Volkswagen Golf V (výroba 2003 – 2008)
7 fotografiíVolkswagen Golf
Model Golf patří řadu let k nejvyhledávanějším vozům na trhu. To platí i pro jeho páté vydání, které zaujme kromě jiného také cenovou dostupností.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
7 fotografiíVolkswagen Golf
Model Golf patří řadu let k nejvyhledávanějším vozům na trhu. To platí i pro jeho páté vydání, které zaujme kromě jiného také cenovou dostupností.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Golf V s motorem VR6 nebyl R36, ale R32 (taky má obsah 3.2l). Problémy s rozvody u TFSI se týkaly pouze motorů s obsahem 1.4l. Motory TSFI s obsahem 2.0l měly rozvody poháněné řemenem, takže když se měnily jak měly, žádný problém s nimi nebyl.
Toto muselo být psàno opravdu hodně narychlo. Pan redaktor píše již tak dlouho, ale i tak pošle do světa info, že Golf 3.2 v6 je R36. Motorem 3.6 tedy označením R36 disponovala úplně jiná koncernová auta. Neodbývejte své články a použìvejte relevantni informace.
A je to tady zase, neobjektivni informace. Michate hrusky s jabkama. 2.0tdi v golfech a oktavkach a jettach co mam treba ja, nemaji preci ty problematicke vyvazovaci hridele co zpusobuji ztratu mazani, to maj ty lepsi ze, jako je passat a treba sharan. A navic moje jetta ma spolehlivy bosch system ne siemens. Tak nam zbyva ta hlava, to se nehadam, ale videl sem i par 1.9 s touto zavadou.