Volkswagen Passat 1,9 TDI Blue Motion

19 fotografiíTesty automobilů

Na první pohled běžný dieselový Passat. Na druhý ale upravený ekologický speciál. Nebo snad ne?

Diskuze

63 komentářů

    dáda

    Už se těším na první "Blůmoušn voe" na devatenáctkách 245/35 R 19 s křídlem, mračítky a čiptuningem.

    Možná by bylo dobré vypsat sázku, kdo první s tímhle přijde. Pražský taxikář? Majitel non-stop herny?

    TDi ruler

    No do 1,9 TDI bych bejt Váma moc nešil. Podle mě je to jeden z nejlepších motorů vůbec, ne-li nejlepší. Proč? Tak kdybych měl vyjmenovat všechny klady týhle legendy tak sme tu do rána. Ale zkusim to: Je to hodně spolehlivej motor, najede stovky tisíc km a servis nevidíš. Dál je to skvělá dynamika – kdykoliv přišlápnu plynovej pedál tak cítím mocnou sílu, která mě láme hlavu do opěradla, něco takovýho jsem nikdy v žádnym blbym benzínu necejtil. Je to trochu jako start nadzvukovýho letadla. A to předjíždění, lahůdka – prostě kdykoliv na požádání předjede bleskově a to ani nemusim šlápnout na plyn na podlahu úplně stačí někam do půlky a na pětku. Podle mě právě díky rychlýmu předjíždění podle mě 1,9 TDI zachránil hodně lidskejch životů. Spotřeba jak všichni víme a potvrzuje to i tahle recenze je hodně nízká. Má tenhle motor konkurenci? Já a můj kolega z ministerstva si myslíme jednoznačně, že nemá. Jednou jsem jel v peugeotu 406 v naftě a ten zátah byl o dost menší a hluk se nezdál menší ani trochu. Takže co se týče hluku tak na tom vůbec neni TDI tak špatně jak se řiká, prostě když máš puštěný rádio tak to ani nevnímáš. A benzíny srovnávat s timhle, tka to vůbec nejde – špatná dynamika benzínů, furt se to musí vytáčet a stejně to nejede a spotřeba šílená, kakt nevim jak si to může někdo koupit. Takže doufám, že tenhle motor se bude ještě dlouho vyrábět.

    bobby

    LOL 😀

    Jan

    TDi rulere, je to skoro bezvadný, ale chybí ti tam alespoň jeden smajlík. Aby bylo poznat, že to fakt prča.

    Andrew

    Haha tak tohle je nejlepší komentář století, já si málem ucvrk 😀

    dáda

    "TDi ruler" by se měl stát novým šéfredaktorem Světa Motorů… 🙂

    TDi ruler

    Tak přiznám se, že nevim co Vám připadá na mym komentáři k smíchu. Možná nechcete slyšet fakta, který já jednoznačně píšu tak jak sou černý na bílym. Uznávám, že jako zaměstnanec ministerstva zahraničí mám služební oktávii (1.generace) a ta má 1,9TDI ve verzi 81 Kw což je podstatně větší výkon než má tady ten recenzovanej Pasát (77 Kw), ale i tak si myslim že to s tim autem slušně zacvičí a fakta, který sem napsal budou sedět i na pasáta. Navíc oktávie vychází z pasáta, myslim že je to zkrácenej pasát akorát s většim kufrem nebo tak něco. Ale náš současnej nejvyší šéf – ministr Schwarzeneger, ten jezdí v Superbu což je ještě lepší auto než pasát.Je to poctivý český auto s německym how-know. Kdybyste to viděli tak by se Vám hlavičky zatočily – má kožený sedadla, speciální xenonový světla, kola 17-ti palcový v hlíně a vůbec výbavu má snad úplně tu největší co existuje. A to úplně nejdůležitější: má to ve verzi

    2,5 TDI což je šestiválec. Nejsilnější verze superbu co se vyrábí!! To musí bejt teprve nářez, ještě lepší než 1,9TDI. Sice sem v tom nejel, ale tipuju že

    pocity z jízdy s takovym dělem musí bejt srovnatelný se závodním vozem. Tipuju, že tam jenom zařadíš šestku (kterou bohužel v oktávii nemám)a pak už nemusíš nikdy podřadit kvůli obrovský síle.

    Elsin

    Díky za tenhle komentář, u toho prvního jsem si byl jistej jen na 99%, že si děláš prdel, ale tímhle jsi mě rozsekal úplně…fajn fejeton, hned bych to vydal, takže pochvala!!

    Jan

    TDi rulere, prosím už ne! Už mě smíchy bolí břicho. Nech mě trochu vydechnout.

    the Greek

    Naopak! Jen do nás! Ještě bych potřeboval vysvětlit, proč je pumpe-düse nejlepší a proč je rychlejší než jakýkoliv benzínový motor… 😀 😀 😀

    A taky by mě zajímalo, od kdy Arnold přestal dělat guvernéra v Kalifornii a vystřídal Schwarzenberga 😀 😀

    Andrew

    Už dost já se tady nemůžu smát nebo si budou myslet, že dělám něco jiného než dělat mám, což také dělám … to něco jiného … no nic tak to jdu dělat 🙂

    Charger

    Pomoooc 😀

    BeNiSh

    vy tomu hovno rozumite, kluciii….. TDi ruler tomu z vas jedinej rozumi!!!

    dáda

    Ty jsi King! To jsou hlášky! Jestli chceš ještě něco napsat, tak radši až zítra. Dneska už mám namoženou bránici a náběh na infarkt a zástavu. 😀

    1xtc

    Mila redakcia, TDi rulera a jeho dva skvele prispevky zaramujte a venujte mu samostatnu rubriku, urcite si to zasluzi . LOL 😀

    1xtc

    Naco PORSCHE, FERRARI, LAMBORGHINY ? vsak Superb TDI ma jazdne vlastnosti porovnatelne so sportovymi autami :D:D:D:D

    TDi ruler

    Musím uznat, že jsem trošku zklamám reakcemi zdejších přispěvatelů. Autoweb a jeho fórum mi bylo totiž doporučeno známým, který říkal že jsou zde samí odborníci a fandové dobrého svezení. Ale ve skutečnosti tady vidím jen samé posměšky a nekonstruktivní připomínky. Jsem ale rád, když má někdo jasně formulovanej dotaz jako diskutér "the Greek", kterej se ptá proč je nejlepší pumpe-düse a proč je rychlejší než jakýkoliv benzínový motor. Než odpovim, tak rád bych předeslal že nejsem žádnej odborník ani moje agenda na ministerstvu se netýká správy vozovýho parku.Ale pravidelně čtu odborná periodika, konkrétně Auto-Tip, Auto motor und sport a Svět motorů takže si myslím, že mám docela přehled. Teď k odpovědím: systém PD má

    oproti tomu druhému systému vstřikování s názvem condom-railway nebo jak se to píše samý výhody. Zaprvé mnohem lepší dynamiku a zrychlení, jak řikám jel jsem totiž v peugeotu 406 a to byl právě diesel se systémem con.-railw.(zkracuji, nebaví mě to vypisovat), tuším že

    označení bylo HDi a jeho projev mě hodně zklamal. Zadruhé spolehlivost -jeden můj známý má Forda Mondeo s motorem TDCi což je taky cond.-raiw. a ten neustále

    vymetá servisy kvůli výměnám vstřiků, už za jejich výměnu dal snad víc peněz než za v(ý)střiky v holešovickém "bordelu" Red-Light, kam často chodí. To u TDI-PD neexistuje tam se nemá co porouchat. U nás na ministerstvu máme služební TDI-čka a všichni kolegové to protože to není jejich samozřejmě pěkně huntují (já také, to uznávám) a přesto absolutně žádné poruchy.

    No a proč je lepší/rychlejší TDi než benzín? Jak jsem psal v prvním příspěvku- benzín má mizerný dynamický vlastnosti, šlápnu na to a vono nic! To

    v TDíčku neexistuje! V TDI stačí jen trochu přišlápnout plyn a vyrazí vpřed nevídanym tempem. Dočetl sem se, že to je způsobeno tzv. "kroutivym momentem", kterej má TDi mnohem větší než benzíny a zároveň větší než diesely se systémem cond.-railw. A to nemluvim o tom že benzíny musíte točit aby se vůbec pohnuly a tim je nesmyslně ničíte a rychle odděláte. Spotřeba je pak navíc astronomická. U TDi točim vždycky tak 1500-2500 otáček a stačí mi to i na nějakej ten závod na D1 s benzínama který sou vytočený až v červenym poli a na pokraji smrti.

    Daniel

    clovece, neber to ve zlem, kazdy jednou zacina. na zacatek reknu, ze co se spotreby tyce, 1.9TDI vazne umi, v prvni generaci, bez vsech cervenych icek, tecek a decek, tedy poctivych 90 koní, jsem v Bore jel jistou trasu s velmi lehkou nohou podle pocitace za 3,2l/100 (nerealne v beznem provozu). coz je vazne slusny vysledek. Co se kultivovanosti tyce, zkus se projet modernimi verzemi turbodieselu a pochopis, kdyz pridas, tak se ti nerozvybruje palubka, neklepe volant a radici paka. treba novy turbodiesel od Subaru (jiste te radi v showroomu jako potencialnich zakaznika radi svezou). pak pochopis… a ke srovnani s benzinovymi motory, predpokladam, ze srovnavas turbodiesel a atmosferickou verzi benzinoveho motoru, ktery se opravdu musi vytacet, aby jel(bavime se tu rekneme o modernich dvoulitrech-ktere jsou dle meho v dnesnich prerostlych autech (tezkych) opravdu malo. no, zkus se svezt v preplnovanem benzinovem motoru a opet pochopis. a jasne, spotreba benzinovych motoru je vyssi. bez debat. nicmene pozicek z jizdy, ke kteremu ctenari autowebu tihnou, ti zadne TDI neda takove, jako slusny, opakuji slusny benzinovy motor. o atmosferickych radovych sestivalcich BMW a jejich zvuku by se daly psat ody na radost, no a reknu ti jeste jednu radu. uz si nikdy nekupuj casopisy, ktere jsi do ted cetl, zkus cist autoweb a tisteny tydenik Carauto (opravdu nekupuj nic jineho, pak se ti budou dit v zivote hrozne veci) nech na sebe tahle dve media pusobit minimalne nekolik mesicu a pak pochopis, ze pro spoustu lidi jsou auta neco vic, nez jen premistovadla z mista A do B a proto by pri volbe sveho noveho vozu (a taky se tomu dle diskusi na autowebu tak deje) dali ruce pryc od vseho nesouciho na zadi napis TDI a radeji osedlali na provoz financne narocnejsi benzinove motory, protoze spaleny benzin voni, beh motoru muze byt sametovy, dokonce muze mit oproti dieselu i navykove libivy zvuk. a omlouvam se za presprilis dlouhy prispevek, nicmene stejne mam pocit, ze ani tohle nestaci. ale drzim palce, treba jednou prijdes a napises, chlapi, poridil jsem mondeo 2,5T a svet se zmenil.

    Daniel

    nebo ze by si vazne delal srandu? 🙂

    oxo

    ja umru;) skvele!!!

    Black / Cernoch

    No, předně, když se chci zapojit do diskuze, tak je předpoklad, že o té konkrétní problematice mám alespoň elementární přehled, který Tobě, jak vidno schází, pak se nediv těm posměškům. Představ si to takhle …u vás "na ministerstvu zahraničí" chce dělat chlápek, který každý měsíc čte časopis Epocha a Ekonom (tyhle dva jsem vybral proto, že se dané problematiky dotýkají jen skutečně okrajově stejně jako Svět motrů skutečného motorismu) a má pocit, že o mezinárodních vztazích ví fakt hodně, pak přijde mezi ostatní kolegy – kteří mají o mezinárodních vztazích alespoň nějaké ponětí, vypustí na ně svá "moudra" a světe div se …ten nový maník si vyslouží výsměch …asi takhle.

    honza

    Svět Motorů není úplně špatnej, jen se občas musí brát s nadhledem 🙂

    Charger

    a co je na něm dobrého? 😀

    NorgE

    Hezkej fór, dík, pobavil jsem se – Schwarzeneger :))

    Fuzzy_Stone

    Tak jestli Vy pracujete na ministerstvu, tak potom se nedivím už vůbec ničemu.

    Pepa

    Tak to jestli si někdy sjedeš s 1,9 TDI s 96 kW, tak z toho dostaneš infarkt 🙂

    Pepa

    Ty budeš dost dobrej komik 🙂

    Fuzzy_Stone

    Po přečtení několika málo odborných článků by Vám určitě došlo že zmiňovaný mamutí zátah není nic než nemilosrdně nevyrovnaný nárůst kroutícího momentu v rozmezí stovek otáček. Patříte do generace lidí odježděných tímto motorem, naučených řadit vždy pár vteřinách po sešlápnutí plynu na vyšší stupeň aby se zuby nehty udrželi v tom ohromujícím zrychlení. Sečteno podtženo tenhle motor se v zrychlení může jít už dlouhá léta zahrabat. Vše co popisujete stojí na vetkých základech Vašich suběktivních pocitů. Budiž tedy, jste ten nejlepší potencionální kupec tohoto muzejního kousku.

    NewKy

    Docela by mě zajímalo, jak se tenhle pašík stojí v porovnání s konkurencí v podobě Laguny 1.5 dCi a Peugeotu 407 1.6 HDi…

    Pepa

    Ty budeš taky dobrej ftipálek 🙂

    Honza U.

    ja cekal ze mu reknes jak 1,8 turbo proti 1,2 HTP 😀

    Elsin

    Jen by mě zajímalo, jestli jde o nějakého prvokatéra z řad veřejnosti, nebo se jedná o snahu redaktorů vyburcovat diskutující k aktivitě…ten styl, u kterého jsem se opravdu od srdce zasmál bych odhadoval na pana Červenku…

    No, že by to někdo myslel váně, o tom snad ani nemůže být řeč…a jestli jo, chci ho vidět!!!A hlavně slyšet!!:)

    Jirka Červenka

    Přísahám, že s tím nemám nic společného! U toho prvního příspěvku jsem dokonce cítil obavu, že to TDI ruler myslí vážně. Až Schwarzenegger mě vyvedl z omylu:-)

    Elsin

    Taky jsem si po prvním příspěvku nebyl jistý…každopádně výlevy TDi rulera patří do zlaté pokladnice českých diskuzí, a to už je opravdu něco!

    NorgE

    Napodobne. A vstrikovani condom-railway je taky krasnej hlod.

    Honza U.

    muzu te ujistit ze z rad autowebu neni, ale taky musim uznat ze nazivo je to vetsi "magor" 😀

    Elsin

    ??A to víš jak??

    Pepa

    Sedí s ním v jedný kanceláři 🙂

    Honza U.

    LOL 😀

    TDi ruler

    Tak uplynul den, já zapínám diskuzi a co nevidím? Samé urážky. Kdyby jen zpochybňovali mé názory na auta a motory TDi, které jsou podepřené fakty, tak to bych ještě chápal. Ale že si někdo dovolí zpochybňovat i moje znalosti mezinárodních vztahů jako jeden z diskutérů výše tak to už je moc, takové chování si vyprošuji kolegové, ano? Moje znalosti jsou na ministerstvu vysoce ceněný a mladší kolegové za mnou často chodí pro radu. A to nemluvim o mojí výplatní pásce, kterou kdyby ste viděli tak by jste zelenali zavistí. Jinak s ministrem jsem se samozřejmě přepsal, což se může stát každýmu, měl sem na mysli samozřejmě Schwarzenebergera. No nic, stejně si dovolim tuhle zdá se bezpředmětnou diskuzi

    zakončit takovou menší rekapitulací.

    Osobně předpovídám do 3 maximálně 5-ti let definitivní konec benzínovejch motorů. Proč? Tak hlavním důvodem je ekologie. Ano dřív sem to zapoměl zmínit, ale ekologie to je dneska to o co tu běží. Benzíny maj gigantický emise, doslova propalujou díru do ozónu. Tolik CO2 co vypustí jeden benzín vypustí 10 nafťáků. Navíc strašlivá spotřeba paliva znamená, že hodně rychle vyčerpávaj veškerý zásoby ropy na zemi. A už se s tim něco dělá!! Evropská Unie jestli ste to ještě neslyšeli už benzíny omezuje, limituje jim emise a nebude trvat dlouho a podle mě je definitivně je zakáže! A argument milovníků sportovních aut, že bez benzínu neni sporťák? Omyl! Podívejte se na Oktávii RS a Fábii RS – 2 skvělý sporťáky, ve všech recenzích je chválej. Dokonce myslim i v tom vašem slavnym "autocaru", kterej se mi taky párkrát dostal do ruky psali že má fábie RS mnohem větší kroutivý moment neř Porsche Boxter. A prodeje Oktávie Rs v naftě jsou větší než u benzínový verze což jenom potvrzuje že je lepší a zákazníci si to uvědomujou. Tak už proboha otevřete oči!! Chcete další důkaz? máte ho mít – V Le Mans vyhrává Audi se svym TDiíčkem všechny závody a benzíny si ani neškrtaj. Mimochodem to musí

    bejt teprve síla takový auto, ještě lepší než 2,5 TDi co má náš ministr Schvarzenburger. Takže je už jenom otázkou času než budou TDíčka i ve formuli 1, v rallye a dalších sportech. Neexistuje jedinej argument v dnešní době pro benzín.

