Volkswagen Passat (1996 – 2005)
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Passat je cílem mnoha zájemců o ojetinu. Nic na tom nemění ani choulostivá přední náprava, kterou je vůz vyhlášený.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Passat je cílem mnoha zájemců o ojetinu. Nic na tom nemění ani choulostivá přední náprava, kterou je vůz vyhlášený.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravím, dovolil bych si Vás upozornit na chybu v uvedených motorizacích. Motor 2,0TDI se dodával ve verzi 100kW a ne 103kW a s motory 2,0TDI 103kW známými z novější generace passatu. octavie II, golfu V atd. toho moc společného nemá 😉
Ten přišel ve faceliftu , a je to dabrá alternatíva k 1.8T
Kdepak, 2.0 TDI/103 kW byl i v tomto modelu. Stačí se kouknout do inzerce nebo nějakého katalogu.
A jste si jistý?! Já jsem tedy nikdy passata B5,5 s 2,0 tdi 103kW neviděl. Vždy pouze s 2,0 tdi DPF 100kW. A když se oháníte inzercí, tak zkuste takového passata najít.
Pane Jirouš, jel jste někdy s tímto motorem v jiném voze než v profláknuté oktávce? Pokud ano, tak by jste nemohl takový nesmysl napsat.
mluví zajisté ten, kdo zase s jiným motorem než 1,8 20V nejel, že???