Volkswagen Golf 1.6 TDI
10 fotografiíTesty automobilů
Nový diesel common-rail je důstojným nástupcem překonaného 1.9 TDI PD, ale...
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíTesty automobilů
Nový diesel common-rail je důstojným nástupcem překonaného 1.9 TDI PD, ale...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Motoru 2,0 TDI bych se vyhnul velkým obloukem, neb kamaráda málem dostal do blázince. Napřed se z motoru při najetých 90 000 km vytrhnul nálitek pro upevnění úchytu silentbloku. Po opravě, svařením bloku u autorizovaného dealera na Jarově, to chvíli jezdilo, aby ve 120 000 km odešlo drážkování hřídele olejového čerpadla. Hřídel se nedodává, pouze celek. Abych to zkrátil, funglovka v rukou citlivého řidiče, ho za čtyři roky a 120 000 km stála jen na opravách motoru 150 000,-CZK. A když uvážím přístup dealera, tak bych se nakonec raději vyhnul celému slavnému VW
Nemuze pausalizovat, urcite taky maji spoustu spokojenych klientu. Ja bych si auto od VW koncernu taky nekoupil, ale to uz je necim jinym..
Dvoulitrove TDIcka jsou smejdy a bezedna dira na penize, to se uz rozebiralo v diskuzi u recenze ojeteho passatu
http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volkswagen-passat-od-2005/17630
Kde jen soudruzi z NDR udelali chybu? 😀
Das Auto je das Problem. 2,0 TDI obzvlášť.
Tak na 2.0 TDi je to večný problém z unášačom/pohonom olejového čerpadla…Ale dá sa to bez problémov objednat..stojí to cca do 1200Kč a tu je čislo 03G115280D 77MM pre motor kod BPW, dá sa ojednat aj pre iné 🙂
Co jsem měl možnost zkusit TDI 1.6 CR 77 kW je oproti 1.9 TDI PD 77 kW hoooodně vlažná, ale je líná i proti verzi 66 a 74 kW. Většina nových uživatelů z toho bude hodně otrávených a možná půjdou raději do 2.0 TDI CR. Asi je to tak trochu tím, že nová 1,6 TDI má opravdu 77 kW a 250 Nm, kdežto při měření starých 1,9 TDI měřili místo 77 kW hodnoty 88 až 92 kW a místo 250 Nm až 290 Nm.