Volkswagen Golf V (2003 – 2008)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Pátá generace modelu Golf těží ze zavedeného jména a přízně českých motoristů, jíž se těší vozy značky Volkswagen. Ojetin je na trhu dost, ale za vyšší ceny.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Pátá generace modelu Golf těží ze zavedeného jména a přízně českých motoristů, jíž se těší vozy značky Volkswagen. Ojetin je na trhu dost, ale za vyšší ceny.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Milá redakce. Do X Faktoru jste udělili 3 hvězdy z 5ti. Což je nadprůměr. Můžete mi u tak fádního vozidla toto hodnocení vysvětlit, příp. obhájit? Děkuji.
Golf je velice dobrý vůz,není pochyb.Design ještě dnes velice dobrý,nezestárlý a auto působý dojmem bytelnosti,ať už v interiéru,tak na pohled.Prostě Golf nenadchne,ale rozhodně neurazí,téměř nikoho,ani \“fandu\“ do aut.Prostě vše co děla,dělá bezchybně a je tu celkem slušná šance,že i jako ojetina bude spolehlivý.Nevýhodou jsou vysoké ceny ojetin Golfu V,které i u aut s nájezdem kolem 150000km atakují ceny nových Fabií a to i u zážehových verzí
Fabia je o třídu menší než Golf, takže když si koupíš citygo, můžeš jet na 14 dní zdarma na kanáry a když si koupíš kolo…
Ano, dobrá auta jsou dražší než horší vozy.
Čemu se divíš?
Pár poznámek. Nevím jak p. Vápeníka může považovat někdo za odborníka. Záhy vysvětlím proč. Motory 1,4 TSI neměly problémy s rozvodovými řetězy, ale s přestavovačem vačkové hřídele, s řemeny měly problémy 1,2 TSI, zřídka se tato závada vyskytla i u 1,8 TSI. Co se týká motorů FSI, tak nejen že se jedná o ne moc povedené motory, také je nutné do nich tankovat benzin s okt. číslem 98, jedinou rozumnou volbou se tak stává 1,9 TDI-PD s hrubým chodem, to už raději Golf IV., který měl daleko spolehlivější motory 1,4 16 V a 1,6 16 V, nebo hodně povedený 1,8 T. Já bych ale volil japonskou konkurenci, co se týká motorů, bude na tom se spolehlivostí ještě lépe.
Samozřejmě že 1,2 TSI měly problémy s řetězy.
Nedívím se.Kdyby jste stál před rozhodnutím co koupit,jestli novou Fabii,nebo Golfa V s najezdem 200000km.Tak tady bych měl celkem jasno a volil bych novou Fabii i přesto,že je to nižší třídy,což je mi jasné.
to je těžko říct, mne se Golf V velmi líbil… Facelift tehdy prošel velkou změnou od těch hranatých tvarů k zaobleným.
Jenže tento faktor by měl vyjadřovat jakousi radost, nebo vyjímečnost z auta. Takový pocit čehosi. Proto by dle mého názoru mělo 5 hvězd dostat třeba Ariel Atom, 4 hvězdy nějaké vyjímečné kabrio, nebo stylovka, 3 hvězdy např. WRX STI, 2 hvězdy něčím vyjímečná tuctovka a ostatní krabice – Golf, Octa, Astra, Focus apod. pouze jednu.
Poslyšte Kefalín, čo si predstavujetě pod takým slovom iksfaktor?
Svýho času sem sháněl GTI s DSG. Bohužel ta auta byla dost dobitá, jak u nás, tak za hranicema. To se k tomu každej chová jak prase, nebo to jen nevydrží? A když už to bylo málo jetý hezký auto, tak vytuněný nějaký debilem.
Celkem strucny test, ale totalne v nem chybi zminka o nejlepsi motorizaci pro tento vuz, z pohledu spolehlivosti a to 2.0 SDI.
Neudela to z tohota auta raketu, ale je to neznicitelny agregat pri normalnim servisu.
vice na cozaauto.cz
no jo, ale to bys musel všem autům střední nižší třídy dát max jednu hvězdu úplně ve všem…. Co by to bylo za vypovídající hodnotu 🙂
mě tři hvězdy připadají ve srovnání s konkurenčními vozy opravdu adekvátní, toť celé 🙂
když se k systému chováš hezky určitě vydrží dlouho….
dobitost ojetých vozů svědčí právě o těžkém zacházení a stejně tak i o stáčení tachometrů…
zvláštní, známej si pořídí nové auto, jezdí v něm 4 roky jde ho prodat… Auto okem jako nové… přijdu do bazaru hledat podobné ojetiny s nájezdem do 120tisíc, všechno zbořeniny…
jednu poznámku, normální člověk, co si pořídí nové auto, ho prostě neprodá!!!! Prodávají se lízingové vozy, firemní a jiné.. Je jich 70% snad celého bazarového objemu a ono to tomu odpovídá…
proč by někdo prodával své těžce nabyté auto, to ho raději daruje synovi či dceři či rodině než ho dát dál do oběhu…. čest vyjímkám..
to platí i o 1.9Tdi
nesmíš dávat moc na spekulace.
ešte som sa tu nestretol s testom ani jednej staršej Lancie.ako napr.Ypsilon,Lybra,či Kappa….
dočká sa toho vobec niekto??????????????
to bude tým, že starí taliani sú už pozametaní v oddelení hrdze na šrotovisku.
a proc? diky tomu, ze o nich nikdo nepise, tak je poridis za pakatel!;) treba kappa turbo(pokud vis na co se pri koupi zamerit) je za ty prachy uplna bomba..takovy vykony,podvozek,prostor a levny dily(krom vahy) proste jinde nesezenes ani nahodou…teda pokud nehledas naprosto vylitanou 3xslepovanou oktavku bez klimatizace:D
Další ze zažitých mýtů, italové přestali mít problémy s korozí od té doby co používají pozinkování- tedy někdy od 80 let… kdysi dávno měli problémy s korozí kvůli dodávkám nekvalitního plechu z SSSR….
Ved ale v akom stave ju kupis a kde ta to vsade neha kym sa to nerozpadne nadobro. A zijeme len raz tak naco zivot marnit najhorsim ked tu mame kopu lepsieho..
zazite myty su tak zo staroveku. fiat a talianske auta si nevydobili svoju povest len tak z nicoho. proste to boli crepy ktore mali kratku zivotnost, otrasne prevedenie, otrasnu kvalitu a tak aj dopadli… jediny typ cloveka ktory si to moze kupit je fantoci 😀
I kdyby 100x na ně někdo napsal dobrou recenzi, tak stejně hospodský drby jsou nesmrtelný, obzvlášť, když je živí historky blbů co si za pár korun koupí vylágrovanej šrot (známí si přivezli z německa Alfu 156 1,8 Twin Spark- v inzerátu bylo, že klepe motor a auto je určeno na náhradní díly, případně výměnu motoru- cena tomu samozřejmě odpovídala… a pak se strááášně divili, že motor doklepal- prostě demence) :-), ale souhlas, alespoň o ně není zájem a tím klesají ceny ojetin, dobře pro nás 🙂
ano…90% jsou vraky…stejne jako jakykoli auto ve stejny cenovy relaci a podobnyho stari…kdyz ale najdes dobrej kus….je to opravdu jackpot…a kopu lepsiho? jako ceho lepsiho? U Ypsilonky by se dalo souhlasit….u Lybry ne..a u Kappy uz vubec ne…, clovek neveri dokud nezkusi…
uprimne diky za vas nazor, jen ho sirte dal:)
muzete jmenovat alespon konkretni typy a konkretni problemy? nebo jste to slysel od \“znameho\“?:)))
ale jak rikam, myslete si co chcete, tim lip pro nas:)
Samozřejmě, že to slyšel od známého (který to slyšel od známého, který to slyšel od dalšího známého, který si koupil v 90. letech auto přivezené z itálie se stočenými km a případně bourané), kdyby někdy vlastnil italské auto (a nekoupil ho jako totální šrot za pár šlupek), tak by tu pitomost z klávesnice nevypustil :-), tak my víme své, že…
tak samo, ze se daji najit urcite modely a motorizace z 90tek, ktery nebyly uplny terno(opet jako u kohokoli)…nejvtipnejsi je spis ,ze nekdo treba srovnava treba 156 s octou:)
Brat robí dlhé roky v servise, má kopu kamarátov čo robia v iných servisoch a zhodujú sa na tom, že talianska filozofia výroby áut je otrasná. Trošku sa zamyslite a podumajte prečo tie \“super špičkové\“ talianske automobilky už dlhé roky krachujú a ich predaje sú biedne, nikto to nechce a každý na to nadáva.. Hmm?
a dokážete opravdu posoudit \“odbornost\“ vašich známých? Já znám taky spoustu \“Head of department\“ a \“jednatelů\“ a upřímně o jejich odbornosti mám velké pochyby:))
nicméně..opět jste neodpověděl na to které typy mají jaké konkrétní problémy…jinak má vaše tvrzení stejnou váhu jako, že ODS je pravice
Vážně měříte \“kvalitu\“ obchodním úspěchem? Je tedy Eva a Vašek kvalitnější hudba než Umakart?
Nikdo tu netvrdí, že italské vozy jsou nejlepší na světě…a to se nebavíme ani o konkrétních typech…
Pokud hledáte stěhovák, který vás pouze odveze na místo určení, pak bude jistě Octa horkým \“favoritem\“:)
ono totiž se musí srovnávat srovnatelné…
protože tam kde produkty VW koncernu výkonově končí tam italská začínají.)
takže ano…Kappa 2.0T 16V(205k,350nm) bude asi o trochu méně spolehlivá než octa 1.9tdi 66kw(Z vlastní zkušenosti bych řekl opak), ale ta kappa se taky při 180 nerozpadne 100-160 dá taky asi 20x rychleji(cca 10-11s)…
Ne že by italská auta nic nenabízela, motory Twin Spark jsou výborné, jízdní vlastnosti Octy I. se se 156 taky nedají srovnávat a kdo říká, že auto rezaví, tak lže (cca. od r.1995 Italové používají pozink), ale tam výčet pozitiv pohříchu končí. Ta auta mají ráda kvalitní silnice, takže podvozkové komponenty vydrží méně než u konkurence, problémy s elektronikou jsou známy, takže 156, ale i jiné Alfy z té doby, prostě nejsou autem pro každého. Ano, pokud hodláte autu dát péči nad rámec péče běžné, tak budiž, ale ne každý je ochoten kupovat oleje Selenia Racing, ne každý je \“Alfista.\“
jasně jasně to naprosto chápu. někomu prostě stačí ke štěstí octa…proc ne…
Jenom se zeptám..kolik že stojí ty oleje do VW diesel?:)) asi tak 2xtolik než selenia racing?
Zajímalo by mně, z čeho vyvozujete, že Octu I., mám? Mám Hondu Civic 7g. a Octa I. rozhodně není auto, které bych si kdy koupil a v dieselu už vůbec. Možná byste si mohl sundat \“růžové brýle\“ a uznat, že i přesto, že Alfy mají něco do sebe, tak vyžadují víc péče než jejich konkurenti. Renomé značky skutečně nespadlo z Marsu, to že je teď značka kvalitativně jinde jaksi není vidět na prodejích, argument, že Alfa je volbou \“znalců\“ tady jaksi neobstojí, to je jen takové pozérské plácání, aby si majitelé Giulietty mohli připadat jako někdo lepší. Reálná situace značky je taková, že nabízí 2 modely a aby vůbec mohla vyrábět sportovní auto, bude ji zachraňovat Mazda. Dokonce je to automobilka tak \“výkonná,\“ že Sergio Marchionne volá po regulaci výroby aut prostřednictvím EU, tak se má situace. Tak a teď do mně..
Tak to, že pracuje v servisu z něj nedělá odborníka, naopak většina mechaniků v různých autorizovaných a jiných servisech vůbec nic neumí, ti co umí už dávno dělají na sebe na živnosťák- taky znám kupu takových \“mechaniků\“ a mechaniků, z zhruba 50 jsou opravdu schopní tak dva…
Tak narazila jsem na experta co porovnával punto II (z roku 2001) v motorizaci 1,2 8v s audi A4 1,8 turbo (z roku 1996)- které nemají jedinou společnou vlastnost (ani cenu, ani třídu, ani rok výroby,ani cílovou skupinu zákazníků, prostě nic!!!)- a to prosím vypustil z huby vyučený automechanik… škoda slov…
U té octavie a alfy 156 bych to ještě chápala- sedan či kombi vyráběné od druhé poloviny 90. let- pak jde o to, jestli zábava nebo domělá jistota spolehlivosti…
Italská auta nejsou jenom alfy- je to i fiat, lancia, maserati a ferrari. A naopak twin spark bych označila za průšvih alfy- motor který není dostatečně blbuvzdorný se pro sériovou výrobu zrovna nehodí- mimochodem ten jako jediný vyžaduje zvláštní péči… když benzín tak 3,0 V6 nebo 2,5 V6- ale to si zase málokdo koupí, za výborné v poměru spotřeba/výkon/točivý moment/nároky na údržbu považuji motory JTD a JTDm, ale na ty pravověrní alfisté prskají, že to není cuore sportivo… problémy s elektronikou jsou mi známy z článků a recenzí na internetu, osobně jsem se s touhle chymérou ještě nesetkala- ani u fiata ani u alfy a ani u lancie… a podvozkové komponenty, pokud vím, tak s tím mají problémy pouze některé alfy, u fiatu a lancií jsem zatím nikde informace o výrazně nižší životnosti podvozkových komponentů nenašla, ale je to možné že mají o trochu kratší životnost, nejčastěji se toto téma omílá u 156 především s motorizací 2,4JTD- já jí osobně mám a po přečtení téhle poplašké zprávy jsem se na výměnu připravila, zejména protože na léto obouvám 18\“ kola, po několika letech můžu říct, že až zas tak žhavé jak se povídá to tedy není… a selénia je téměř nutností u twin sparků, ale ostatním motorizacím často postačí jiný kvalitní olej, pokud je na stejné bázi a samozřejmě je dodržená specifikace….
Nicméně jediné co jsem chtěla, bylo ohradit se proti tomu, že italská auta reznou- to už dávno není pravda a rozhodně nemám v úmyslu je někomu vnucovat nebo nedej bože prohlašovat, že jsou výborná, skvělá nebo dokonce nejlepší, to opravdu nejsou a netvrdím to a ani to že jsou pro každého (i když \“nákupní tašky\“ od fiatu jistě jsou pro každého kdo shání \“nákupní tašku\“), ale prosím všechny přítomné, vyjadřujte se pouze k tomu o čem můžete říci něco objektivního z vlastní zkušenosti (myslím tím, že jste některé auto vlastnili a byl u něj jistý původ i dobrý stav při koupi) a ne předávát dál bludy jedna paní povídala….
Takže italská auta si nekupujte, nikdo vám je nevnucuje, ale nešiřte bludy…
Italská auta nejsou jenom alfy- je to i fiat, lancia, maserati a ferrari. A naopak twin spark bych označila za průšvih alfy- motor který není dostatečně blbuvzdorný se pro sériovou výrobu zrovna nehodí- mimochodem ten jako jediný vyžaduje zvláštní péči… když benzín tak 3,0 V6 nebo 2,5 V6- ale to si zase málokdo koupí, za výborné v poměru spotřeba/výkon/točivý moment/nároky na údržbu považuji motory JTD a JTDm, ale na ty pravověrní alfisté prskají, že to není cuore sportivo… problémy s elektronikou jsou mi známy z článků a recenzí na internetu, osobně jsem se s touhle chymérou ještě nesetkala- ani u fiata ani u alfy a ani u lancie… a podvozkové komponenty, pokud vím, tak s tím mají problémy pouze některé alfy, u fiatu a lancií jsem zatím nikde informace o výrazně nižší životnosti podvozkových komponentů nenašla, ale je to možné že mají o trochu kratší životnost, nejčastěji se toto téma omílá u 156 především s motorizací 2,4JTD- já jí osobně mám a po přečtení téhle poplašké zprávy jsem se na výměnu připravila, zejména protože na léto obouvám 18\“ kola, po několika letech můžu říct, že až zas tak žhavé jak se povídá to tedy není… a selénia je téměř nutností u twin sparků, ale ostatním motorizacím často postačí jiný kvalitní olej, pokud je na stejné bázi a samozřejmě je dodržená specifikace….
Nicméně jediné co jsem chtěla, bylo ohradit se proti tomu, že italská auta reznou- to už dávno není pravda a rozhodně nemám v úmyslu je někomu vnucovat nebo nedej bože prohlašovat, že jsou výborná, skvělá nebo dokonce nejlepší, to opravdu nejsou a netvrdím to a ani to že jsou pro každého (i když \“nákupní tašky\“ od fiatu jistě jsou pro každého kdo shání \“nákupní tašku\“), ale prosím všechny přítomné, vyjadřujte se pouze k tomu o čem můžete říci něco objektivního z vlastní zkušenosti (myslím tím, že jste některé auto vlastnili a byl u něj jistý původ i dobrý stav při koupi) a ne předávát dál bludy jedna paní povídala….
Takže italská auta si nekupujte, nikdo vám je nevnucuje, ale nešiřte bludy…
Octu jsem myslel obecně, nikoli na vás…a už vůbec jsem nepasoval ty mojí rádi italská auto do role \“znalců\“. já osobně je mám rád, protože jezdí mnohem lépe než konkurenti v podobné cenové hladině(především pak jako ojetiny). Vadí mi však výkřiky do tmy jak jsou nespolehlivá, špatně udělaná, reznou apod..protože to prostě není pravda. Najdou se modely pro které to platí, stejně jako se najdou u konkurence. toť vše…
Co se týče současné nabídky Fiat/Alfa/Lancia…je to bída bída bída. Nejvíc za to asi může spojení s GM. Teď jedou \“údržbu\“ přes Chrysler..ale osobně si myslím, že z dlouhodobého hlediska to je správný krok a mnohem prozíravější než například PSA. Asi jsem bláhový, ale věřím, že do 5 let bude Fiat zpět…asi už nebude mít tak silnou pozici jako v minulosti a technologicky nebude tak napřed…ale přežije sam a bez cizi podpory…
amen…..
snad jen k te elektronice. Osobně nevím z čeho tenhle blud vychazi a proc se neustale siri…nicmene…nejvetsi rozdil je, ze kdyz uz se neco s elektrikou u IT podela(tak jako se podela treba u golfu stejne jako u megana), tak je vuz pojizdny….majitele audin bmw medaku by mohli vypravet….ty se totiz vestinou kuli naprosto banalni el. zavade(nekdy ani neni realna) proste zastavi a nehnou se..konec. to se kupodivu nikde nedoctete presto, ze se to deje mnohem casteji a s mnohem vetsimi nasledky
Přestavovače se měnily v rámci servisní akce, řetěz si musel člověk vydupat. Nicméně dneska už má většina dotčených aut (snad i všechny) tento problém buď vyřešený, nebo se dávno potkaly. Takže bych se toho už tolik nebál.
Přestavovače se měnily v rámci servisní akce, řetěz si musel člověk vydupat. Nicméně dneska už má většina dotčených aut (snad i všechny) tento problém buď vyřešený, nebo se dávno potkaly. Takže bych se toho už tolik nebál.
ano ano vačšina automechanikov nevedia nič a len varia kávu svojim šéfom 😀 jeejda, to sú názory…
Problém s řetězy se objevil i u 1.4 TSI, i když ne tak často jako u 1.2 TSI.
Kéž by ti neschopní vařili kávu a nesrali se do toho… mám mezi nima kupu kamarádů, taky co léta dělaji v servisu a svoje auto bych jim do pracek nesvěřila… ono je docela rozdíl vidět při práci schopnýho mechanika a tele který vyměňuje díly systémem pokus-omyl a ještě při tom stačí spoustu věcí posrat- minimálně strhat půlku šroubů, takže fakt ne, to že někdo dělá v servisu x let neznamená že umí…navíc od těch schopnejch mechaniků jsem ještě nikdy neslyšela vynášet soudy nad nějakou značkou aut- naopak vědí, že všechno má svoje klady a zápory a nehrotí to a i když mají svojí oblíbenou značku tak to nikomu necpou a ostatní nekritizujou, to dělají právě ta neschopná telata- takže asi tak..
Apropos, italské automobilky Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Ferrari a Iveco patří pod koncern Fiat Group a ten rozhodně nekrachuje, jinak by asi těžko mohl koupit majoritní podíl amerického koncernu Chrysler a tak získat kontrolu nad automobilkami Jeep, Dodge a Chrysler… a to že v ČR jsou prodeje nízké naprosto nic neznamená- a se slovíčky nikdo a každý by to taky chtělo šetřit…
presne 150kc/litr;-) pro 81kW rotacku
Na dojizdeni do prace kazdej den 35 km idelani motor
nj, ešte nech zoberú GM a budú všetky šmejdy pokope. Vy musite mať odjazdených kopu km na fiatoch, a kopu ste ich museli rozobrat, že sa tak vyznáte.. Čo? 🙂 Že niesú problémy s eletrikou :-))), veď tam hnijú kabeláže na párročných autách, konektory. Už v záruke neviete povoliť skrutky lebo sú zhnité. Hliníkové časti vyzerajú ako keď lovíte z bahna vraky lietadiel z vojny. Aj keď dačo nakúpia od nemcov tak to domrvia vlastným softvérom a umiestnením komponentov. Naladenie posilovačov, podvozku.. Škoda písať, to by ste s tým museli pracovať a nie tliachať spoza pc…
Jo, mám najeto už hezkejch pár km na fiatech, alfách a lancii a u všech servisních úkonů jsem byla a asistovala, takže vím o čem mluvím, a můžu srovnávat s dalšími vozy co u nás byly kvůli údržbě nebo opravě (konkrétní příklad- suzuki ignis 4×4 1,3 z roku 2007 najeto 43500km, neustále problémy s brzdami, vadné ložisko pravého zadního kola, problémy s řazením 2. rychlostního stupně, pokročilá koroze na dílech náprav, počínající koroze prahů a dveří, alfa romeo 156 z roku 2001, 2,4JTD, najeto 300 000km-kromě oleje, filtrů a rozvodů- pravidelném servisním intervalu, byly měněny pouze pružiny, koroze-pouze stopy povrchové) narozdíl od vás vím o čem mluvím a mohu uvést konkrétní příklad, plácáte do větru nepodložené plky jedna paní povídala- ani nejste schopnej dát jedinej příklad konkrétní poruchy na konkrétním autě, takže kdo tu tlachá z poza počítače, hm? Já trávím v dílně dost času…
Dobre, tak napíšem konkrétne príklady. Fiat Ducato III. Zhnitá kabeláž pod LP svetlom, zhnité klapky v sacom potrubi, v zime zamrznutie odparovania a vytlačenie oleja cez gufero kľuky, odchádzajúce prevodovky (synchrony, ložiská), motorčeky nastavovania výšky predných svetiel, zadierajúce sa vodítka predných brzd, točítko, ktoré nastavuje otáčky ventilátora kúrenia zvykne zhorieť, otváracia odkladacia skrinka sa poláme, zhnitá kabeláž ABS, pokazené sondy vo výfuku, zamrzajuce zamky bočných a zadných dverí (tie lanká a uloženie tých laniek je ako detská hračka), tuhosť (krútenie karosérie), tlačítka otvárania okien, káble v prechodke dverí, snímač otvorenia bočných dverí, zhnité konektory v motorovej poistkovej skrinke, problem s odvodom vody z motorového priestoru, blokujú sa kolesá kvoli ručnej brzde. TOTO platí pri 2,3JTD. U 2,2 PUMA – FORD, egr každých pár tis km, asi 20 zvolávačiek kvoli softu motora, často vybehne ojnica, kolísanie volnobehu a zhasínanie na volnobeh…. A tak čo ma na rýchlo napadlo. Podotýkam, že toto sa deje u áut, ktoré majú ROK a viac a asi od 100 000km… Skúste si zavolať do autorizovaného servisu a opýtajte sa na zvolávacie akcie na tento model napr…
Tak jsem se ptala člověka co léta pracoval v autorizovaném servise fiat, potvrdil mi svolávací akci na Ducato, zbytek vámi popsaných závad se prý nevyskytoval nijak často, spíše ojediněle… S užitkovými automobily se nesetkávám, takže jsem se doptala u někoho kdo ví více než já… svolávací akce má každá automobilka čas od času, včetně toyoty, která pravidelně vítězí v žebříčcích spolehlivosti, svolávala škoda kvůli motorizaci 1,2TSI (problémy s rozvody)…. před pár lety vyšel tuším že v časopisu autohit článek o největších problémech automobilek za posledních x let- peugeot 307- problém s kabeláží způsoboval vznícení zaparkovaných vozů, mercedes měl problémy s naftovými motory s commonrailem- opět požáry, dvouhmotový setrvačník u VW touran způsoboval požáry, mercedes A- problémy s korozí, mazda tuším že 6- problémy s korozí- to jen tak z toho co mi utkvělo v paměti… takže nějaký ten průser mají sem tam všechny automobilky a pokud je vyřeší v rámci svolávačky tak to považuji spíše za zodpovědný přístup automobilky, která o problému ví a řeší ho, místo toho aby dělala mrtvého brouka.
to nieje ojedinele. To je nedomyslena konštrukčná chyba ktora sa rieši až na zákazníkovi. Áno, každá automobilka má niečo ale fiat patrí medzi tie najhoršie. Dokazuje to stav automobilky, predaje, názory ľudí atď. Ale ako píšem, keby ste s tým dennodenne robili tak by ste to videli. Proste je to fakt. Robia si zo zákazníkov dobrý deň. ale mne je to jedno ja si to v živote nekupim. Mne je ľúto tých zákazníkov ktorí sa potom čudujú a mysliac si že taký smejd sa nedá vyrobiť, to zvaľujú na mechanikov ako vy. Ale neuvedomujú si že mechanik sa im snaží ten smejd opraviť – keďže to už výrobca odflakol…
to nieje ojedinele. To je nedomyslena konštrukčná chyba ktora sa rieši až na zákazníkovi. Áno, každá automobilka má niečo ale fiat patrí medzi tie najhoršie. Dokazuje to stav automobilky, predaje, názory ľudí atď. Ale ako píšem, keby ste s tým dennodenne robili tak by ste to videli. Proste je to fakt. Robia si zo zákazníkov dobrý deň. ale mne je to jedno ja si to v živote nekupim. Mne je ľúto tých zákazníkov ktorí sa potom čudujú a mysliac si že taký smejd sa nedá vyrobiť, to zvaľujú na mechanikov ako vy. Ale neuvedomujú si že mechanik sa im snaží ten smejd opraviť – keďže to už výrobca odflakol…
ten pán vo fiate tiež varil kávu čo? 🙂 .. Škoda nikoho nezvolavala, nemilo sa až ked sa zákazník sťažoval. Pezot horel skrz blok abs a el riadenie. A zákazníkov zvolávali. Mercedes hnil, ford hnije stale a mazda tiež už nieje mazda. Este ma napadlo na to ducato konektor zadných svetiel. Spálený kontakt, tiež génius konštruktér a polámana kabelaz osvetlenia špz 🙂 proste je to mašina 🙂 a lanka sťahovania predných okien.. Škoda slov..
ten pán vo fiate tiež varil kávu čo? 🙂 .. Škoda nikoho nezvolavala, nemilo sa až ked sa zákazník sťažoval. Pezot horel skrz blok abs a el riadenie. A zákazníkov zvolávali. Mercedes hnil, ford hnije stale a mazda tiež už nieje mazda. Este ma napadlo na to ducato konektor zadných svetiel. Spálený kontakt, tiež génius konštruktér a polámana kabelaz osvetlenia špz 🙂 proste je to mašina 🙂 a lanka sťahovania predných okien.. Škoda slov..
ten blby mobil si to posiela ako chce. Úplne dole je este jeden a snáď posledný príspevok odomňa..
nevim jak je na tom ducato..v uzitkovych autech se vubec nevyznam..
nicmene k tomu softwaru a elektrice…vite kdo je dodavatel tech komponent? BOSCH….ty snad nevyrobili nikdy nic co funguje…vsechny vahy vzduchu(a to plati i pro octu) stoji za h*vno….obecne se da rict, ze cokoli se posere je to od Bosche…a plati napric celym prumyslem…..jinak jak jsem jiz uvedl..opravdu neznam zadne zasadni problemy s elektonikou u italskych aut..pokud ano tak jsou to problemy podobne jako u konkurence
u rotacky jo…ale jak jste uvedl 81kw..je asi logicke ze stejny typ oleje nebude stacit na 147kw.)
nicmene ja mel na mysli ty \“super\“ longlife oleje pro CR diesly od VW..ty totiz vyjdou asi na 600kč/l pokud se nepletu
takže potom aj jtd (j.bem taky dizel) je šrot lebo má bosch.. Bosch dodáva hádam 80% automobilového priemyslu a je to jeden z najspoľahlivejších. Pozrite sa na delphi, siemens.. To že si to fiat domrvi vlastným softvérom je bohužiaľ ich vec.
jakym vlasntim sofrwarem? co to je zas za vykriky do tmy?!..rekl jsem ze o zadnych problemech s elekronikou nevim a kdyz uz se neco podela tak to ma na sobe Bosch. ano stejne jako u ostatnich vozu…vubec proto nechapu proc by meli mit italove problemy s elektronikou.
jo a Bosch jeden s nejspolehlivejsich?!!!!:D
nevedomosť neospravedlňuje. A poviem ti novinku. riadiace jednotky zvyknú mať softvér. To je čo? 🙂
takze kdyby tam nahrali software soudruzi z nemecka tak to vsehcno pobezi jak ma?:D:D vaha vzduchu za 17tis odchazi taky softwaru? vite v kolika fiatech jsou vselijaky \“tronic\“ od Bosche? rika vam neco magneti marelli? to byste pak nemohl placat takovy nesmysly
17 tisíc? To sa kto všetko pri tom nabalil? A magneti mareli? Ani nie, dáko ich vidno čím ďalej tým menej. Ktovie prečo? 🙂
Ano original stoji 17 a repas 9. kdo se na tom nabalil? jedine Bosch…
Zde jsou důkazy, že škoda svolávala http://forum.skodahome.cz/topic/111662-svolavaci-akce-skoda/ další svolávačka http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=729370 to je jen tak namátkou, stačí do libovolného vyhledavače zadat svolávací akce…. takže asi tak…
No hlavně u jistého koncernu, se svolávačky řešily pravidelným servisem… Tak aby o riziku na životě nikdo nevěděl…
Každá automobilka to dělá, ale pokud jde o věc, co mi vyřeší záruka, neřeším…. To bych jaksi ani to VW nemohl pořídit.
A tyhle paušální odpůrce italských koncernů úplně ignoruji 😀 Právě díky nim sem otevřel oči, že existuje i něco jiného než němec!!!! A díky za to…
PS: teď mám na mysli jak švédy, italy, francouze japonce i ty rumuny!!! Zvláštní, s lidmi jako Redo, se můžeš bavit o čemkoliv co jsem vyjmenoval a bude nad tím ohrnovat nos… Takže buďte v klidu a nechte vola volem 🙂
je tomu tak… zadní světla, oxidace, nerozumně vedené uložení, pak hlavně samotné tišťáky, přetěžované okruhy, podporované mnohdy špatně nadimenzovanou dobíjecí soustavou včetně mnohdy naprosto nedostačující baterie…
To prostě k fiatu patří. Ono to ve skutečností patří ke všem automobilkám, bohužel fiat je na tom zkrátka jen statisticky o cosi hůř….
Navíc tím, že jsou elektronicky mnohdy na vyšší výbavě už i v základu je vyšší šance že se to bude srát… Blboun to pak vyhodnotí jako vadu auta, protože ve fábce kde neměl ani elektrické stahování okýnek se mu nic nesralo….
to je ta pointa a šíření fámů…
Ano Rado, škoda nesvolávala, škoda měnila za zády 😀 Aby ses nezděsil, že ti šlo o život 😀
Rado 😀 Bosh je světový výrobce komponent. Bosh dodává všemu co jezdí.
Co se CR týče, je to technologie, kterou vyvíjel Fiat… Vývoj se obvykle dělá v rámci kooperace… ale to asi nevíš co je 😀 Ty když doma vymýšlíš držák pro psa, asi taky nevymýšlíš jaký nový druh šroubu uděláš…. Nebo si snad vymýšlíš nové Radovické závity R10 atpd? 😀
u Golfů je stáčení km a krádeže snad tradice. Je jich na trhu tolik, že vybrat ,,neškodný,, kus není nic lehkého. Doporučuji kontrolu od profesionálů http://www.kontrolavozu.cz
Zdravim –mam golf 5 1.4 16v –je to skvele auto ,jezdi bez problemu i vyborne jizdni vlastnosti –je to nejprodavanejsi auto v Evrope tento motor se dava i do 6 kove rady –protoze je spolehlivy — doporučuji všem –tak hezky den všem Vl
Nevim jak nekdo muze odsuzovat 2.0tdi 16v u me je vse v poradku i po 200tisicich kilometrech kdyz clovek do toho bude lit ho***a tak to taky tak pojede o dochlazovani ani nemluvim… jak se rika jaky pan takovy kram! ja sem se 103kw moc spokojen jak od spotreby zatahu tak nahradnich dilu vse za hubicku a kazivost… tak ta je v poradku aspon u me vse se sere..
golf piatej generacie je vyborne auto, odporucam motorizaciu 1.4 benzin a 1.9 nafta,
spracovanie karoserie aj interieru je nadpriemerne dobre, motory spolahlive az na vynimky ktore boli
spomenute v clanku, auta nemaju problem nabehat 300 000 km bez velkej investicie,
podvozky su na nase rozbite cesty trochu tvrde ale za to dobre drzia,
mohli by byt lepsie odhlucnene, motor by si tiez zasluzil lepsie odhlucnenie, najma nafta,
inak auto mimoriadne dobre, extremne vela miesta v interieri, vyborne audio, presne riadenie…
rating 9/10… dobru jazdenku dnes kupite od 3000€ a lutovat nebudete