Volkswagen Golf 2.0 TDI
7 fotografiíTesty automobilů
Už víme, že nový Golf je opravdu povedené auto. Ale co když má tédéíčko pod kapotou?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
7 fotografiíTesty automobilů
Už víme, že nový Golf je opravdu povedené auto. Ale co když má tédéíčko pod kapotou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No nevím, mně Golf nepřipadá tak geniální, i když jsem v něm zatím nejel. To například nová Mazda 3 je určitě hezčí auto a to v exteriéru i interiéru. V jízdních vlastnostech bude na tom lépe nebo aspoň stejně jak zbožňovaný Golf. A dát tři hvězdičky v hodnocení Mazdě 3 a pět Golfu je, podle mě, rektální postoj autora článku ke koncernu VW.
Rozhodně se běžte novým Golfem svézt. Budete překvapen stejně, jako já.
Ehm, tím rektálním postojem myslíte konkrétně co?
Mondeo jste vychválili do nebe, nejlepší auto třídy, téměř může soutěžit s prémiovými značkami….výsledek: 4hvězdy
Golf – mnohem lepší auto než minulá generace, slušný diesel, kvalitní, mírně dražší než byste čekali …..výsledek: 5hvězd
Proč mám pocit že je někde chyba ?
Protože například trojkový bavorák je stále mnohem lepší auto než Mondeo (co se řidičského zážitku týče).
Ale mezi Golfem a jedničkovým BMW je rozdíl tak malý, že si Golf právem zaslouží tak vysoké hodnocení.
Svezte se dotyčnými vozy a uvidíte sám.
Vy jste z toho byl zřejmě tak překvapen a okouzlen, že jste ani nezmínil, že G-VI je oproti G-V kratší, širší a o dost nižší, což např. mně vadilo nejvíc. Taky jste si nevšiml, že zadní sedačky nejdou sklopit do roviny, což u G-V šlo a řízení u verze TDI je oproti předchozí verzi o dost víc přeposilované, takže v extrémních podmínkách, (které nakonec všichni zažíváme určitě denně)je ta zadní víceprvková náprava dost naprd. Jinak ale už převládají jen pozitiva – auto je vyrovnané po všech stránkách, rozhodně ale ne o 2 hvězdy lepší než konkurence – např.zmíněná mazda3.
Niekedy si myslím, že pani vo VW sa s cenami ešte "nezobudili" so sladkého spánku. Áno po technickej stránke je nový Golf špička. Ale dnes je aj "kapánek" iná doba a hlavne situácia na trhu s cenami. Tak tedy neviem.
Proč slevňovat to, co se dobře prodává:)
sorry zlevňovat:)
Slevňovat od slova Sleva, nikoli Zlevňovat podle Zleva, když už.
Tak správně je zlevňovat (změna stavu, pod. zdražit, zchladit). Sleva už je něco jiného.
Tak ještě zbývá aby se mi Golf začal líbit (což se pravděpodobně nikdy nestane) a už tomu auto nic nechybí.
Hehe, tak to je pravda…Jsem na tom stejně 🙂 Pro mě, mu nikdy nezmizí ta image, kterou si "získal"…
Nechci rypat do autora, to nedělám (až na výjimky), ale taky si nemyslím, že tohle má mít 5 hvězd. Např 5 generace byla tragická skoro po všech stránkách… ach jo. A s tím forďáckým přístupem mě tu taky pěkně štvete. Ale je to rozhodně lepší, než nemít žádný názor.
Proč se mi zdá, že sem píší příspěvky lidé, kteří s dotyčnými auty nikdy nejeli. 🙂
btw pěkný článek. Ještě bych dodal: mně se např. také velmi líbí designově povedené vozy (italské, anglické, japonské atd.), ale není důvod nějak napadat VW Golf, který sice není možná tak hezký jako např. Fiat Bravo. Ale proč si myslíte, že je zde GOLF už tak dlouho a pořád se dobře prodává?? Prostě je dobrý! A jak říkám nejsem nějaký velký příznivec VW, i když VW Scirocco je nádherné auto.
Já jsem např. velký příznivce značky Jaguár, vím že tyto vozy mají mouchy, ale auto bych si stejně koupil (ale jeho chyby oproti konkurenci respektuji).
Ale možná se pletu, třeba se to časem změní, ve svých 20 letech nemám ještě tolik zkušeností. 🙂
Autor asi zapomíná na francouzské hdi či jiné common-railové jednotky, protože na ty VW kouká ještě z hodně velké dálky. A s tou prostorností bych to také moc nepřeháněl, když má rozvor stejný jako minulá generace. Zkuste se svést třeba v cee´du a uvidíte.
Řekni v čem jsou lepší hdi. Podle mě jsou možná ještě o malý kousek kultivovanější, ale v ostatních ohledech spíše vede TDI.Navíc to taky vypadá, že Francouzi si dali s vývojem dalších nafťáků menší pauzu.
asi takhle, mame doma tdci. Po svezeni v hdi ti to prijde jako traktor. To jsou fakta, nic vic. Bud francouzi pouzili izolant mezi pedaly, saltrpaku a kabinu nebo maji vic predvstriku a dostriku. Nehodlam v tom patrat vice, oproti pd je v tdci ticho, ale hdi je dale
Hdi se dělá nějakých 11 let, tdi s common-railem (2 nebo 3 roky, přesně nevím). I když jsou němci hodně pracovití, tohle se hned tak dohnat nedá. Já tě položím také otázku, v čem je tedy lepší to tdi? Jediné co mně napadá je asi výkon, ale to bude spíš dáno tím, že francouzi dělají komfortní auta s měkkým podvozkem a k těm se nějaký velký výkon příliš nehodí.
No źe to tak vypadá, že bych s ním nejel, žejo? Když jsem si tento příspěvek dnes přečetl, taky jsem si to říkal, opravdu!
Ke Golfu: Měl jsem půjčený 1.4 TSI, asi na týden. Bylo to úplně obyčejné auto. Nevýrazné, nic moc. Jediná perla byl ten motor, který je opravdu bomba. Mnohem více se mi líbí Octavie, která je větší (můj subjk. pohled.), hezčí a příjemnější po všechstránkách. Kdyby tu "ikonu" ve VW tak nehlídali a nedělali by z ní kousek protekcionismu na úkor Škody a hlavně Octavie, Golf by se mohl jít zahrabat. Je drahý, nehezký, nudný.
Tohle je můj názor, subjektivní;-)
Buď v pohodě, nestresuj se. Prej už na tuhle nemoc (tvrzení, že koncern háže škodovce klacky pod nohy, jinak by byla oktáfka nejlepší auto na světě) existují nějaké přášky a terapie…
Škoda že to tak přeháníš no…
Nebýt koncernu žadná Ochcávka není:)
Ty poslouchej, to není nějaká moje modla. Je to jen můj názor na věc. Pokud ty ujíždíš na VW, dobre. Jsou to dobrá auta. Ale já tu hovořím o něčem jiném. Ach jo…