Volkswagen Golf GTD
13 fotografiíTesty automobilů
Je GTI s nafťákem pod kapotou vrchol marketingového cynismu?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
13 fotografiíTesty automobilů
Je GTI s nafťákem pod kapotou vrchol marketingového cynismu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Este nez jsem zacal cist, bylo mi jasne, ze se tam zase objevi zminka o RS…(Ne)zklamali jste:(
další, kdo masturbuje nad plákatem octavie feresu… 🙂
Tak zaprve,nevim jak muzes vedet, nad cim masturbuju a zadruhy jedinej plakat, kterej doma mam je R+…Navic ja netvrdim, ze je RS supersport…A podle mne to netvrdi ani Skodovka. I v reklame se rikalo: Turbo na kazdy den. Nic o trhani pneumatik nebo rekordu na okruhu.
tak proč Tě zmínka o RS tolik uráží?
Jednak je to v kazdym druhym clanku a jednak me to ani tolik neurazi. Spis nudi. A navic, ja nemam dojem,ze si RS na neco hraje
samotná octavie RS za nic nemůže, ale automobilka ano. Nebo snad reklama s rodinou v helmách neni "hustě pyčo sportovní"?
A taky mám pocit, že Octavie RS TDI je vlastně pro Škodovku to samé co Golf GTD pro Volkswagen – rychlý auto s dieselem. A oba mají společný i motor, takže zmínka o Octavii RS mi zde přijde mnohem víc na místě, než kdekoli jinde.
Zminka by mohla bejt, ale ne ty kecy co tam byly…Vycitani modry barvy uz znaci to, ze autorovi dosli napady
nadsázka ne? to bys snad mohl pochopit…
Nehraje? a co ta rekla kde si ridic beru helmu atd? No dobre…mozna ze si nehraje, ale jeji ridici ano. Zatim jsem nepotkal ridice RS ktery by me nezkousel za kazdou cenu predjet…pravda mam trochu vyzyvave auto, nicmene rici luxusnejsi a sportovnejsich aut to berou vklidu, kdezto pro Oktaviany to je jak cervena na byka
Tak za to Skodovka nemuze,ze sou Cesi proste vypatlani kreteni. Sou to prave Cesi,kteri si hrajou na to, ze jsou neco vic. Pritom to jsme jen luza z vychodu…
Běž si za tento příspvěkem nafackat, a pořádně! Máš být hrdný na to, že jsi Čech. Američani na sebe pyšní jsou a přitom mají jako jednotlivci k dokonalosti kurva daleko!
Pokud se ti nelíbí, že jsi Čech, tak to napiš, ale nevstahuj to na všechny, protože s tím souhlasit nemohu! Zklamal jsi mě, to ti říkám upřímně :-///
..zato tys nezklamal….
Ne, nezklamal a řeknu to kdykoli a kdekoli anonyme. Píšeš jen proto, aby sis rýpnul, takže tě beru. Měj se.
Naprostý souhlas…..
Co se na tom tobě nelíbí? Slovo ku*va? Ok, přehnal jsem, byl jsem naštvaný. Nebo něco jiného?
NEPLATNÝ PŘÍSPĚVEK
Marty, sorry, myslel jsem, že souhlasíš s kk, čáry mě tu spletly. Omluva ještě jednou. Jsem rád, že souhlasíš se mnou.
Teda je to pěkná blbost ale budiž , jen jedna otázka . Proč nedostalo ten novej biturbo motor co nacpali pod kapotu Transporteru ?
protože bagr
teda… nic proti, ale tvoje příspěvky za posledních pár dnů vyrašily jak houby po dešti… a tak nějak mi nad někerejma zůstává rozum trošku stát… viz. tenhle příspěvek…
Vcelku rozumná volba pro toho, kdo by chtěl sportovní auto a nechce ho živil každých 100km 98oktanovým benzínem a nejlépe tak 12 L/100km…. Také mě ta spotřeba u HH moc netěší, ale ta jízda mi za to stojí, takže nafta u mě parkovat nebude.
Jinak mě napadá konkurent malinko jinej než RS TDI, a to Mazda3 2,2 GTA. Auto vybavené na max, motor také ucházející ( 136 KW, 400 Nm ), záruka 5 let a hlavně o víc jak 100 tisíc levnější. Proto mi ta cena u GTD moc nesedí.
Tady se objektivita nenosi
Mazda 3 2.2 je těžkopádné auto s nekultivovaným motorem i podvozkem a interiérem, který sice není přímo nezvládnutý, ale s Golfem ho rozhodně srovnávat nelze.
ano! Golf působí o třídu líp, i když nemusí být nutně zábavnější
Zajímalo by mě, čím působí golf o třído líp ( když vynecháme interier, ten je opravdo na úrovni ). Mě napadá už jen cena ( rozdíl 122 tis. je opravdu rozdíl třídy… )
Tak popořadě:
M3 je o 40 kg lehčí ( a to včetně výbavy, kterou má v základu ). Podvozek je prakticky totožný s Focusem, tedy špička ve třídě ( Nebude mi tu někdo tvrdit, že ten podvozek je nezvládnutej…?). Interier – Golf má kvalitnější (Design hodnotit nebudu, je to individuální). No a motor – minimálně srovnatelnej. Co se týče kultivovanosti, pak je to jeden z nejpovedenějších dieslů současnosti. Je prakticky ve všech modelech Mazdy a ve včech testech vyzdvihovali právě jeho kultivovanost…. Já osobně jsem od něj čekal víc síly, ale jel jsem předváděcím vozem, co měl najeto jen 200 Km, takže to bylo hodně zkreslený. Že řídim diesel jsem skoro neslyšel….
neslyšels, že řídíš diesel? Tak jsi hluchý jako poleno nebo jsi měl rádio na plný koule
To je opravdu super úroveň diskuse… To, že jsem SKORO neslyšel, že řídím diesel znamená, že byl zvukově velmi dobře utlumen. Zhruba stejně jako diesel v Acordu. Reagovat jsi měl ale na podstatnější věci. Třeba na nepodložené nesmysly, co napsal Ruppert (těžkopádné auto s nekultivovaným podvozkem atd ).
souhlasím. Než GTD Golf bych si vybral Mazdu. Dokud člověk v nějaké nenajezdí hodně kilometrů, neobjeví co současné Mazdy mají v sobě. Novináři to sice píšou ale lidi tomu stejně neuvěří.
A další věcí je, a nemyslím to útočně ani zle, že vystupovat z Golfa a to ještě z pseudosportovního v naftě? – já bych se styděl.
A myslite, ze bude i Golf RD?
😀
Dobrej fór!
V čem je GTI 6 horší než GTI 5?
Za co??? Za co? Prosím, slušné argumenty krom "nejlepší zástavby dieselu"…
Hahaha, čekal jsem kdo do toho zase začne rejpat 😀 To by nebyla první jízda aby někdo nemudroval nad hvězdičkama, to už je snad tradice nebo co :))) Zkus si ještě jednou přečíst předposlední větu, možná v ní je zakopanej pes, kterého se snažíš najít. I když absolutně nechápu, k čemu ti ten pes bude, až ho najdeš…
Hej? Vo co ti de??
Já ti řeknu proč milý Adreji, protože si třeba myslím, že BMW 320xd Coupe je ve své třídě bezkonkurenční a dostane jen 4 hvězdy, tak mi to tady zavání… a to nemluvím jen o tom BMW.
Je snad něco, co se ti nelíbí na tom, že ty hvězdy se mi nezdaj???
nojo, jenže jakkoli mám rád BMW 3, tak vlastně nemá proti tomuhle Golfu, kterej je o nějakých 350 000 levnější, žádnou výraznou výhodu. A hlavně je to úplně jiná kategorie.
Nad Golfem je už jen BMW 120d nebo 123d, a to je cenově taky někde jinde.
Nevim, ale je to, jako bys psal, proč má Mercedes S jen 4 hvězdičky a Golf 5.
Psal jsem ve svéééé třídě, tzn. se to nepokouším srovna s Golfem 😉
Já mám podobný názor. 5 hvězd, opravdu trošku závání sympatiemi k modelu, ale to bych i byl ochoten odpustit. Mně jen vadí, že diesel si hraje na hot hatch (ať je to diesel sebelepší), navíc vytvářejí "mokrý sen" pro ty, jejichž snem dodnes byla Octavia RS TDI-). Hot hatch je hot hatchem proto, že to je benzin. Diesel nikdy vlastnosti benzinu mít nebude.
a právě proto maj diesely takový neskutečný výhody např. v Le Mans proti benzínům a tky proto pak kupodivu vyhrává turbem dopovanej dieslovej Pežoťák a ne atmosférickej benzínovej Aston Martin… to neber jako nesouhlas nebo nějaký rejpání, sem si jen potřeboval ulevit, páč mám tky mnohem radši benzín než naftu… nafta podle mě (už kvůli krouťáku) patří do pracovních strojů a nikam jinam…
Možná to bude tím, že zase motáš jablka a hrušky, ostatně jak už tu někdo psal předemnou. Nechápu jak můžeš srovnávat toto BMW s rodinným hatchbackem. A taky nechápu kdo kde vzal tu informaci, že GTD je hothatch. Ona to automobilka někde píše v nějakém prohlášení nebo proč ho do této role sami řadíte a pak mu to vytýkáte? Pro mě je to normální sériový Golf s nejsilnějším dieslem v nabídce a jako takový zřejmě funguje natolik dobře, že dostal 5 hvězdiček a tím dostal maximální hodnocení pro svoji kategorii – rodinné hatchbacky. Nevím proč do toho montuješ BMW Coupe. Zřejmě není nejlepší mezi prémiovými kupéčky, proto dostalo jen 4.
Četl jsi mě vůbec, nebo odpovídáš na jiný příspěvěk: 😀 Protože pak tvou odpověď nechápu!
…asi nebude moc ladne kroutit zatacky …v primce to bude mozna trochu rychlejsi, ale jinak …ale co, jako zamestnanec na celkem slusny pozici v mezinarodni firme v oblasti automotive si jen preju, aby se toho prodalo co nejvic …ja si pak za premie koupim nahradu za dosluhujici Imprezu r.v.2005 …na takovy to obcasny vikendovy blbnuti
good for you dude
Ať je u nového auta zvuk naladěný sebelím, pravdou zůstává že po 100k – 150k km to bude traktor jako všechny nafty. Teď v zimně když slyším startovat 10 let starýho Focuse s benzínem a vedle novou Oktávii s 2.0 TDI pořád bych šel do toho Focuse.
A to osobně řídím 03 Mazdu 6 s dvoulitrovou naftou. A můžu říct že ta kultivovanost je velkým problémem.
První rozumný majitel GTD ho po těch 100k km prodá, ale následní majitelé zaplačou. Za ten rachot opravdu nic nestoji.
jestli myslíš octavii 2.0 tdi PD, tak určitě, ale tohle má common rail:)…kultivovaností je proste uplně jinde
ne, myslím 2.0 TDI CR. Diesel si po těch 150k km prostě sedne nebo jak tomu říct a kultivovanot jde opravdu rapidně dolů. Není to takovej klapot a dunění jako PD ale i common-rail je zážitek…