Volkswagen Golf R 2012
17 fotografiíTesty automobilů
Golf s pohonem všech kol a silným benzínovým motorem. Je to "jen" ostrý hatchback a nebo právoplatný rival pro japonské přeplňované čtyřkolky?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíTesty automobilů
Golf s pohonem všech kol a silným benzínovým motorem. Je to "jen" ostrý hatchback a nebo právoplatný rival pro japonské přeplňované čtyřkolky?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ten golf interier exterier fakt nuuuudaa!!!!! Tie predne svela maju od pola až po dodavku .To za komošov mala zadne svetla škoda 105 až po Aviu.
Spíš by mě zajámalo jak jede Golf s 400 PS:
http://www.sportovnivozy.cz/25400-volkswagen-golf-18t-404ps-532nm-stredni-cechy
praveze to ma vobec nezajima ako ide nejaky 400 konovy golf … presne taka ista nuda ako tento len v priamke rychlejsi
praveze to ma vobec nezajima ako ide nejaky 400 konovy golf … presne taka ista nuda ako tento len v priamke rychlejsi
Tohle auto by dávalo smysl. Ale muselo by bejt na plecháčích, dát tomu normální nárazníky a dozadu místo loga R nalepit 1.6 TDI. A pak hurá do provozu. 🙂
Ta Mazda 3 2.l v pravo po prečitani članku dava vetši zmysel. A ma len atmosfer 150 koni
nie som si tak uplne isty, co vlastne autor testu ocakava. v teste spomina vybornu prilnavost zadku a vo verdikte mu chyba uzasny spojler vzadu, ktory by evidentne bol len na efekt, nieco ako keby mal vzadu 12 koncoviek vyfuku, z ktorych by 10 boli atrapy, ale ved cim viac vyfukov, tym viac \“sportove\“, ci?
mimochodom na nespokojnost s radenim s dsg existuje jednoduche riesenie – manual. takisto sa da zaskrtnut vo vybave aj nastavovanie podvozku.
a na zaver by som asi spomenul rozdiel v cene oproti japonskym preplnovanym stvorkolkam. pri impreze wrx sti je to podla cennika 12.000 eur k dobru vw
Já mám za to, že to hlavně neví volkswagen, co od tohoto auta očekává 🙂
To s těmi spoilery mi taky moc nesedí, to je jak výkřik 18 cucáka, co si koupil Citroen Saxo a teď nalepí pár spoilerů a mračitek a \“hustokára\“ je hotova. Co je ale trochu \“mimo mísu\“, je vaše argumentace, že člověk může zvolit manuál, nebo adaptivní tlumiče. To zajisté může, ale redaktor se vždy vyjadřuje k testovanému autu, ne k tomu, co můžete zvolit jinak.
Pokud testuji vůz delší dobu a vyplodím pouze tento minitest, který je ještě zprzněn autorovou fantazií o tuzingu a vlhkých snech o rally řádění v Subaru Impreza a Mitsubishi Lancer, tak je to velmi smutné. Být Importérem určitě přemýšlým o efektivitě dalších zápůjček.
Být Importérem určitě přemýšlým o efektivitě dalších zápůjček.
Fajn, alespoň bude na netu méně reklamy na nudné VW.
Ale k autu, má to jen Haldex bez nějakých úprav, to auto je sportovní AWD je podle názvu R.
Na EVO nebo STi to nemá ani omylem a nikdy mít nebude.
To nemyslite vazne, pane boze vy ste mamlasove! Stejny svetla ? Ok mozna podobny a co asi ma Audi? Bmw ? Atd…. Exterier nuda? Tak ty si mazak ve fabce, interier nuda? Mno za to bmw za 2mice ma fakt super interier(ironie) od roku 2001 maj stejny hnusny vnitrky motor spatnej ze neni v nafte? Tak se nedivej na golf r ale na GTD a s tim zadnim naraznikem ? A co jako nema difusor (btw neni problem si ho sehnat i funkcni) ale jen narazdnik a ten nikdy zadnou funkci neplnil ani nebude! Vy sasci tady co pisete se neda cist aspon kdyby ste o tom neco vedeli!!!!
neni co dodat dat auto za mic dve ste na plechace ty si dobrej nicitel! Kola delaj auto bys ho dobre zazdil!
neni co dodat dat auto za mic dve ste na plechace ty si dobrej nicitel! Kola delaj auto bys ho dobre zazdil!
To nemyslite vazne, pane boze vy ste mamlasove! Stejny svetla ? Ok mozna podobny a co asi ma Audi? Bmw ? Atd…. Exterier nuda? Tak ty si mazak ve fabce, interier nuda? Mno za to bmw za 2mice ma fakt super interier(ironie) od roku 2001 maj stejny hnusny vnitrky motor spatnej ze neni v nafte? Tak se nedivej na golf r ale na GTD a s tim zadnim naraznikem ? A co jako nema difusor (btw neni problem si ho sehnat i funkcni) ale jen narazdnik a ten nikdy zadnou funkci neplnil ani nebude! Vy sasci tady co pisete se neda cist aspon kdyby ste o tom neco vedeli!!!!
Jak může vůbec někdo porovnávat VW Golf R sImprezou a Evem. To jsou uplně jiná auta postavený na jiné účely na sport a snadnou přestavbu závody. Impreza STI a Mitshubishi EVO to jou skvělá auta ale nejsou na každodenní ježdění kvůli podvozku. Než by člověk dojel s rodinou na chatu například v EVU tak by posádka raději zpátky jela busem. eRkový golf je pořád stavěný na i na delší trasy aniž by posádka trpěla. Podvozek eRka i GTI je naprosto tvz zdravě tvrdej i na naše silnice. Golf GTI byla vždy legenda a každý kdo měl tu možnost GTI řídit, věděl moc dobře co je GTI. A eRko to hranice GTÍčka ještě posunula a v tom je vyjímečný a povedlo se. A nudný strohý desing exteriéru i interiéru – v jednoduchosti je krása. Důležitá je i funkčnost interiéru která je na tom nejlépe. Kvalita zpracovaní interiéru je opravdu špičková na tom je Golf nejlepé oproti konkurenci. Jediné co se dá uznat za výtku eRka je jeho cena. Příště až autor článku bude chtít porovnávat daný model auta tak ať se soustředí na skutečnou konkurenci a ne auta které i v seriovém stavu se bez problémů zůčastňují závodů.
Však to autor píše, má pohon čtyř kol, silný turbomotor a podobnou cenovku, proto se srovnání nabízí. To, že to jsou dost odlišná auta sám v člnku píše. Problém je v tom, že pokud chci svižnější auto na každodenní jezdění, od toho tu je GTI. Golf R by měl být přeci jen o notný kus dále, což není, takže je to víceméně zbytečný model a takový je taky závěr testu.