Volkswagen Passat Alltrack – SUV v kombíku
13 fotografiíVolkswagen
Přizvednutý podvozek, oplastované části karoserie a známé motory TDI i TSI. Na papíře tak není nový polotorénní Passat žádným překvapením.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
13 fotografiíVolkswagen
Přizvednutý podvozek, oplastované části karoserie a známé motory TDI i TSI. Na papíře tak není nový polotorénní Passat žádným překvapením.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Sportovní znamená to, že je to odlišeno od 4×4 SUV, které to sportovní taky deklarují, ale vycházeje z vysoké stavby to nabídnout nemohou ani na silnici a v terénu už vůbec ne. Inteligentní zákazník to pochopí.
Cože? Takže Airbus A340 je sportovní, protože A380 je větší? Karosa B731 je sportovní, protože kloubová Karosa B941 je delší a těžší?
Tady je přesně vidět, jak je dnešní člověk zdeformovanej masáží PR a zblblejch médií. Sportovní znamená prostě SPORTOVNÍ. Volkswagen Passat je dobrý auto, ale prostě NENÍ SPORTOVNÍ, dokonce ani R36, kterej je rychlej, ale pořád není sportovní.
Ale je těžký s tím argumentovat v době, kdy se na nás z reklamy valej sportovní tkaničky do bot a sportovní pokličky na hrnce…
Jakkoli je passat nudnej jako bedna od vokurek, pořád bych měl tuhle zvedlou variantu radši než SUV. Nevypadá to totiž drze a arogantně, tak se totiž dneska skoro všechna SUV se svejma atrapama chromovanejch rámu tváří. Proto se mi třeba líbí Audi Allroad, Volvo XC70 a teď i tenhle Passat. Akorát bych tam měl radši dieselovej šestiválec, klidně s výkonem pod 200 koní, spíš nastavenej na krouťák. Ty čtyřválce jsou sice o.k.,ale je z toho cejtit přebuzení.