Volkswagen děsí návštěvníky kina kampaní proti telefonování za volantem

Jára Cimrman by měl radost. Volkswagen se totiž inspiroval jeho pedagogickou činností a v nejnovější kampani proti telefonování za volantem využil jeden z principů Šesterky.

Používání telefonu za jízdy je ve většině civilizovaných zemí zakázanou činností, a přestože lze polemizovat nad tím, proč tomu tak je, když existují mnohdy nebezpečnější činnosti, které lze za volantem vykonávat (třeba svačení, čtení novin nebo pletení čepice – ano, i s tím jsme se na silnicích setkali), prostě tomu tak je.


Volkswagen se proto rozhodl natočit kampaň proti používání telefonu za volantem, přesněji řečeno proti psaní SMS zpráv. Posláním je skutečnost, že i malá chvilka nepozornosti vás může dostat do maléru a připravit o život. A přesně to se snažila automobilka otestovat malým pokusem přímo na samotných divácích v kině.

Nejdříve přehrála celkem nudnou ukázku jedoucího auta, jenže potom použila velmi rafinovaný trik z repertoáru Járy Cimrmana, úlekovou fixaci. To, co následovalo, totiž všechny přítomné vyděsilo natolik, že si poslání kampaně od teď jistě budou chvilku pamatovat.

10.6.2014 8:30| autor: Hugo Kottás
Více o tématu: Volkswagen

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist