Volkswagen Passat (2014): první jízdní dojmy
52 fotografiíVolkswagen Passat
Máme za sebou první jízdní kontakt s novým Volkswagenem Passat osmé generace. Jaký je? Vlastně takový, jaký asi čekáte. Což není vůbec na škodu.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
52 fotografiíVolkswagen Passat
Máme za sebou první jízdní kontakt s novým Volkswagenem Passat osmé generace. Jaký je? Vlastně takový, jaký asi čekáte. Což není vůbec na škodu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vážený autore článku.
Váš autoweb mám mezi oblíbenými stránkami. V poslední době mně ale vadí, že ve Vašich článcích nerespektujete platné mezinárodní normy. Jedná se mi o značení výkonu. Primární schválenou jednotkou výkonu dle norem SI je Watt případně kW !
http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt nebo http://www.jednotky.cz/vykon/
I v technickém průkazu auta nebo v katalozích se uvádí kW. Koně můžete uvádět do závorky jako doplňkovou informaci. Jsem naučen porovnávat výkony motorů v kW a po přečtení tohoto článku si nemůžu udělat srovnání s jinými výkony v kW a vámi udané výkony v koních musím přepočítávat s kalkulačkou. Děkuji za pochopení a přeji spokojenost při Vaší práci.
Tak já mám přesně opačný problém na jiném serveru…jsem „odkojen“ SPEEDem, kde se vždy uváděly koně (teď už v kombinaci s kW) a proto mi tato čísla říkají mnohem víc. I Topgear uvádí koně. Asi by bylo dobré zveřejnit obě čísla, ale koně do závorky, prosím, nedávejte…
Navíc kdo se o auta trochu zajímá, zná už zpaměti dvojice čísel (66 – 90, 74 – 100, 80 – 115, 103 – 40 a mnoho dalších :)))
Myslím, že v tomto se autoweb snaží udržet trochu tradici, i když také experimentoval s kW a zvedla se proti tomu velká nevole 😉