže v manuálu k \“etalonu\“ se nic nepsalo o tom, že jej v zimě mohou sedlat jen špičkoví jezdci. Letos jsme ale již poučeni a tchýně si na zimu koupila normální běžné auto a s \“etalonem\“ vyrazí zase až na jaře 🙂
Amen.
někdo to říct musel 🙂
Dnes jsem jezdil po Severní Moravě(Krnov, Bruntál, Olomouc, dálnice na Prahu… Pokud jsem jezdil po horách, viděl jsem jen jeden etalon: stál v Bruntále na náměstí, na střeše 20 cm sněhu a asi šetřil komunikativní řízení na léto. Nevypadalo to, že by letos etalon kamkoliv vyjel. Pak jsem žádný etalon neviděl, až před Prahou jel jeden etalon v levém pruhu, \“drtil a tlačil\“ před sebou Oktávky kombiky v levém pruhu (ten je přece pro etalony!), krásně blikal xenonama a řidič rozhazoval rukama co mu kabina etalonu dovolila.
Takže každý si etalon v jízdních vlastnostech představujeme jinak. Pokud je sucho,pak mají BMW (převážně) velmi dobré vlastnosti. Ale musí být silnice opravdu suchá a ROVNÁ! (bez hrbolů a bez šotoliny…). Pokud je mokro,je BMW \“poloviční\“, když jsou vyjeté koleje a mokro, je BMW \“čtvrtinové\“ a na sněhu – nulové. Protože jsou naše cesty občas suché, občas mokré, někdy zasněžené, ale velmi často hrbolaté a děravé,nepoužívám BMW, byť mají jistě skvělé motory i další komponenty.
Nedávno mi jeden známý – právník řekl: s BMW (535d) nemám problémy, denně dojíždím a nikdy jsem nezůstal \“viset\“. Smál jsem se: bydlí na Vinohradech, práci má v Spálené ulici…,asi jako naši novináři,žejo?
ten redaktůrek to trapné BMW vlastní
No právě, proto jsem všechny jeho testy stejné…
muj nazor zase je, ze pokud nemam na slusne bmw (tzn. minimalne sestivalec, benzin + 200k na vybavu), tak si radsi poridim neco jineho
keby si mal aspon 320d v elektrike aj so sedackami a dobrym audiom tak inac vravis…
z na to, ze tento passat nevyzera ani nahodou lepsie ako bmw 3 a ani mazda 6…je to taky impotentny placata capaty VW… ach jo nekdo to napisat musel
je pravda, ze je malo objektivny obcas… aj ked som i ja nadsenec chapem, ze pre ostatnich jazdne vlastnosti su na takom 5 tom mieste aj hlbsie… taky musia chodit na testy niekam inam no..
ale prakticky v tomto teste passatu nicim neukrivdil…len ho nevychvalil vo veci v ktorej chvalit zvykne
predsa napisal jeho prednosti…interier, robustnost, prevodovka + motor….pohodlie…a to, ze to nieje auto pre vyznavacov jazdnych vlastnosti je maximalna pravda aj s tymi recami suhlasim, ze vsetko tvrde a tupe nieje sportove…jedine tak v ideach vyrobcov a majitelov
Hodnocení designu je čistě subjektivní, co se líbí jednomu, nemusí se líbit druhému. Třeba mi design koncernu VW vyhovuje, poslední BMW, které se mi líbily byly E46 a E39. Takže z mého pohledu je tento Passat hezčí než nové trojkové BMW.
Ono nejde o to jestli mu něčím ukřivdil. Redaktor pouze testované auto srovnává s něčím, co vůbec není není jeho konkurentem na trhu. Že R-Line paket je pouze OPTICKÝ paket mu jaksi uniká, stejně bychom mohli rýpat do jeho modly BMW, že 316d s M paketem není dost sportovní.
Nafty chrochtají a jsou těžké, šestiválec zní lépe ale je fakt hodně těžký na čumák. Mně přišla 1,8 TSI s DSG jako docela dobrá kombinace.
