Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition 2.0 TDI R

5 fotografiíVolkswagen

Volkswagen si s těmi supersportovními tédéíčky nedá pokoj!

Diskuze

39 komentářů

    Alsch

    Možná, že mé motoristické znalosti mají hrubé nedostatky, ale domnívám se, že Jaguar XJ220 byl poháněn šestiválcovým motorem, dvanáctiválec byl pouze plánovaným motorem, který se do sériové výroby nikdy nedostal. Je to sice off topic, ale nemohl jsem pomoct.

    Hitman

    Přesně XJ220 měl tuším 3,5 V6 (možná z Metra :), ale byl masérsky dopovanej dvouma turbama………Jinak není nic lepšího si dělat srandu z Volkswagenu 😀

    Michal

    Přesně tak. Byl to V6 s dvěma turby, 12 válec se pouze plánoval.

    Honza U.

    ale koncept Jag XJ220 byl 12 valec a o to tady dle me slo 

    TDi ruler

    TDi-čka byly, jsou a budou nejlepší motory na světě! Protože proč? Protože krouťák otáčí zeměkoulí. Ňáký Porše – tomu se jenom směju

    Michal

    1) z dodávky dělat hot-hatch, co to je za nesmysl? 2) Kdy už Volkswagen pochopí, že auta na rychlé svezení a radost z jízdy se mají dělat v benzinu. 3) Diesel jedině do rodinného vozu

    TDI-PD forever

    1) pane ste skutečně zabedněný, pokud si pamatujete na Felice Cup tak tam taky jezdili pick-upy, když se podivate na australske serie V8 tak tam jsou taky zavody pick-upů.

    to znamená že tato koncepce ma neskutecny potencial a tvrdsi podvozek na zadku znamena jen jedno, mnohem lepsi jizdni vlatnosti, takze pokud by padla volba Felicie vs. pick-up tak pickup vyhraje pač je lehci a ma tvrdsi podvozek!

    2)"rychlé svezení a radost z jízdy se mají dělat v benzinu" tady je videt vase zaujatost a absolutni zaslepenost, nafta ma mnoho nasobne vetsi kroutak a tahne odspodu, to znamena kde jaky benzin zadupe do zeme ! proto vyhrava audi v GT1, a audi R10 TDI je taky nepochybne jasna volba narozdil od toho ujeceneho benzinu ktery nema to pruzne zrychleni ! nafta je pro rychlou jizdu nejlepsi !

    3) nafta nejen do rodin ! nafta je budoucnost ! je to nejlepsi palivo v automobilovem prumyslu a VW to jen dokazuje! Nafta v RS verzich, v zavodech proste vsude kam VW da naftu tak se stane bezkonkurecne nejrychlejsim a nejlepsim ve tride !

    sestys

    Rad bych ti na tvuj prispevek odpovedel, ale ted netusim, jestli si nahodou nedelas jenom p.rdel?!

    santiago

    ale krutiaci moment nie je vsetko. a navyse diesel-zlozity motor,viac suciastok-viac poruch AMEN

    TDI-PD forever

    si skutecne zabednený ! vykon se pocita s pomeru otacek a kroutaku … takze ano kroutak je skutecne vse !

    a mozna vic soucastek, ale pokud motor dela firma jakou je VW tak vsechny komponenty jsou staveny ze bych se nebal na ne dat dozivotni zaruku ! a prece jen naftaci jak znamo se tolik netoci a tudiz se mene opotrebovavaji ….. takze skutecne Nafta tam je budoucnost spalovacich motoru ! ne nejaky trapny ujeceny benzin ze ktereho by clovek zblil ze to ani nezatahne ….

    Hitman

    Jo jasně 2.0 TDI má stejnej charakter jako 2.0 i-Vtec od Hondy, 4G63T (viz Lancer Evo) a boxer v STi co ?:D:D:D Takovejm lidem, co píšou tyhle bludy se směju. A jinak 4G63 má pořád větší krouťák než 2.0 TDI a STi taky, tak nevim, kdo by byl ve sprintu nedejbože na klikatých zatáčkách rychlejší :D:D:D…..Ámen a nafta spadla z kamen

    TDI-PD forever

    ale z nafty byste dostal vic koni než z kdejakeho trapneho urvaneho Subaru kde je desny turboefekt …. ale je to dane tim ze VW jde o zivotni prostredi a spotrebu ! a to jak znamo turbo benzin skutecne neni … benzin je out !

    a co se tyce okresek tak by subaru dostalo, pac VW vyuziva nejvyspelejsi technologie zaveseni a maj skutecne brilantne nastaveny podvozek, coz subaru je jen trapna ctyrkolka ktera vam prenese jen pulku vykonu pac ma desne ztraty …. skutecne nevim o co se snazite? je tak tezke si priznat ze skutecny auta pro nadsence maj na zadi napis TDI !!!!!

    Hitman

    Trapný Subaru ?:D:D:D To má být vtip ? Možná proto jezdí tak málo lidí v těhlech rallye bestiích, páč čekají nádherný příval točivého momentu, který o tisíc otáček později opadne a benzín pokračuje dál. Určitě ať je diesel sebelepší nikdy nebude mít charakter benzínových motorů. A kdo píše takové plky, že je Subaru trapné určitě neví, co vůbec dokázalo ve světě. A srovnávat Volkswagen, který až teprve teď u dieslů přijmul systém Common-rail je holý nesmyl. A nezapomínejte na handicap přetížené přídě u dieslů, všude píšou, že diesly nejsou na sportovní řádění, páč z první rychle projeté zatáčky vycestujete po čumáku ven. A malá perlička na závěr použít stejnou technologii jako má diesel (dvoustupňové přeplňování, velké mezistupňové chladiče), tak se benzín dostane na takovou úroveň, kde má při stejném litrovém objemu větší točivý moment, výkon, průběh výkonu a jako malý bonus nádherný zvuk. O kterém se naftě může zdát. Opravdový fajnšmekr jezdí v benzínovém autě, je jedno jestli je to 1,6 Vtec nebo 6,5 V12 Lamborghini…..

    TDI-PD forever

    pane ste skutecne tak zabedneny nebo se pouze chcete dohadovat ?

    bezesporu Naftove motory jsou tezsi, ale to naopak zlepsuje jizdni vlastnosti pac na cumaku je vic hmotnosti a tudiz vice pritlaku ! takze pozor predni kola maj daleko lepsi prilnavost .. takze skutecne "po tecne ven" si nechte pro ty co o autech nic nevi jak vy!

    ano taky me mrzi ze VW preslo na Condom Railway… pac PD ma neskutecny potencial s neuveritelne primou krivkou …. a jako to ze nemusite tolik tocit ? proc nafta zvladne delsi prevodovku a nemusite tolik radit jak u hektickeho benzinu aby stre skutecne nasly nejaky zbytek vykonu ….(pokud ho tam teda najdete)

    a Lambo ? podivejte se Panaččku na POrsche Audi a dalsi vsichni zjistuji ze do sportovnich aut patri NAFTA !!!

    a subaru nenechte se vysmat … co VW pouzivalo pred 50 lety mozna vic v Broukovi to pouziva ted Subaru (boxer) to je az usmevne ! a taky u Subaru taky zjistili ze pod kapotu patri NAFTA !

    a vysledky v rally a LM s naftama mluvi za vse !

    preclik

    benzín je prostě lepší, se nedá nic dělat:)) a nebuď nevrlej, dyť ty tu naftu musíš snad i potit?!

    Hitman

    Už jsem to hodil i na forum, aby se i ostatní mohli zasmát Vašim omylným názorům. Jinak nebýt TDI systémů, tak bych proti dieslům nebyl tak strašně vysazený, ale uznávám, že pracovat na zastaralém systému do dnešní doby je opravdu hodné jen pro mentálně retardovaného Němce. A k tomu projíždění zatáčkou, vezměte si nějakou načipovanou Fabii RS a jestli se neobmotáte kolem prvního stromu díky trochu větší rychlosti, tak se ozvěte :D.

    A nakonec když se tak vehementně dovoláváte ve výsledků v rallye, tak proč se tak otíráte o Subaru ? V LM kdyby nevítězili, tak bych se opravdu divil, koukám, že jste nekoukal s jakými handicapy musí jezdit benzínová auta, ono rozdíl sto koní, který musí diesly mít je opravdu retardovaný, počkám si až nebudou benzínové motory znevýhodňovány.

    Opravdu už mě nudí, jak si někdo kdo nikdy nejel v benzínovém autě, mě tady přesvědčuje, že o autech nevím absolutně nic.:D A s takovým zápalem obhajuje věc, která je opravdu, ale opravdu 😀 bezvýznamná.

    Jinak se opravdu už těším na motory DiesOtto od Mercedesu, benzínový motor, který i bez turbodmychadla bude mít výkon 230 koní a 400 Nm při objemu 1,8 litru a spotřebu 7,1 l/100 km.

    Obávám se, že budoucnost Dieselu TDI je nejasná, o CDI, TDCi, BMW d se nebojím, ale Volkswagen bude navždy ztracen v propadlišti dějin. O několik set let později se lidé na celém světě budou smát jak jsme mohli jezdit v TDI motorech, jejichž konstrukce je možná i víc jak 15 let stará, blok 1,9 TDI se používá od konce 80. let.

    Tak mi tu nepovídejte o pokroku. Pokrok vidím u jiných automobilek. A když už Diesel tak rozhodně ne Volkswagen, který je minimálně zpátečnický. Je mi líto Škodovky, že musela narazit na takový zabedněný koncern.

    A nakonec, všichni vědí, že se tu prezentujete, jako člověk, který neví co tvrdí, tak o mé odbornosti bych radši pomlčel.

    TDI-PD forever

    ja se k necemu musim priznat 🙁 ve skutecnosti muj nick je Honza U.

    a co se LM tyce je az nechutne jak jsou ty auta co spaluji palivo pro kamna zvihodnovani … vetssi objem? budiz… vetsi turbo ? no co se da delat benzina ma vetsi potencial… ale daleko mensi restriktor? no to uz si nekdo dela zadnici ? proc do haje ?

    co se kamen tyce tak kdyby cely koncern zainvestoval veskere penize co nechal v PD a dal je na vyvoj benzinu tak uz dnes by sme mohli jezdit za nula nula nic … mysleni nekterych lidi je skutecne zarazejici tim chci jen zduraznit Caddy 911 GT3.. co to proboha je ? dalsi bude co ? Land Rover Defender Vantage ? nebo snad Mercedes Sprinter 85 AMG ?

    a omlouvam se 🙂 nechtel jsem vas urazit a narazky na vas nebyly mysleny uprimne! pouze jsem si chtel zkusit zas do nekoho rejpnout 🙂

    Richie

    Pěkně ty… ale benzín je teď mnohem lepší… to si myslím já, neřidič:( ptž mám 15… neříkám že se vtom vyznám, ale krouťák není všecko

    Honza U.

    musim te vyvest z omylu, ač nemam rad kamna v cemkoliv jinem nez v uzitkovem tak se ji ted musim zastat ..

    do nafty se zainvestovalo tolik penez ze jakykoliv benzin muze jen tise zavidet…. a tudiz musim uznat ze naftove motory jsou v mnoha ohledech vyspelejsi nez motory benzinove. Ale jejich vyspelost neni jeste dukaz ze nafta je lepsi … ano je lepsi v dodavkach.

    a tez kroutak je skutecne vse z pomeru otacky kroutak se pocita vykon … takze proto waankel je na tom tak bidne a ma takovy vykon:)

    dycky bych radeji do sveho auta dal benzin … nemyslim otacky, ani bozske ticho, ani charakter, ani vuni ale kvuli tomu vsemu si radeji propalim o dva litry benzinu vic a necham se ukamenovat "zelenymy nacisty" protoze me to za to stoji a jak rikal Hitman az Med pusti do sveta ottodiesel tak nafta doklepala sve posledni Techo tuc tuc tuc 🙂

    Hitman

    Ale jinak to DiesOtto vypadá dost zajímavě, počkám si až s tím přijdou, protože to by mělo strašně obrovský možnosti, jen si představ tu 1,8 s 230 koněma s turbem…….Mňam 😀

    Honza U.

    a jeste spotrebou lepsi nez vetron 🙂

    Hitman

    No o Veyronu nemluv :D, mě stačej ty přiblbý limitovaný série :D. Stojí to kolem 30 mega a ještě na tom chtěj takhle vydělávat, i když ten vývoj se z nečeho zaplatit musí 😀

    Honza U.

    když se rekne limitovana serie vzdy si vzpomenu na dve automobilky prvni lotus a druha skoda 🙂

    jak lotus miluju tohle je na me moc lotus elise Type39,49,72,sport racer ….. a skoda blue line black, green, pink, tučňák line a ja nevim co jeste

    a vzdy slo jen o zvyseni prodeje … teda lotus alespon zkousi nove technologie … ale od Bugatti je to skutecne divne

    Hitman

    Jo Lotus, třeba Esprit V8 měl strašně moc edic, SE, GT, Sport 350, ale s tou škodovkou jsi to uhodl. Nebo byl to Volkswagen, kterej nevybavený golfy dal do edice Slovakia ?

    Honza U.

    Esprit je ma srdcovka toho se zastanu 🙂 to nejsou limitovane serie ale typy, zakldni v8 byla pak rozdelena na dve, jedna SE ta pohodlnejsi a pak GT o 80kg lehci a sportovnejsi z GT vznikl Lotus Esprit 350 sport ktery mel vychytane vsechny mouchy jako brzdy.. elektroniku a dalsi… pak vznikl jeste V8 2002 jde o prevleceny 350 sport jen dotazen do dokonalosti a nebyl tak ultimativni 🙂

    Hitman

    Upřímně se těším na novej Esprit, to bude dělo 😀

    TDI-PD forever

    já se ho lehce bojim :/ pac stareho esprita jsem skutecne miloval! a konkurence jakou je porsche, ferrari, Lambo kterej maj mnohonasobne vetsi financni moznosti… nevim bojim se trošku

    ale skutecnost že Lotus dělá nejlepsi auta pro řidice a ndadsence a že motor bude Made in BMW 🙂 držim palce ať se lotus předvede vic než u L. Europy S (ale ty budiž odpusteno za to ze mela nest logo Protonu) která je sice krásná, ale je to primy konkurent Elise. A vzhledem k tomu že Lisinka dokaže zadupat na vhodne silnici totalne vsechno, tak Europa je proste zbytecna (promin Europo mam te stejne rad).

    A taky se těšim na dalsi klon Elise 🙂 teda ctyrmistny L. Eagle:)

    a lotus už by mohl prestat klonovat Lísinku, nic proti:)

    Honza U.

    to jsem psal samozrejme ja 🙂

    Hitman

    A co takhle třebas kdyby do novýho Espritu narvali třeba 4,5 V8 BiTurbo to by byl mazec….

    Honza U.

    http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/bmw-x6-kompletni-informace-plus-fotogalerie/13772

    bude mit z tohohle motor 🙂 a RJ bude prepsana firmou Lotus 🙂 myslim ze to nebude zas tak desny 🙂

    Hitman

    Tipuju že víc jak 450 koní z toho motoru dostanou :D. Ale snad se z toho nestane něco na způsob Mercedesu AMG

    Hitman

    Jejk, to je v pohodě :D:D:D:D. Ale bylo to fakt super :D:D:D:D

    TDi ruler/Kocmeister

    Ufff, už jsem si řikal jakej blb se po mě opičí :-)))) to mě mohlo napadnout. Ale nejlepší je že se na to chytli úplně ty stejný lidi jako minule pod recenzí pasátu TDi!! 😀

    antoda

    Moc to prožíváš 🙂

    Na jednom foru (nevim presne jakem) se vyskytuje človek, jehož nick je, tuším, turbo. Jeho způsob vyjadřování a i názory se nápadně podobají našemu tdi maniakovi…

    Honza U.

    nechodim na fora 🙂

    Michal

    Mně se zdálo, že to je vtip, ale dobrý……….))))))

    antoda

    Já taky nemyslel, že seš on, jen si mi ho dost připomněl 🙂

    Michal

    Vaše zaslepenost motory TDI-PD je evidentní, takže se s Vámi nemá cenu bavit. Felicii Cup považuji za parodii, nikoliv za sportovní auto. Takže znova. 1) Diesel pouze v případě rodinného auta nebo SUV 2) JE hora lepších turbodieselů než TDI-PD 3) Sebelepší turbodiesel nikdy nebude znít tak a mít odezvu na plyn takovou jako benzin

    j.boyle

    prdel, blazne…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist