Volkswagen Eos 2.0 TDI DSG
autovideo
Naftový motor pod kapotou kabrioletu? Dnes už to není nic neobvyklého a spolu s automatem se jedná o velmi atraktivní volbu. Jen ta cena...
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
autovideo
Naftový motor pod kapotou kabrioletu? Dnes už to není nic neobvyklého a spolu s automatem se jedná o velmi atraktivní volbu. Jen ta cena...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pěkný video. Jinak, čtyřválcovej diesel bych do kabrioletu fakt nechtěl. Cejtil bych se trapně.
autotube stojí za cigánsku p..u !
Je zajímavé, jak dva lidé mohou dojít k úplně opačným závěrům. Zatímco VWfilní redaktůrek Herr Schüler dští své bludy o pudinku a sušenkách ve spojení s jím nenáviděnými francouzskými vozy, jeho britští kolegové v Auto Express dospěli ve srovnávacím testu EOS vs. 308CC k následujícímu závěru:
\“On the road, Peugeot’s coupé-cabrio expertise is obvious, because the 308 CC feels solid. Roof up or down, the rigid chassis resists scuttle shake and flexing more successfully than the VW.\“
(viz http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/235408/peugeot_308_cc.html)
Pozoruhodné, že… Na AutoVWebu ovšem nikoliv. Alespoň Vám patří dík, pane Žáku, že nás svou angažovaností nutíte pilovat cizí jazyky, abychom se dočetli něco smysluplného u zahraničních \“učitelů\“ motoristické žurnalistiky.
S panem kolegou Hahaha sdílím podobné pocity co se týká (trefně nazvané!) \“VWfilie\“ pana redaktora. A nejen tohoto článku.Na českých webech se to jen hemží až servilními oslavami zn. VW ve všech kategoriích a nekritickým, očividně subjektivním a v řadě případů zcela tendenčním hodnocením vozů v tzv. testech a srovnávacích testech, kde to nejen francouzské, ale i italské, britské a další vozy prohrávají s VW na plné čáře. Svět je ale jinde, než čeští podjatí redaktoři a vozy se venku hodnotí kromě redakčních testů zejména podle uživatelských referencí. Tak například: http://www.productreview.com.au/p/volkswagen-eos-2007-present.html -(to je ten \“Etalon\“), dále: http://www.productreview.com.au/p/lexus-sc-430-2002-present.html – v jiném článku na cz webu tolik opěvovaný Lexus, teďka Francouz: http://www.productreview.com.au/p/renault-megane-coupe-cabriolet-2-4-2-8.html. Nyní hodnocení Francouze NĚMECKÝMI UŽIVATELI: http://www.autoplenum.de/Auto/RENAULT/Megane/Test-RENAULT-Megane-1.9-dCi-FAP-Coupe-Cabriolet-2006-2007-id11028.html. Nu a nakonec se dočteme o našem Etalonu na Německém serveru třeba toto:http://www.autoplenum.de/Auto/VW/Eos/Test-VW-Eos-1.6-FSI-2005-2007-id15643.html?tab=testreports.Zabloudil jsem na tyto stránky náhodou a už nezabloudím. Budu se informovat na serverech, kde jsou objektivní. V cizině. Pěkný den!
Hi, this is Julia. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/yclua76g