Volkswagen Passat 1.6 TDI BlueMotion je rekordman
Volkswagen
Passat vybavený malým motorem 1.6 TDI dokázal na jedno natankování urazit neuvěřitelnou vzdálenost.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Volkswagen
Passat vybavený malým motorem 1.6 TDI dokázal na jedno natankování urazit neuvěřitelnou vzdálenost.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak nevim, jestli mám s benzínovým šestiválcem ve starém bavoráku nějakou šanci se vytáhnout… 😀
Ale jo, za těch 8 se s tim jezdit dá a na plnou ujedu někdy i 600 km. 🙂
Hehe, přesně taky tak. V E39 jezdím okolo komína již za 10 litrů :-). No a dálky při rychlosti 120-130 i za 7,3
Nejnizsi kombinovana 8,7.. Ale to me vyblikavaly i Fabie HTP 😀 Jinak prumer dojezd kolem 450-550..
Se starou Sierrou 2,0i na plyn. Něco se pokazilo a bralo to plyn i benzín zároveň. V nízkých otáčkách se to dusilo, ve vyšších Ford letěl jak srnka. Trutnov-Praha-Trutnov (asi 310 Km) si vzal 60 l plynu a 20 benzínu. Průměr 25 l/100 Km. Slušnej rekord 🙂
Zdravim,mel jsem BMW 525i model e34 a podarilo se mi nejvice ujet na plnou nadrz ktera je na 80 litru,cca.980km.Vychazim z toho,kdy jsem natankoval plnou a po vynulovani tacho. se mi rozsvitila rezerva pri 890km coz odpovidalo dojezdu zminenych cca.980km.Jinak overeny prumer mam bez nejakeho omezovani 9-10 litru.Sporive i 7.5-8litru
Golf 1.2 TSI 77 kW cca 800 km na nádrž. Rekord podle palubního počítače (počítám jen trasy nad 100 km) 5.2 l/100 km (ale nutno podotknout, že jsem se nijak zvlášť nesnažil a hodnoty pod 5 nejsou nereálné). Povětšinou ale spíš tak 6.0-6.5 l/100 km. Člověk přeci jen občas rád nechá motor napít a něco si předjede O:-)
S Fordem Mondeo mkI mám spotřebu od 7,5 – 8,5. Na jednu nádrž ujedu 750 – 800 km, nádrž je na 61,5l.Rekord byl 820,ale to tam bylo už ani ne pul litru. A rekord spotřeby byl – začal mi docházet benzin u pumpy, natankoval jsem za 200,- (tehdy to bylo 6,7l) a ujel na to 127km než mi to úplně došlo u další pumpy. Není to žádná sláva na to, že je to 1,6. Ale zvyknul jsem si:)
Tak to já ujel 30 km, při spotřebě 2 litrů piva. No, jo, na kole to není jen tak.
Na 34000 Km mam prumernou spotrebu 4,5 l/100km. Poslednich 600km dokonce 3,6 l/100km. Vse najeto pouze na zimnich gumach 🙂
Calibra 2.0 8V..když ještě měla jen těsně přes 200 tis. najeto..;) cestou do Itálie cca.6,5l…čili skoro 950 km..Ale nijak jsem se nehnal a přes německo to bylo jak za trest…;)
Traktoroidní 1.9 SDI octavka ve 4 dospělých Chorvatsko a zpět, s lehkou nohou, 3,6 l/ 100 km, ale popravdě příště radši za deset, zato s autem
Jazdim v priemere za 6,1 l/100 km, najmenej bolo 5,3, najviac 6,7. Rekordy vzdialenosti (spotreby) nesledujem, bo sa mi vemi nechce jazdit ultrajemne (citaj ultrapomaly) :). Najviac som zatial spravil 672 km za 36,3 l benzinu (5,4 l/100 km), nadrz je 42,5. Maximum lezi asi niekde na urovni 800-830 km na nadrz.
Ak si chce nekto porovnat svoju spotrebku s ostatnymi tak tu je moznost http://www.spritmonitor.de/
Tak to je slušný! Pětadvacet na sto… To snad nežere ani Suburban! 🙂
To jo, ale počítače VW a spol obecně tak o litr ubíraj.
Mám nového Golfa s motorem 1,6 TDI CR trend a zatím mám spotřebu 5,1 Mám na tom již zminované gumy s nízkým valivým odporem 195 65 15. Jsou mírně přefouklé a naftu beru tu nejlepší co je + aditiva. Gratuluju
Kam se na mě hrabete, já měl s čiplou oktávkou naloženou v šesti lidech až pod střechu s karavanem za zády a bazénem na střeše spotřebu 1,9L / 100km nafty a to jsem to kulil pořád 200km/h 🙂 Ale i tak se mi to zdá moc
S 320d-výkonem 163koní spotřeba 3,9l s BMW 335i s výkonem 306 koní spotřeba 5.9l a s BMW M3 výkonem 420koní spotřeba 8litrů. To je moje zkušenost.Takže to se Volkswagen moc nevišvihl.Kdybych měl tu 316d,co je v nabídce,jistě bych byl v knize rekordů já a BMW. 🙂
Kam se na mě hrabete, já měl s čiplou oktávkou naloženou v šesti lidech až pod střechu s karavanem za zády a bazénem na střeše spotřebu 1,9L / 100km nafty a to jsem to kulil pořád 200km/h 🙂 Ale i tak se mi to zdá moc
Kam se na mě hrabete, já měl s čiplou oktávkou naloženou v šesti lidech až pod střechu s karavanem za zády a bazénem na střeše spotřebu 1,9L / 100km nafty a to jsem to kulil pořád 200km/h 🙂 Ale i tak se mi to zdá moc
Kam se na mě hrabete, já měl s čiplou oktávkou naloženou v šesti lidech až pod střechu s karavanem za zády a bazénem na střeše spotřebu 1,9L / 100km nafty a to jsem to kulil pořád 200km/h 🙂 Ale i tak se mi to zdá moc
3,9 l / 100 km (55 l nádrž) => dojezd 1410 km.
Tahle nemoc jménem spotřeba, to je lahůdka :-).
Když jsou dobré podmínky, tak to jde, musí být nízká hustota provozu, kvalitní palivo, pneu atd. (viz spotreby.cz). Velkou roli u spotřeby hraje znalost trasy, schopnost odhadnout dojezdovou vzdálenost při brždění motorem, který v tu chvíli nespotřebovává žádné palivo. Na plnou nádrž najezdím 800 – 1200 km, podle toho kde a jak jezdím. A to vím, že má O2 1.9 TDI PD by mohla jezdit ještě za méně, ale když mě se ty široký gumy moc líbí :-).
Důkaz mimo město Letohrad-Brno: martinšulc.eu/temp/17052009.zip
slušenj výkon, co ujel. Ale s oktávkou 1,9TDI v kombi při snaze není problém jet pod 4l(i bez ecorun fíglů…). Takže na jeho výkonu nevidím nic extra…snad jen jestli to jel v kuse.
slušenj výkon, co ujel. Ale s oktávkou 1,9TDI v kombi při snaze není problém jet pod 4l(i bez ecorun fíglů…). Takže na jeho výkonu nevidím nic extra…snad jen jestli to jel v kuse.
3,9 l / 100 km (55 l nádrž) => dojezd 1410 km.
Tahle nemoc jménem spotřeba, to je lahůdka :-).
Když jsou dobré podmínky, tak to jde, musí být nízká hustota provozu, kvalitní palivo, pneu atd. (viz spotreby.cz). Velkou roli u spotřeby hraje znalost trasy, schopnost odhadnout dojezdovou vzdálenost při brždění motorem, který v tu chvíli nespotřebovává žádné palivo. Na plnou nádrž najezdím 800 – 1200 km, podle toho kde a jak jezdím. A to vím, že má O2 1.9 TDI PD by mohla jezdit ještě za méně, ale když mě se ty široký gumy moc líbí :-).
Důkaz mimo město Letohrad-Brno: martinšulc.eu/temp/17052009.zip
Můj \“rekord\“ s GMC Sierra 1500 byla na vzdálenost 20km pruměrná spotřeba 120 litru na 100km 😀
rekord 5,1l
normal 7,5
maximum 13,9
mereno dotankovanim plne nadrze
Pokus Praha-Krkonose skoncil 4.8/100
Tak to je skutečně rekord! 😀
DObrej for,chvilku sem přemýšlel,ale pobavilo mě to!;)
Běžně má auto spotřebu cca 7,7 litru/100km. Na delsi trati bez zátěže se dostanu i na 6,8. Naposled s plnou zátěží (Brno-Karlovy Vary-Brno) 7,5l/100km. Ujedu bežně tak 450-500km max.
jojo, bazén na střeše to je základ, já ho nesudávám ani při cestách po městě.
To je fake jak cip 😀 335i spotřeba 5,9 😀 lol.Pánové takhle jsem se ješte nezasmál 😀
Jezdíš jenom z kopce? 🙂
Kombi 525i automat E39 normálně kolem 10L/100km. Jenže tomu autu se prostě nechce loudat…
ono to jde… ale jedeš jak šnek a extrémně plynule. Se starou 325i jsem také dokázal na dálnici konstantní osmdesátkou na dojezdový gumě jet za 6 litrů
nejlepší: 4.52l/100km (90km/h) na tempomat na 6(rychlost)
itálie průměr 5.6l/100km
na nádrž 1245km (má 70litrů)
nejlepší: 4.52l/100km (90km/h) na tempomat na 6(rychlost)
itálie průměr 5.6l/100km
na nádrž 1245km (má 70litrů)
nejlepší: 4.52l/100km (90km/h) na tempomat na 6(rychlost)
itálie průměr 5.6l/100km
na nádrž 1245km (má 70litrů)
nejlepší: 4.52l/100km (90km/h) na tempomat na 6(rychlost)
itálie průměr 5.6l/100km
na nádrž 1245km (má 70litrů)
Kosice(Sloevensko)-Praha na jednu nadrz 5.4 l/100km ale velmi lahka noha na plyne
Běžně ujedu na jednu nádrž 1100 – 1150 km. Bohužel se mi nedaří radikálně snížit reálnou spotřebu pod 5 l. I když palubní počítač je jiného názoru. Po natankování není problém vidět dojezd i 1400 km.
