Vlajková loď Škodovky slaví 85. narozeniny. Už na první model byla dlouhá čekací lhůta
Škoda Superb
Modelové označení Superb dostaly reprezentativní vozy Škoda na podzim 1934.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Škoda Superb
Modelové označení Superb dostaly reprezentativní vozy Škoda na podzim 1934.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No tak ta kontinuita výroby modelů, jako je Superb, Octavia nebo Felicia je jen marketinvý trik, ve skutečnosti tehdejší a dnešní auta na bázi platforem VW nemají kromě patentovaného názvu vůbec nic společného, ani jeden díl, který by vývojově vycházel z původního modelu. Ale chápu, že z hlediska marketingu je vhodné využít této „tradice a modelové kontinuity“ pro zlepšení prodejů. Na jedné straně mě mrzí, že je Škoda v německých rukou, na druhé straně, kde by asi dnes bez VW byla… Proto asi buďme rádi, že je to tak, jak to je.