Souhlasím, máš pravdu a taky si rejpneme do M paketu
ale prakticky v tomto teste passatu nicim neukrivdil…len ho nevychvalil vo veci v ktorej chvalit zvykne
predsa napisal jeho prednosti…interier, robustnost, prevodovka + motor….pohodlie…a to, ze to nieje auto pre vyznavacov jazdnych vlastnosti je maximalna pravda aj s tymi recami suhlasim, ze vsetko tvrde a tupe nieje sportove…jedine tak v ideach vyrobcov a majitelov
samozrejme je to subjektivne…
redaktor tym skorej narazal na ludi co si myslia o svojich autach ake su sportove atd a nikde nepopieral, ze to nieje len opricky paket…napisal, ze kto chce auto na zazitky nech sis kupi nieco ine….
viem co chces napisat to, ze ako by islo len o to, ci to jazdi ako bmw alebo nie a ked nie tak za skoro tu istu cenu si mozes kupit oholenu 318d ktora jazdi o dost lepsie…aj bez r paketu 😀
tos je to autoweb a tu ide hlavne o jazdne vlastnosti a nie o pochopenie zmyslu kazdeho modelu… mne to vyhovuje ja tiez pozeram v prvom rade na to ako auto jazdi …ostatni neviem tu si moc na svoje nepridu iba obcas
ja ti nevim 1,8 tsi je dost problemovy motor okrem mazania ma problemy aj s rozvodmi…to iste kazdy majitel poprie ale to mi je fuk, v zaruke ti to vsetko vymenia no asi by som do neho nesiel, mozno to uz vychytali…
s tym tazkym passatom bude dost zravy, pri beznej uspornej jazde s lahkou nohou nie , no len si trocha dopraj vykonu a budes tam mat 11-12l jak nic…ci to za to stoji ked tdi bude jazdit pri tom style za 8 neviem…rozdiel vo vykone nieje nijak priepastny
Franto, Franto, proč hned tak naštvaně. Já mám BMW a na zimu se vždycky těšim. Jezdim pořád a všude, mám totiž na autě pneumatiky. Můj etalon mě vozí na lyžovačku na Klínovec, na Boží Dar, na večerní do Potůčků, Jáchymov a jednou, to už začla obleva a koleje byly hlubší než mám světlou vejšku auta jsem dojel z Jáchymova na sedačkovku na Klínovec jih. Bylo to něco na co do smrti nezapomenu a jen díky tomu, že to bylo s BMW. Jo, to potom když sme v 16.00 končili, tak jdu k autu a přiběh ke mě někdo a ptal se jestli mám samosvor (nemám), že on tam svoje starý BMW nikdy nedostal. A že si neviděl žádnej etalon po cestě ti závidim, bydlim v takový jedný zadnici, pár obyvatel a JEZDÍ tu E36 318i AC Schnitzer, E36 323i, moje E36 320i, sousedovo E36 318d, nová 118d a jeden pan truhlář tu má X6. Tak až budeš chtít vidět jak etalony jezdí, přijeď se k nám podívat. Jo a vidíš to, úplně bych zapomněl, po minulym majiteli mám na autě snížený pružiny (40 mm), takže větší problémy mi dělaj retardéry než sníh.
ja ti nevim 1,8 tsi je dost problemovy motor okrem mazania ma problemy aj s rozvodmi…to iste kazdy majitel poprie ale to mi je fuk, v zaruke ti to vsetko vymenia no asi by som do neho nesiel, mozno to uz vychytali…
s tym tazkym passatom bude dost zravy, pri beznej uspornej jazde s lahkou nohou nie , no len si trocha dopraj vykonu a budes tam mat 11-12l jak nic…ci to za to stoji ked tdi bude jazdit pri tom style za 8 neviem…rozdiel vo vykone nieje nijak priepastny
Moja reč. Donekonečna omielané porovnávanie sa s BMW, je to už smiešne. A kto bude chcieť tento vw asi ťažko bude čo len uvažovať o 3-er a to ešte 318d :-)))))
Láďo, já jsem v pohodě,fakt. Jen mě mrzí, že vždy když začíná test VW nebo audi, případně mercedesu,tak se dozvím, že tato auta jsou zbytečná, protože jsou tu BMW. Proč? Protože jsou etalonem v jízdních vlatnostech. Nepopírám že BMW má skvělé motory, a jízdní vlastnosti na suchu jsou opravdu výborné! Ale na mokru průměr a na sněhu…
Proč při testu BMW 320d se nedočtu, že je skvělé, jen na sněhu nemá na Subaru Imrezza, že je pohodlné ale MB řady C je výrazně pohodlnější, že má pěknou přístrojovou desku ale na audi se ve zpracování a kvalitě materiálů celého vozu nedostane ani náhodou?
Znovu opakuji, moje ironie není namířena proti BMW, ale proti neobjektivitě testů na tomto serveru, který díky jednomu novináři píše pouze o jedné značce, jedné automobilky a jednom parametru.
Takže ti věřím, kde všude jezdíš a neber to osobně. Jako technik vím,že nelze udělat jedno ideální auto: maximální výkon,velice prostorné se skvělými jízdními vlastnostmi,velmi levné, krásné a skvěle vybavené,… Vždycky je \“něco za něco\“.
Toť vše, a přeji ti mnoho pohodových zážitků za volantem tvého stroje!
Ciao, Franta
Vářený autore.
Musím reagovat na váš článek o tomto voze. Vaše evidentní zaujatost proti značce Volkswagen a na podporu značky BMW je známá. Je proto velice vhodné modely těchto značek nerecenzovat nebo požádat nějakého kolegu o \“kontrolu nezávislosti\“.
V popisu paketu R-line který je všemi popisován jako optický sportovní paket jste si \“vzpomněl\“ jen na chromové lišty a pár cedulek.
Zapomněl jste na široké prahy, mohutnější a nižší přední nárazník, větší kola,sportovní volant.
Takhle to dělají redaktoři bulvárních plátků co nejvíc pohanit co nejvíc vylepšit a co se mi nehodí na to si \“nevzpomenu\“ .
O zbytečnosti R-line paketu ať si prosím rozhodne zákazník, né autor.
Poznámka, že auto na 17 palcových kolech poskakuje jako žebřiňák je už opravdu směšná stejně tak argument o velikosti kufru.Vámi zmiňované BMW 320D má objem kufru 460 l, Passat CC oproti tomu kufr vhodný dle vašeho popisu tak pro panenky má objem 452 l.
A vážení pozor pokud plánujete rodinu na všechny ostatní auta zapomeňte
– pro Vás je tu pouze KOMBÍK.
Autor tohoto komentáře je vlastníkem Passatu CC 3,6 FSI s paketem R-Line, bílé barvy se spoustou chromovaných doplňků.
Autor není arabský šejk.
Možná i já jsem zaujatý,ale chtěl jsem napsat co si myslím.
Vářený autore.
Musím reagovat na váš článek o tomto voze. Vaše evidentní zaujatost proti značce Volkswagen a na podporu značky BMW je známá. Je proto velice vhodné modely těchto značek nerecenzovat nebo požádat nějakého kolegu o \“kontrolu nezávislosti\“.
V popisu paketu R-line který je všemi popisován jako optický sportovní paket jste si \“vzpomněl\“ jen na chromové lišty a pár cedulek.
Zapomněl jste na široké prahy, mohutnější a nižší přední nárazník, větší kola,sportovní volant.
Takhle to dělají redaktoři bulvárních plátků co nejvíc pohanit co nejvíc vylepšit a co se mi nehodí na to si \“nevzpomenu\“ .
O zbytečnosti R-line paketu ať si prosím rozhodne zákazník, né autor.
Poznámka, že auto na 17 palcových kolech poskakuje jako žebřiňák je už opravdu směšná stejně tak argument o velikosti kufru.Vámi zmiňované BMW 320D má objem kufru 460 l, Passat CC oproti tomu kufr vhodný dle vašeho popisu tak pro panenky má objem 452 l.
A vážení pozor pokud plánujete rodinu na všechny ostatní auta zapomeňte
– pro Vás je tu pouze KOMBÍK.
Autor tohoto komentáře je vlastníkem Passatu CC 3,6 FSI s paketem R-Line, bílé barvy se spoustou chromovaných doplňků.
Autor není arabský šejk.
Možná i já jsem zaujatý,ale chtěl jsem napsat co si myslím.
Omlouvám se za druhou kopii článku
a rovněž – Autor není vařený ale vážený.
Jestli on ten etalon nebude jen tím náhonem na zadní kola 🙂 Předokolka holt od přírody blbě driftuje a to pány novináře dráždí, neb bez driftu to prostě nemůže být sportovní jízda 🙂
Zkuste si etalona 320d se čtyřkolkou a tohohle pašu se čtyřkolkou a schválně jestli poznáte rozdíl 🙂 Já ho poznal, v etalonu jsem byl naklepaný tatarák 🙂
Souhlas, až na toho kombíka 🙂
Sám rodinu má, celkem čerstvě, a přesně z důvodů popsaných v prvním odstavci jsem si nakonec vybral Opel Insignia… je ale pravda, že při stejné siluetě kufr má 540l… přišlo mi to nakonec lepší volba než tenhle CC
a co takovej superb. ten strčí do kapsy jak BMW tak CC. Zpracování interiéru úžasné a kufr libovej. A za ty peníze už je skoro plná výbava.
a co takovej superb. ten strčí do kapsy jak BMW tak CC. Zpracování interiéru úžasné a kufr libovej. A za ty peníze už je skoro plná výbava.
To snad nemůžete myslet vážně, srovnávat Superb s BMW 3. řady, to opravdu vyvolává úsměv na rtech. Superb je dobré auto, ale je stejně sterilní Jako Passat, naprosto bez emocí. Superb prostě nikdy nebude volbou pro ty, co mají na BMW a naopak. Já bych za podobné peníze šel do Hondy Accord Tourer, (i když to není p konkurent Passatu CC, jde mi o cenu, která by byla + – stejná a byl bych vysmátý. Špatnou volbou by nemusela být ani minulá generace Mazdy 6 AWD, ano interiér nemá tak kvalitní texturu a materiály jako Němci obecně, ale jízdní vlastnosti a charakter obou zmíněných vozů je někde jinde než u Passatu, jen to nejsou \“prémiovky,\“ ale to by mi VŮBEC nevadilo.
pro rodinu pouze kombík je názor autora původního článku. Použil jsem pouze jako nadsázku.
Děkuji.
Tak to jsi mě rozesmál, s tím lépe zpracovaným interiérem oproti Mazdě6. :-)) Skutečně. Čirou náhodou obě tyto auta mám a můžu porovnat řidičskou realitu (M6 2,5i GTA vs. CC 1,8TSI), ne jen řeči teoretika. M6 má právě natočeno 19tkm a CC 20tkm (od nuly). V CC (a to mě hodně negativně překvapilo) od 7tkm již drnčí palubka, čalounění dveří, vrže uložení tlumičů, atd…, již servisováno, bez úspěchu, což jsem od proslulé německé kvality nečekal (možno se o tom dočíst na diskusích moje.auto.cz atd.. obecný problém kvality poslední generace passatu, mj. viz poslední AutoTIP, test aut na 100tis km, Passaty poslední z 68 aut 🙁 – a to to říkám jako majitel Passatu). Jinak CC je designově vyvedené auto, bílá mu neskutečně sedne a je to babolapka. 😉 S 1,8Tsi ještě docela neutrální projev díky lehčímu předku (než 2.0tdi a více), má těžký zadek a při horší adhezi není problém jej utrhnout bokem jen volantem. Povinná el. parkovací brzda je ale zabiják jakékoli zábavy :-(( Tedy kdo nehledí na jízdní vlasnosti a fun-faktor, a případně se nebojí trochu kempovat v servisu, pak je CC dobrá volba, určitě jen díky vzhledu trhne úspěch (VW sen všech čechů :D)
Nicméně nemá na Mazdu6 co se týče jízdních vlastností, kvality zpracování (pajšl i povrch (ext a int), a nebojím se říct ani motoricky ani designově (to už je subjektivní, vím, ale pořád se mi M6 (asi jen jako chlapovi, japanofilovi) líbí víc (a byla \“prvorozená\“ ;-)). M6 je lehčí, ovladatelnější, čitelnější, podvozek absolutně neutrální (nej předokolka), nádherně drží stopu v zatáčkách (viz mnoho testů auto.cz atd…). Tenhle sportovní projev u passata prostě nebude a nebude i se všemi možnými pakety, není tak holt stavěný. U M6 ten Fun faktor je vrozený.
Teď převodovka. Bravo Mazda, naprosto famózní, krátké přesné dráhy, ideální odpor, kvalty tam lupo u jeden za druhým, lehký kovový zvuk, parádička, přímo stavěné na rychlé řazení. U CC něvazmóžno 🙁 Není to sice renault, ale dráhy delší, kulisa ne tak dobře vede, a nejde to tam tak rychle odřadit. Bohužel, nevím proč, je to tak, nutno zažít a porovnat osobně…
Nerad pašíka kritizuji, protože je to moc pěkný kočár, ale v jízdních vlastnostech na japonku bohužel nemá. Když trhnu volantem, M6 za ním jde jako posedlá, ale CC si to nejdřív promyslí, trochu se zavlní a pak tam jde, ale ne moc jistě.
Zpracování interiéru (vivat tvrdé plasty v M6 !!! je jich tam 1/2, a to myslím vážně) nevrzne a nevrzne. Vše ovládací po ruce.
Motoricky 1.8 není zlá, ale na CC moc nestačí, chtělo by to víc, turbo s tím \“dole\“ sympaticky hne, ale od 5tis.ot. už to nějak moc nežije. Zato 2,5i od 5tis přepne časování a táhne jako správná sekačka až do omezovače 6.5tis.
Jinak praktická poznámka k bezrámovým oknům CC, velká paráda, užívám si to, ale jen v létě. V zimě je to k vzteku, zejm systém mini zajíždění/vyjíždění skel pod tesnění před/po otevření dvěří. Proč proboha nemohli nechat klasiku, s čím jezdí Subaru léta?! Tento systém stále v zimě zamrzá, po odemknutí auta všechna mají sjet o 5mm, tj. musíte oškrabat všechna skla, pečlivě až k těsnění, jinak v tom rupne, něco se možná urve, a nebo když sklo nesjede tak se do auta nedostanete. Fakt super. A nějaký silikon na těsnění, nezabere, tj. škrabku a rozmrazovač na skla jedině do kufru (nechat uvnitř znamená někdy dost problém 🙁
Tj. závěr. Mohl bych napsat reálných zážitků s oběma auty ještě na několik A4, ale už se mi klíží víka. Opět opakuji. Byť je CC parádní kočár (a mám ho rád) a pro většinu populace zajímavější díky designu, logu VW, bílé barvě atd ;-), pro pravé řidiče a majitele vozu (=nositele nákladů) vítězí Mazda6 na plné čáře. Pokaždé se těším, jak si z lehkostí půjdu zajezdit s M6. 🙂
PS. Psal jsem ježíškovi o MX5 (to by byl orgasmus 😉 a nějak mu to rekomando asi nedorazilo..
Netvrdil bych, že passat cc je pro chudinu. Jak jsi napsal, tak za ty prachy můžeš mít tohle a támhleto a taky to nebudou auta pro chudinu. Nebo snad jo? CC nebylo myšlený jako napodobenina CLS ale spíš jako odpověď na novej trend kterým bylo čtyřdvéřové kupé. Písmena CC znamenají Comfort Coupe, což tenhle passat je. Navíc je to (aspoň podle mě) dost líbivé auto a to platí stoprocentně v porovnání s obyčejným passatem. VW je odjakživa auto pro každýho ať už jsi manager, nebo dělňas. Na nic si hrát nemusí – je to prostě VW.