Chtěl bych znát někoho kdo má vysledované jaký je rozdíl ve spotřebě na normální naftu a bionaftu.
Předem děkuji za odpovědi.
STb
stanikk@email.cz
Tak s manželčiným Fiátkem s 1,3 JTD jsem udělal spotřebu při maximální snaze o úspornost (mimo dálnici a cca při dodržování předpisů) 2,8l dle palubního počítače. Jinak i s dálnicí a občas puštěnou klimou v létě jsem měl 3,2l. Takový bonbónek k pousmátí je, že když se mě rozsvítila rezerva, tak to psalo dojezdovou vzdálenost v tom prvním případě 560km. Po Praze s tím manželka jezdí lehce nad 4l. S tímto motorem absolutní spokojenost. Také to byl svého času motor roku.
Tak s manželčiným Fiátkem s 1,3 JTD jsem udělal spotřebu při maximální snaze o úspornost (mimo dálnici a cca při dodržování předpisů) 2,8l dle palubního počítače. Jinak i s dálnicí a občas puštěnou klimou v létě jsem měl 3,2l. Takový bonbónek k pousmátí je, že když se mě rozsvítila rezerva, tak to psalo dojezdovou vzdálenost v tom prvním případě 560km. Po Praze s tím manželka jezdí lehce nad 4l. S tímto motorem absolutní spokojenost. Také to byl svého času motor roku.
Taky mám mondeo MK3 2,0TDCi a na plnou nádrž 820km (56litru nafty)Nějak extra jsem to nešetřil.
Praha Tatry a zpět, průměr 5,5nafty na 100, tempomat 90 mimo dálnici a 130 na dálnici ale člověk se musí furt hlídat a to je nuda, takže dojezd teoreticky cca 1300 km na 70l nádrž.
Tak asi se moc nevytáhnu ale s moji Omegou caravan 2.5 Benzin sem na plnou nadrz 70 podle pc ujel asi 800km prumer me to pise 8.5. Tak si říkam na takovej koráb dobrý.
MK4 2,0 TDCi 103kW, dojezd na nadrz 1100km
Mm všichni Češi jezdí pod 4litry :). Motor podtočený, dvouhmoťák se raduje! Životnost na půlce , ale jedu za 4 litry!! 😀
Jezdim denně 60km za prací převážně po dálnici a nejmín se mi podařilo jet za 4.1(rychlost 80km/h),ale za cenu neustále problikávajích řidičů TIR a nejvíc 7.5 ve městě v létě s puštěnou klimou a průměr je kolem 5
O1 – Benešov – Brno 3,4l/ 100 km,4 lidi kufr 50%
8,5l /100km 4×4, automat, zimní pneu, 700km, průměr 100km/h
Muj smart jezdi za 4,8 l/100Km to je prumerna spotreba po meste a okoli. Kdyz jsem s nim zavodil, dostal jsem se na maximum 6,1 l/100Km. Proc tomu tak je? Maly obsah motoru, mala vaha vozu, maly odpor vzduchu, jedno male turbo. Pneumatiky jsou tam od koupeni vozidla a dnes mam na tachometru 115tis.km.
Tak já mám s octavií 1.9 TDI spotřebu na zimákách 5.5 (dlouhodobý průměr) a na letních 4.5l
Tak to bych chtěl vědět jak. Ať dělám co dělám tak pořád jezdím okolo pěti litrů… Za 4 jedině po rovině ustálenou rychlostí tachometrových cca 70. V běžném provozu takřka nemožné. I když bych moc rád jezdil za 4… bohužel se mi to nějak nedaří…
Bionaftu vysledovanou nemám, ale verv diesel oproti normálnímu = 5-8% úspora paliva dle rychlosti jízdy – to už vysledováno mám – lze předpokládat že u bio to bude přesně naopak a navíc vícenáklady za filtry, které se budou muset měnit častěji – a o mazání motoru ani nemluvě….
Rekord na 40 km, 3,5 L/100km, ale normálně nereálný v provozu
Jinak nejnižší v normálním provozu bylo 4,1 na cca 150km, bez problému jsem schopný jezdit za 5,1 dálky s průměrnou rychlostí okolo 85-95km/h.
to ma rezervu 2,8×5,6=15,68 litrů při nadrží 49 l ???????????