Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG

26 fotografiínejlepší trasa do chorvatska

Dieselový Passat je přesně to auto, u kterého se rýpete v detailech a puntičkářsky hledáte každý nedostatek. Jinak byste o něm neměli co napsat.

Diskuze

10 komentářů

    Sebastián

    Jo tento Passat je krasavec a v tomto provedení a vybavení, je to auto na každý den a je to auto které bude dělat radost.
    Fakt moc pěkné auto

    Ondrej

    My sme s nim velmi spokojni, mame tento 2.0 170 Hp s DSG 4 Motion, jazdi na to aky je velmi slunse. Palubovka je potichu, ziadne zvuky nevydava a je to celkovo velmi dobre auto. No na 18\“ VW kolach, je dost tvrdy. Technologie su super aj, ked vypinanie motora pri zastaveni je strasna vec a niekedy to zvysi spotrebu aj od dvojnasobok

    MiS

    Ano, autor ví, které asistenční systémy jsou nejlepší, jen pánové z ADACu to musí měřit a zcela chybně dávají to děsivé Volvo na nejvyšší příčky 🙂

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/assistenzsysteme/abstandsregelung/default.aspx?ComponentId=25342&SourcePageId=31956

    http://www.adac.de/infotestrat/tests/assistenzsysteme/notbremsassistent/default.aspx?ComponentId=75079&SourcePageId=31956

    A jinak Passat je celkem fajn auto, klidně snese srovnání s Volvem. Až na ten interiér, ale zas je cenově přijatelnější.

    Michal

    Ten stop-start musí jít vypnout, to je to první co bych po usednutí do auta udělal. Navíc si nejsem jistý, že volba 18´kol, byla tou nejlepší. Já bych vzhledem ke kvalitě českých (a možná i slovenských silnic), zůstal u standardního rozměru, i přesto, že auto v této specifikaci má adaptivní podvozek. Jinak, cestování a život s tímhle autem je určitě příjemný. Kdyby mi v garáži kromě Passatu stálo i něco benzinového na zábavu, (jako jediné auto bych ho nechtěl), tak si dovedu představit, že by mi stálo v garáži. Taková cesta do Španělska by pak byla příjemnou záležitostí.

    Dalibor Žák, autoweb

    Jestli vám přijde bezpečnější, že vám auto začne nouzově brzdit v momentě, kdy máte vyhozený blinkr a předjíždíte Avii, tak potom je tedy Volvo bezpečnější… Asistenční systémy ve Volvu stojí za starou bačkoru. Možná ne z pohledu ADACu, ale z pohledu řídíče, který nemá rád, když mu do toho někdo neustále kecá.

    josef k.

    Pokud to tak je, pak si koleduje volvo o mastnou žalobu v případě nehody. Děs. Vychází možná z toho, že dotyčná osoba nehodu nepřežije a tudíž kde není žalobce, není soudce. Doporučuji podat žalobu na volvo za obecné ohrožení.

    petr

    k tomuto clanku neni co dodat, jen to, ze je velice neobjektivni.Ten kdo zna a hodne jezdi s VW, tak vi, ze od roku 2005 to jde s dieslovymi motory od VW se spolehlivosti peeekne s kopce.Normalni clovek si ho preci nemuze koupit 🙂 Jezdil jsem s Passaty od roku 1998 a musel jsem je po roce 2011 opustit.Kvalita je uz davno pryc a to hlavne s motory 2,0TDI at uz PD nebo Common Rail.Oba jsou uplne \“schitty\“.Po najezdu kolem 100000km muzete otevrit peneznku a jen calovat a calovat. Mel jsem s Passaty najeto 1 100 000km !!! Nejlepsi byly roky 2001-2004.Takze tu nekcejte o kvalitach a nedelejte jen pozitivni reklamu!! Zkuste se zeptat mechaniku 🙂

    Zdeněk

    No, autor možná ví a možná neví, ale Vy pro změnu neumíte číst, v článku jasně píše že při srovnání asistenčních systémů a tato část recenze je vždy SUBJEKTIVNÍ jsou z jeho pohledu asistenční systémy VW lepší než ty ve Volvu a to z toho důvodu že splňují důvod nasazení, od asistenčního systému očekávám že bude asistovat, ne že mi \“zastaví na 10 metrech\“ pokaždé, když se mu bude zdát že se něco děje, pokud bych toto měl očekávat od asistenčních systému, buď si jej nepořídím, nebo si pořídím robotické auto a nechám ho řídit úplně

    Mirus

    Hodně záleží na řidiči, pokud se člověk chová k autu jako \“prase\“, tak nevydrží žádné. Mám stejného \“Pašíka\“ bez DSG, za 18 měsíců najeto 110tis.km bez jediné závady, pouze 1 prasklá žárovka potkávacího světla. Jezdím pouze na pravidelné prohlídky, olej jsem ještě nedoléval (longlife na 30tis.km), původní brzd.destičky atd., dlouhodobá spotřeba kolem 6,0 l/100km. Super auto!

    Cipísek

    Dobry den, mohu prosim vedet kolik Passatu od novoty jste mel a s jakym dvoulitrem. Ptam se proto, protoze typicky cech setri na servisu kde muze a okrada co se da. Dalsi typicky cech jde pak do bazaru a podle cislovky na tachu si koupi vysneny zazrak. Celkem pak secteno jde o slusny pruser, ale to brecite na spatnem hrobe. Dalsi vec je, ze dvoulitrovych Tdi PD je vice verzi jako 16v nebo 8v s Dpf, 125 kw… Pravdou je, ze 16v se do roku 2007 dosti kazili zejmena diky hodne vrtanym hlavam a vstrikum Siemens, ktere nesly repasovat. Oproti tomu 8v verze je temer identicky motor jako 1.9 tdi 96kw, kteremu pribyl Dpf. Vstriky jsou od Bosche takze bez problemu. Spolecnym problemem je pohon olejoveho cerpadla proslulym sestihranem, ktery se da ale lehce vyresit. Za svou minulost jsem mel hodne francouzskych, japonskych a nemeckych aut a u kazde znacky ci modelu je neco. Najedu rocne cca 150tkm a passaty jezdim od roku 2000. Na modelu, ktery Vy tak hanite (mam 4 kusy) mam najeto 317tkm a za tu dobu se delalo tesneni pod hlavou, lozisko spojky, tesneni vstriku a par cidel dif. tlaku. Cepy, desky atd. nepocitam. Vsemi proklinany Dpf je puvodni. A jeste jedna malickost, kdyby jste mel auto od novoty pripadne zanovni, s peclivim a dolozenym servisem, tak nevim proc by mela vase penezenka pri 100tkm krvacet. Uplatnil byste preci zaruku.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist