Volkswagen Golf dostal pohon všech kol
19 fotografiíAutosalon Ženeva
Pohon čtyř kol 4Motion se dostal i do nabídky nového Golfu. K dieselovým motorům si tak můžete připlatit za jistotu obou poháněných náprav.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
19 fotografiíAutosalon Ženeva
Pohon čtyř kol 4Motion se dostal i do nabídky nového Golfu. K dieselovým motorům si tak můžete připlatit za jistotu obou poháněných náprav.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
no, já jakožto tradiční odpůrce haldexu nesouhlasím s jednou věcí!!!
1) Správně autor napsal že pohání všechny nápravy, proto nechápu vzápětí definici pohánění všech 4 kol… Ale dobrá, rozjezdy jsou asi pro zákazníky to jediné kde to potřebují…
2) diferenciály s XDS systémem, tedy převlečené ASR (ono VW rádo marketingově kryje všechno možné léta vyvinuté a prodává to za ranec…. mimochodem, kdo se v systémech trošičku orientuje, schválně ať prozradí, kde se tento systém !!!jakožto doplněk na přední nehnané nápravě!!!! už dávno vyskytuje… Zmíním pár písmenek – Por***e 😀 Ale VW usoudilo, že tento efekt převlečeme jako funkci diferenciálu a budeme to prezentovat jako samosvor!!! Pěkná blbost!!!
XDS napomáhá pouze přibržďovat vnitřní kolo aby šlo snáze do zatáčky a eliminovala se nedotáčivost. Distribuci momentu na obě kola ale nijak pozitivně neřeší!!! Těží pouze z benefitu stále trakce v zatáčce pod plynem, ale to že podobný efekt se dá řidičsky napodobit nikoho nesere…
pro rozjezdy v těžkém terénu tudíž plní pouze funkci ASR, v zatáčkách přibržďuje kolo, neb se jedná stále o obyčejný diferenciál…
– závěrem? Palec nahoru… Rozhodně věc co posune golf před všechny ostatní golfy… Ale i takové Mito od Alfy ho s FWD natřepe po zadku… (zmiňuju prcka co má podobný diferenciál)….. 66Tisíc rozhodně není adekvátní…. V páté generaci haldexu má být LSD…. takový byl plán… Zase zasraný COST CUTTING.. už mě s tím VW leze krkem..
Snadna pomoc, prestat se zajimat o vse co se znakem VW souvisi (a co ti leze krkem) a uvidis ze svet bude razem veselejsi.
jediné co tě v tvém komentáři omlouvá je to, že je tento systém navržen přesně pro člověka jako ty.