Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 122 k (2013)

25 fotografiíTesty automobilů

Volkswagen Golf dostal praktičtější karoserii kombi, ale také netradiční benzínový motor. A k testu nepříliš bohatou výbavu. Jaký je?

Diskuze

8 komentářů

    Kubis

    No, nevím jestli máte nějakou novinářskou speciálku se zadní klikovou nápravou jak v textu píšete, ale Golfy mají od 90Kw včetně vzadu Multilink!!!

    Martin

    To Kubis: Jsem to celé nečetl, jen jsem to proletěl, považuji totiž na Golfu za dobrou akorát reklamu :-/ A já při koupi auta používám hlavu. Ale 122k je 89kW, takže příspěvek Kubise nechápu (holt zase používám hlavu). Logicky by šlo odvodit, že Kubix má Golfa 😀 (= nepoužívá hlavu). Jinak to, že auta maji multilink až za příplatek (v některých verzích) považuji za velmi nebezpečné, protože bezmozci s tím jezdi stejně, multilink nemultilink …

    Verny

    Opět další výkřik do tmy podpořený neznalostí autora článku. Mám doma Golfa 7 1,4 TSi 90Kw jinak také 122hp. Stačí se podívat pod vůz a je tam co ? No přeci multilink. Samozřejmě bez příplatků a ke všm motorům 90 Kw a výš standartně. Trubku mají pouze motorizace 1,2TSi 63 a 77Kw a 1,6 TDi.
    Jinak redaktorovi bych také doporučil aby až vyleze z kabiny tak se podíval pod vůz, pokud si informaci není schopen zjistit z prospektů nebo webu VW, či dokonce již několikrát publikovaných info na tomto serveru.

    Hugo Kottás, Autoweb

    Dobrý den,

    děkuji za upozornění na překlep, člověk myslí na jedno a píše druhé. Motorizace 1.4 TSI 122 koní má samozřejmě víceprvkovou zadní nápravu. Ostatně věta měla vyznít, že i přes vyspělejší nápravu se na nerovnostech občas ozve.

    Hugo Kottás

    Verny_2013

    tak tomu rozumím a musím souhlasit, že ani s víceprvkem Golf dokonalý není, je sice na špici ale třeba na střední třídu, např. mondeo prostě nemá. Trochu se na tom podílí i standartně montované ekologické pneu, když jsem tam nazul zimáky tak to komfortu při zdolání nerovností a děr prospělo.

    řidič

    Musím nesouhlasit, srovnávat G7 a Mondeo je úlet. Mám Focuse3 s 1,6 EB,podvozek je špičkový, blíží se podvozku Mazdy 6 první generace(další jej mají horší), skvělá ergonomie, uvnitř ticho,ale vyzkoušel jsem G7 s 1,4 TSI 103 kW a musím uznat, že G7 je tišší, ergonomie nastejno, sedadla má lepší Focus, jízdní vlastnosti o malinký chlup lepší Focus – ale bavím se o mezní jízdě v zatáčkách na nerovném povrchu za hranicí povolené 90 tky na mezi adheze 🙂 Běžný řidič tak rychle nejede. Takže podvozek G7 vynikající. Když to shrnu: pokud bych kupoval teď, koupí se G7 s 1,4 TSI 103kW. G7 je mi sympatičtější, má při stejném tempu o litr menší spotřebu, u nezajetého G7, kterým jezdí hodně lidí z autosalonu a vyloženě neekonomicky je po 2300 km spotřeba 6,2…já na focusovi jezdím za 7,3. Utlumení podvozku je u G7 excelentní. Je výborné i se zbytečně vysmívanou a ironizovanou torzně poddajnou příčkou, natož u víceprvku. Jako celek není G7 co vytknout, nejlepší auto v nižší střední třídě.

    Honza

    Souhlasím plně s tímto Vaším komentářem. Měl jsem vždy Fordy, ale po vrácení Focuse v záruční době jsem měl dilema co koupit. Srovnal jsem si Focuse3, Octavii3 a Golfa7, vše ve verzi combi ve stejné výbavě a motorizaci. Moje volba nakonec po důkladném zvážení zněla Golf Variant. Dokonce i cenově což mne překvapilo vyšel Golf nejlevněji a nejvýhodněji poměrem nabídka versus cena.

    xy

    ty si jouda, mi připadá, že hlavu nepoužívaš nejen při koupi auta, ale vůbec

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist