Volkswagen Golf 1.6 TDI

10 fotografiíTesty automobilů

Nový diesel common-rail je důstojným nástupcem překonaného 1.9 TDI PD, ale...

Diskuze

6 komentářů

    eman

    Motoru 2,0 TDI bych se vyhnul velkým obloukem, neb kamaráda málem dostal do blázince. Napřed se z motoru při najetých 90 000 km vytrhnul nálitek pro upevnění úchytu silentbloku. Po opravě, svařením bloku u autorizovaného dealera na Jarově, to chvíli jezdilo, aby ve 120 000 km odešlo drážkování hřídele olejového čerpadla. Hřídel se nedodává, pouze celek. Abych to zkrátil, funglovka v rukou citlivého řidiče, ho za čtyři roky a 120 000 km stála jen na opravách motoru 150 000,-CZK. A když uvážím přístup dealera, tak bych se nakonec raději vyhnul celému slavnému VW

    sestys

    Nemuze pausalizovat, urcite taky maji spoustu spokojenych klientu. Ja bych si auto od VW koncernu taky nekoupil, ale to uz je necim jinym..

    pepan

    Dvoulitrove TDIcka jsou smejdy a bezedna dira na penize, to se uz rozebiralo v diskuzi u recenze ojeteho passatu

    http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volkswagen-passat-od-2005/17630

    Kde jen soudruzi z NDR udelali chybu? 😀

    m

    Das Auto je das Problem. 2,0 TDI obzvlášť.

    Michal

    Tak na 2.0 TDi je to večný problém z unášačom/pohonom olejového čerpadla…Ale dá sa to bez problémov objednat..stojí to cca do 1200Kč a tu je čislo 03G115280D 77MM pre motor kod BPW, dá sa ojednat aj pre iné 🙂

    kk

    Co jsem měl možnost zkusit TDI 1.6 CR 77 kW je oproti 1.9 TDI PD 77 kW hoooodně vlažná, ale je líná i proti verzi 66 a 74 kW. Většina nových uživatelů z toho bude hodně otrávených a možná půjdou raději do 2.0 TDI CR. Asi je to tak trochu tím, že nová 1,6 TDI má opravdu 77 kW a 250 Nm, kdežto při měření starých 1,9 TDI měřili místo 77 kW hodnoty 88 až 92 kW a místo 250 Nm až 290 Nm.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist