Volkswagen definitivně přejde na turbomotory
Volkswagen
Budoucnost si Volkswagen maluje jen s přeplňovanými agregáty, k tomu zbývá nahradit už několik motorů.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Volkswagen
Budoucnost si Volkswagen maluje jen s přeplňovanými agregáty, k tomu zbývá nahradit už několik motorů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jen netuším, co bude po 4letech v autobazarech :-/ Asi se to bude rovnou šrotovat a tak dostane ekologie teprve na prdel od ekoteroristů :-/ Anebo se bude dát koupit náhradní 0,5TSI v Tescu za 12t 😀
drahý Martine. před léty by také všichni prskali, jak elektronické řízení spalování bude na houby, že to půjde vše špatným směrem….
narozdíl od mudrců měl automobilový průmysl už dávno jasno, že Turbo či cokoliv co zajistí více vzduchu, je krok správným směrem ve všech ohledech. Jen na to nebyly peníze a dovolit si to mohly tak letadla a závodní stroje….
dnes je výroba levná a rozšířit to do všech strojů je jen dobře pro koncového uživatele….
to co není dobře je všeobecná spolehlivost moderní elektroniky….
pokud bys byl strojař, tak bys tak nějak chápal, že turbo je téměř nesmrtelný díl….. Vadí mu jediný problém „majitel“ …..