Volkswagen Golf 1.2 TSI

15 fotografiíTesty automobilů

Že je Golf šesté generace povedené auto, víme – ale dává smysl i s nejmenším benzínovým motorem v nabídce?

Diskuze

9 komentářů

    A jsem rád, že jsme mi potvrdili, že jsem nekoupil špatně 🙂 Co se spotřeby týče, jezdím kombinaci mezi 6-6.5 l a za loudala se nepovažuji, takže v tomhle ohledu si není na co stěžovat.

    Trochu bych opravil ty ceny. Nemá smysl kupovat příplatky jednotlivě! Ty zadní dveře atd., to je nějaký špatný žert v ceníku VW… Ale v kombinaci s jinými užitečnými věcmi se dají důležité doplňky pořídit za rozumný peníz v paketech. Moje auto má:

    1) 5 dveří, volant + řadička + ručka v kůži, zrcátka a madla dveří v barvě auta >> 5000 kč

    2) lepší klima (automat s dvěma zónama), lepší rádio (s aux), sedadlo spolujezdce s bederní opěrkou a výškově nastavitelné, loketní opěrka, držáky nápojů vzadu (ve výklopném středovém opěradle) >> 15 200 kč

    3) 16\“ kola z lehkých slitin, sportovní podvozek, kontrola tlaku v pneu, mlhovky s přisvětlování do zatáček, v testu zmíněná sportovní sedadla, v kufru možnost udělat díru v druhé řadě sedadel pro delší předměty >> 9 900 kč

    Drobnosti jako odkládací kapsy v zadních sedadlech atd. jsem nevypisoval. A kupodivu ten sportovní podvozek je oproti mým obavám stále dostatečně pohodlný i na 16\“ kolech.

    Ještě před pár měsíci jsem za takto vybavený Golf viděl cenovku přes půl mega. Nyní VW nabízí slevu 35 000 kč na všechny motorizace + výše tři zmíněné pakety v akci (ceny uvedeny již akční). Tím se auto dostalo na cca 460 000 kč a u dealera jsem dostal další slevu, moje cena nakonec byla 400 000 kč s dph. Podotýkám, že se jednalo o skladový kus (nebylo to objednané auto z výroby ani předváděcí jedinec).

    http://yfrog.com/5n88903158jx

    Souhlasím, výborná volba – taky asi půjdu přesně do toho samého.
    Díval jsem se taky u korejců atp, ale interiéry a budíky děsivé, verze s automat.klimou přes 350.
    Sedneš do Golfu a jsi v jiném světě, navíc tichý a úsporrný motor…a to nejsem nějaké zaslepený fanda VW.

    Mě se to zdá pořád předražené. Příbuzný 1.2 TSI Trendline nedávno kupoval, takže jsem se asi 300km projel.

    A jéje! Tento článek psal nějakej odborník co má paštiku jménem Henri Ford! Co to tam zaměstnáváte za lůzu??? To se nedá číst!!!

    Hlavne to o tom prriduseni motoru sa mi pacilo. Niekto asi nevie co je to ESP. To je fakt hanba ked taketo nieco napise motoristicky novinar…

    sorry myslel som ASR

    Andrew

    Není to ASR ani ESP. Je to skutečně elektronicky omezený točivý moment na 1. rychlostní stupeň. Což by samo o sobě nebylo špatné, kdyby ho elektronika omezovala vždy. Ale ona ho omezuje jen když je puštěný spojkový pedál. Když se rozjíždíte a máte ještě částečně sešlápnutou spojku, tak jedete bez omezení. Pak spojku uvolníte a auto sebou škubne jak při autoškole když si omylem dupnete na brzdu místo plynu. Tím víc to je cítit čím rychlejší rozjezd potřebujete. Při klidném rozjezdu to skoro není poznat, ale potřebujete-li rychle vystřelit z křižovatky, tak máte 2 možnosti. Buď budete vypadat jak idiot co neumí se spojkou nebo musíte celou jedničku táhnout přes spojku a nepouštět jí dokud nezařadíte dvojku. Na jinak perfektním autě si ani neumíte představit jak mi tohle pije krev. Nikdy jsem neměl s přímo řazenými auty problém, ale v tomhle případě, kdybych to věděl (na předváděcí jsem si toho bohužel nevšiml), tak bez přemýšlení volím DSG.

    George

    Rozhodne lepsi pastiku od Fordu nez nudnou koncernovou masovou Tuctovku kterou ma kazdej druhel Lojza

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist