Volkswagen Golf (1997 – 2003)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Volkswagen Golf čtvrté generace se ve své třídě řadí k vůbec nejlepším vozům podobného stáří. Nepřekvapí tedy, že je na trhu ojetin velmi vyhledávaný.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Volkswagen Golf čtvrté generace se ve své třídě řadí k vůbec nejlepším vozům podobného stáří. Nepřekvapí tedy, že je na trhu ojetin velmi vyhledávaný.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu kde se bere chvála na jízdní vlastnosti Golfu. Je vidět že autor článku v Golfu čtvrté generace nikdy nejel, nebo jel a tím pádem se minul povoláním a nemá dělat motoristického novináře. Golf má pouze silně průměrný podvozek a o špičkovému podvozku ve Focusu se mu může jen zdát.
Do kovošrotu s takovým starým střepem. Já beru auto jen do 5 let. Auta nad 10 let na cesty nepatří. Jedná se o spotřební zboží. Problémem v ČR zůstávají malé platy, aby si lidé mohli koupit novější. Potom u nás na cestách jezdí samé vraky. fuj…
Kámoš by tě svezl starým střepem Focus RS, byl bys posr… až za ušima jak dokáží jezdit staré vraky.
tak v porovnání se soudobými francouzi a korejci je Golf vyložený supersport. Ale jasně, na Focus nemá, jen musí mít ten Focus v pořádku podvozek.
tak to já radši potkám deset let starýho udržovanýho Golfa než pět let starýho neudržovanýho korejce s tříválcem
Tvle, vždyť sis sám odpověděl, někdo tím autem prostě jezdit chce, ale většina na novější nemá 😉 Konkrétně já jezdím GIV jako študentík ve čtvrťáku SŠ a na nic víc nedosáhnu ani kdybych se pos*al. Nerozumím proč by můj GIV neměl patřit na cestu, dynamicky se v provozu udrží snadno a technika je bez problémů. Lepší než nová haťapka (pardon, teď už 1.2 MPI) frapidu pyčo.
Pokud v tom vraku nejezdis ty, tak ti to v podstate muze byt jedno, ptz tyhle vraky se o novy auta rozbijou jako vejce o kamen….
Pokud v tom vraku nejezdis ty, tak ti to v podstate muze byt jedno, ptz tyhle vraky se o novy auta rozbijou jako vejce o kamen….
Ano, současná auta jsou skutečně spotřební zboží. Ještě před nějakými patnácti lety tomu tak nebylo. Proto ty \“střepy\“ po patnácti, nebo i dvaceti letech nejen jezdí, ale dokonce mají lepší vlastnosti než současná běžná produkce naprosté většiny automobilek.
Takže si pěkně užijte svoji novou vochcávku, ale já s dovolením radši zůstanu s autem, které má dvojnásobnou užitnou hodnotu se čtvrtinovými náklady. 😉
Fokus musí mít v pořádku podvozek a nesmí být zrezlej,taky Focusy často hoří kvůli pojistkám.
No asi takhle,zavadit už dnes o Golf IV s TDI,který není vylágrovaný na sr…ky je docela problém,benzíňáky na tom nejsou o moc líp,zejména 1.8T,2.3 a 1.6 netáhnou o moc líp,jak míňená Haťapka.Navíc když se kouknu kolik stojí Golf IV z roku 02 s téměř žádnou výbavou před smrtí,tak se mi dělá špatně.Slušnej Golf se dá dovezt,tak z Německa od důchodce a ten za to bude chtít nekřesťánský prachy.Tady z bazarů bych to asi nekupoval,bude to drahá smotaná s…a
jj máš pravdu, nervózně laděné přetáčivé Xsary s rysem sportovnosti, když srovnáváme ostré verze, jsou zajisté hrozné… Možná proto, že lidé neumí s ostrýma autama jezdit!!! Potom bys takovou zhovadilost z huby vyhodit nemohl….
to že VW se drží motta \“Volk\“, auta pro lidi, je jejich neutrálnost od sportovnosti velmi vzdálená!!!! Ale chápu, hlavně že to po dálnici jede rychle že? 😀
PS: podvozek golfu se hodnotí veskrze kladně právě díky jeho universální vyváženosti, při rozměrech vozidla, jeho převisech, se jedná o dobrou volbu… Nikoliv sportovní nebo nejlepší volbu!!!
A seš si skutečně jist, že výsledky z ADAC jsou odpovídající skutečnosti? 😀 Až budeš jezdit s rychlou ke střetům, tuhle pičovinu cos vypotil přehodnotíš 😉 Ale jinak mír v duši.
Tak ja budem radšej jazdiť 15 ročným Volvom bez can zberníc a elektronických chujovín, jak v tých dnešných pojazdných smartfónoch s optickými vláknami.
A môžme sa staviť, ktoré vydrží jazdiť dlhšie…
Kolik jsi toho s \“rychlou\“ najezdil ty? Nepočítej do toho výlety se svým supersportem Renault Fluence.
No nevim mám golfa a ten podvozek je fakt nic moc,když se svezu v soudobé mazdě 323f tak je to jiný svět
mate to pomotany prave ze golf IV je prvnim skoro komplet elektrickym autem a od roku 2000 pouziva CAN
i v mojem golfu IV 1997je minimalne 10 ridicich jednotek 🙂 (ecu, okynka, dalka, airbagy,etc..)
chlapi az dnesne auta budu mat vydrz starych golfov a to nielen g4 ale aj g2 a g3 tak mi padne sanka dole .stvorkovy golf s rotacnim cerpadlom skratka nebude ma konkurenciu uz nikdy to boli este posledne kvalitne auta robene s kvalitnych materialov kde na kvalitu hladelo .sused ma 81kw
a ma nabehane na nom 750000 tisic kilo a motor pradie ako stena . pokial das motoru zakladnu udrzbu tak ten motor je neznicitelny . ja mam 15 rocne mam na nom 356 ticis mam ho 6 rokov a mimo zakladnych veci bez investici tak usmev od ucha k uchu
Golf IV je možná staroušek, ale je to poctivé auto. Všimněte si jen provedení interiéru. Kvalitní materiály, výborné slícování… Dno kufru je např. z poctivého plechu (aspoň kombi) a ne nějaký papundekl. Dneska se šetří, auta jsou jen spotřební zboží. V době G IV se ještě dělala aby vydržela.
Samozřejmě se o takhle staré auto člověk musí starat. Když ne, tak z něho vrak bude, o tom žádná. Ale je to o přístupu…