    Michal

    Vážený kolego, argumenty pro benzin existují a je jich hned několik. Každý prostě nechce mít doma "chrochtostroj", který už je dávno za zenitem, mj. i proto, že se všechno v autě až nepatřičně klepe a je slyšet. Projeďte se někdy v Roomsteru TDI ať víte o čem mluvím. A pokud bychom se měli bavit o naftových tříválcích, kterým je právě výše zmíněný Roomster vybaven, tak veme za své i ta Vámi opěvovaná spotřeba.

    Navíc ve svém příspěvku píšete, že Fabia a Octavia RS jsou sporťáky. Takové tvrzení chce ale značnou dávku ironie. Fabia RS je přinejlepším hot hatch, (a to všechny hot hatche urážím, bůh mi odpusť). Octavia RS je nanejvýš "rychlý" sedan. Pokud je pro Vás auto přepravním prostředkem z místa A do místa B, nic proti tomu. Octavia rozhodně není "nástrojem" pro nadšené řidiče. A k tomu Auto Tipu a Světu Motorů, opravdu je hoďte do stoupy a alespoň občas bych Vám doporučil přečíst si Autoweb.

    Nemám totiž rád periodika, která jednu značku, nebo koncern vynášejí do výšin, zatímco na jiných nenechají "nit suchou". Autoweb korektně přizná jaké má ten který vůz výhody či nevýhody a neveze se na "módních vlnách", tak jako Vy.

    dáda

    Nojo, jít proti proudu, jak to umí Autoweb, není jednoduché.

    A sakra, přestaňte už TDi rulera s jeho švarcenburgrem brát vážně! 🙂

    Pepa

    jukni sem ať vidíš ty rozdíly : http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/skoda-octavia-rs-diesel-versus-benzin/13259

    Pepa

    Už jsi viděl nějako Octavii v sedanu ???

    Pepa

    Koukám, že na ministerstvu nemáš do čeho strčit ruce, když se tu rozepisuješ v takových obsáhlých článkách. Ale zase je s tebou legrace.

    memorex31

    Dávam bolševikovi rok… maximalne dva 😀

    traktorista

    skvele se bavim. Udelame dohodu. Jdu do banky si pujcit na 335i. Slibuju, ze se o ni budu starat jako o dite, opecovavat, umyvat, lestit. A za 5 let roztrham vocipovanyho suprba f tedeicku

    Lukáš BMW

    Zdravím Vás a zvláště pak TDi Rulera. Zajímal by mě jeho fundovaný názor na naftové motory značky BMW. Vím že tato automobilka používá Vámi zmiňovaný condom-railway a ne PD. Na který jste specialista, ale i tak by mě vaše stanovisko zajímalo.

    TDi ruler

    Dobrá otázka. K věci: Vím o tom, že BMW dělá prý velmi dobré naftové motory, osobně nemám žádný důvod tomu nevěřit.Problém je ale právě v tom že to není pumpe-düse jako jsou TDI-čka. PD je v současné době nejlepší systém vysokotlakého vstřikování paliva do válců jaký existuje, potvrzují to jak reálné parametry dynamiky, tak i zkušenosti uživatelů TDí-ček mezi které se řadím i já, tak i mnohá vítězství TDíček s PD v různých závodech, třeba v Le Mans. Takže odpověď zní: ano nafta v BMW je dobrá, hned po klasických TDi v oktáviích, superbech, golfech a pasátech asi nejlepší.

    Ale jinak si myslim, že BMW nejsou dobrý auta. Podvozky maj tvrdý jak nevim co, každej nepotřebuje aby mu to odskakovalo na každym sebemenšim hrbolu. Náklady na provoz jsou děsivý, to auto tě sežere. Dál pak pohon zadních kol – no to je hrůza! Pamatuju si, že můj táta měl škodovku 1O5-ku a ta měla taky pohon zadních kol. Stačilo jenom aby byla trošku mokrá silnice a hned to šlo do smyku, a co teprv náledí no to byl pak skoro smrťák! Takže pohon zadních kol? Ano ale tak před 20-ti lety, v moderním autě to nemá co pohledávat, nechci se zabít nebo snad ublížit někomu nevinému.

    Škodovky dneska maj už pohon předních kol a ten je celkem ok, na přání si můžeš dokonce připlatit za pohon 4*4 a to je záruka 100% bezpečí. To pak vyjedeš všude – na hory, namrzlá silnice nebo lehkej terén-žádnej problém. Osobně si myslim že taková oktávka s TDi (které umožní rychlé předjetí díky velké síle motoru) a 4*4 je auto prakticky dokonalý z hlediska bezpečnosti.

    marcus

    že jsou dieselový motory BMW se systemem common-rail 3. generace lepsi nez konstrukcne 10-15 let zastaraly TDI PD z koncernu VW ?! :D:D:D

    ze ma Audi R10 V12TDI z Le Mans motor se systemem PD a ne CM ?! :D:D:D

    ze benzinakum hrozi za 3-5 let zanik ?! :D:D:D

    ze ministr zahranici je Svarznburger nebo Schwarzenneger ?! :D:D:D

    No to teda pardooon, ale si všem normálním a aut znalým lidem k smíchu…:-)

    Honza U.

    myslim ze tva reakce rozdrtila vice uzivatel 😀

    krosnic

    Pánové on to myslí jen jako recesi. Určitě to je FAKE, nebo přinejmenším největší šprýmař a doma v garáži má Focuse ST. No a jestli ne, tak ámen s námi…:D

    Honza U.

    Focuse ne ale Subaru Forester by se tam nasel 😉

    pikro

    srovnavat podvozek skody 120 a BMW…to uz chce poradnej kus odvahy 🙂 a pokud vim tak Audi TDI PD uz nakou dobo nepouziva. V koncernu bylo prvni kdo presel na comman rail. A pochobiju ze TDicko v LeMans bude jiny.

    jinak si dobrej Joker a libi se mi kolik lidi se na to chytlo. I ja jsem se zapojil 🙂

    marcus

    jojo, mas pravdu, Audi prvni preslo z VW koncernu na CM… a to nejvykonnejsi, nejlepsi a nejmodernejsi TDI, ktery vyrobily urcite nebude PD 😀 🙂

    Thor

    Já se lámu, TDi Ruler, jsi borec !!! Takhle jsem se už hodně dlouho nepobavil. A ty reakce těch co to nepochopili … no comment.

    memorex31

    TDIruler, ideeeees!!!! 🙂

    Inac sa mi rozum zastavuje, ze niektori diskutujuci to este stale nepochopili… 😀

    TDi ruler/Kocmeister

    Tak a je to tady! Veškerý příspěvky, který jsem napsal pod nickem "TDi ruler" jsou samozřejmě fikce a veškerá podobnost se skutečnými osobami a názory je čistě náhodná. Přiznávám, že jsem původně jen tak ze srandy napsal 1. příspěvek a až potom co jsem uviděl, že má úspěch jsem pokračoval dál. Jinak se chci omluvit za vytapetování diskuze pod recenzí, která se měla původně týkat vozu VW Passat a hlavně se pak chci omluvit těm, kteří moje příspěvky brali vážně a se zcela vážnou tváří věnovali energii na napsání odpověďí.

    PS: v reálnym životě diesely natož pak TDíčka nějak zvlášť nemusim, sám mám benzína a na ministerstvu taky nepracuju :-))

    Honza U.

    a ted si na tebe vsichni pockaj pred domem 😀

    j.boyle

    Ale jim to hodne prace, nez te pochopili…

    Poky

    to, že je to jen sranda, jsem pochopil u 2. příspěvku, někteří možná pozdějc, někteří vůbec, těch je mi líto:-D ale jako klobouk dolů vymyslet takovýhle hlody, seš machr, strávit s tebou večer v hospodě, tak asi přijdu o bránici:-))

    Lukáš

    Ono by to chtělo uvažovat trošku do hloubky a ne říct, že za 30.300 člověk dostane snížený auto o 15mm vpředu a 8mm vzadu a převodovku s delšími převody. Trošku se možná zapomnělo na to, že BlueMotion má v základu tempomat v kombinaci s ukazatelem Plus. Co se týče vzhledu někdo si na tom hodně zakládá – navíc má Chromovanou mřížku, ochranné lišty v barvě vozu. Ukazatel, kdy je vhodný řadit už je oproti jiným prvkům zanedbatelnej. Prostě to chce se nejdřív zamyslet, za co všechno jsou tyhle peníze. Dejte si tuhle výbavu k Trendline a dostanete se na podobnou částku. Pak je škoda při rozhodování nižších výbav varianty BlueMotion nevyužít, ne?

    Fuzzy_Stone

    ne 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist